“Olen Camilla Aho ja omistan Camilla Aho Oy Ab:n. Olemme kosmetiikan maahantuoja ja tuomme Suomeen muun muassa italialaista Diego dalla Palma -kosmetiikkaa, mutta meillä on myös muita tuotesarjoja.”
Camilla Aho Oy Ab on toiminut jo 40 vuoden ajan ja kehittynyt ajan kuluessa sen mukana osaavaksi tekijäksi – myös digimarkkinoinnin osalta. Verkkokauppa yrityksellä on ollut 20–25 vuotta.
“Minulla on ollut näiden vuosien aikana hyvä tuuri. Kun alan tilata ihmisiä elämääni, heitä yhtäkkiä ilmestyy. Hyvä esimerkki on Kublan toimitusjohtaja Kalle Santalahti, joka tuli vuokralaisekseni”, hymyilee Aho.
“Meidän yhteistyömme lähti sujumaan heti. Sehän oli aivan kuin rakkaustarina alusta asti!”
Maahantuojalla on tietysti myös jälleenmyyjiä. Yhteistyössä Kublan kanssa tavoitteena on toimia näyteikkunana oman yrityksen lisäksi jälleenmyyjille sekä omalle verkkokaupalle. Jälkimmäisen Aho näkeekin yrityksensä ensisijaisena näyteikkunana verkossa.
“Verkkokauppa on tosiaan ollut olemassa jo vuosia, mutta ei sille ole oikein mitään tehty. Sitten Kalle tuli elämääni ja kiinnostukseni verkkokauppaa kohtaan heräsi uudella tavalla”, kertoo Camilla Aho.
“Olen vähän tällainen utelias ihminen ja tartun uusiin tilaisuuksiin. Olen koko ajan luottanut ammattilaisiin, jotka osaavat asioita minua paremmin. Sen vuoksi yritys on koko ajan kasvanut – varsinkin nyt Kublan jälkeen! Meillä on huimasti uusia seuraajia ja näkyvyys on kasvanut. Sen näkee ihan rahassakin, että kauppa on noussut.”
Luotto nuoriin osaajiin on vahva
Aho on silminnähden tyytyväinen, että Kubla on pitänyt hänestä ja hänen yrityksestään hyvää huolta. Ensi vuonna 70 vuotta täyttävä yrittäjä kokee itselleen digi- ja somemaailman olevan täyttä hepreaa. Onneksi apuna ovat kivijalkamyymälän innostuneet työntekijät sekä kaksi tytärtä.
“Minulle on tärkeää, että voin esittää Kublan nuorille, intohimoisille osaajille tyhmiäkin kysymyksiä tuntematta itseäni noloksi. Minua kuunnellaan, koska minullahan se tieto yrityksestäni on.”
“On todella tärkeää, että yhteistyökumppani kuuntelee asiakasta, eikä toteuta omaa visiotaan. Brändimme on näköisensä, ja tunnen sen kuin omat taskuni. Haluan jatkaa sitä imagoa samalla tavalla”, huomauttaa Aho.
Yrittäjä itse ei juurikaan ole yhteydessä Kublan suuntaan ystäväänsä Santalahtea lukuun ottamatta, vaan hän on antanut tehtävän työntekijälleen.
“Kublan kanssa ei ole tarvinnut pettyä - päinvastoin! Lisäksi meidän jälleenmyyjätkin ovat olleet Kublaan yhteydessä, ja Kubla on heitäkin kouluttanut. Jos joku minulta kysyisi Kublasta, niin voin kyllä lämpimästi suositella. Se on niin innovatiivinen yritys!”
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.