Asiakkaasi siirtyvät jatkuvasti enenevissä määrin verkkoon ja Kubla auttaa sinua löytämään asiakkaasi sieltä, missä he viihtyvät.
Hei yrittäjä tai markkinoinnista vastaava! Oletko sinäkin jo kyllästynyt digitoimistoihin, jotka kehuvat osaamistaan ja laatuaan toinen toistaan paremmaksi? Sinä mietit, miten voin olla varma, että saan tuottavaa markkinointia? Vastaus on, et mistään. Mutta miksi antaa Kublalle mahdollisuus?
Menikö kahvit väärään kurkkuun? Et olisi odottanut lukevasi yllämainittua digimainostoimiston sivuilta? Nyt lähetystytään ydinsyytä, miksi valita juuri Kubla. Me olemme rehellisiä. Hinnoittelussa olemme läpinäkyviä. Emme lupaa kuuta taivaalta, emmekä huonojen tuotteiden myyntiennätystä. Jos tuotteellanne tai palvelullanne palvelusi ei ole kysyntää, ei paraskaan markkinointi tee ihmeitä.
Jos yrityksenne juttu on kuitenkin hyvä, avullamme saadaan yrityksenne sähköiselle myyntihyllylle runsaasti uusia silmäpareja ja tällöin kaikki on
mahdollista.
Laitamme itsemme ja maineemme likoon mahdollisimman tuloksellisen markkinoinnin puolesta. Myös meillä skoolataan, jos kuulemme, että teillä pyyhkii hienosti.
Vain myyntinne kasvattaminen on ainut oikea tavoite digimainonnan tekijälle. Yritykselle digimarkkinoinnista ei ole hyötyä, ellei siitä seuraa lisää asiakkaita. Meitä kiinnostaa, mitä markkinointi saa aikaan ja me mittaamme tuloksia jatkuvasti.
Meillä häärii kipparina energinen Kalle, joka on haalinut matkaan todella kovat tekijät alalta. Menestyksen salaisuus on juuri oikean sanoman kohdistaminen juuri oikeille ihmisille ja tätä pakkaa meillä pyörittää raudanlujat osaajat.
Tekemistämme ei ohjaa mutu-tunne, vaan kokemus, tilastotiede ja erityisesti tulosten mittaaminen.
Juuri oikea sanoma tarkoittaa käytännössä sitä, että kuluttajan huomio pitää herättää. Tiedäthän - varmaan itsestäsikin - että tämä ei ole meidän infoähkyisessä digimaailmassa helppoa. Etsitään yhdessä yrityksestänne erottautumistekijät ja hiotaan mainoksistanne helmiä!
Google- ja somemainonta sisältävät lähes loputtomasti mahdollisuuksia tehdä tehokasta mainontaa, mutta mitä se on käytännössä?
Tehokas mainos tavoittaa
● mahdollisimman paljon
● mahdollimman ostotarpeisia ihmisiä
● mahdollisimman pienin kustannuksin
Tätä optimointia me teemme.
Ostajat löytyvät vain oikeasta kohderyhmästä. Meillä on kanava laajaan asiakastietoon, jota voi rajata hyvinkin tarkkaan. Tyypillisiin rajauskriteereihin kuuluvat esim. kiinnostus yritystänne kohtaan ja taloudellinen mahdollisuus ostaa yrityksenne tuotteita tai palveluita.
Yritys ei tee mitään kävijämäärillä vaan sillä, mitä tuloksia mainonnalla saadaan aikaan. Tiedätkö sinä tällä hetkellä, paljonko eri mainosmuodot tuottavat esimerkiksi yhteydenottoja? Kun valitset meidät kumppaniksi, pidämme sinut ajantasalla tuloksista ja analysoimme niitä yhdessä selkeästi kanssasi.
Myös sinun yrityksesi voi saada nopeasti tuloksia. Kublan tiimillä on vuosien kokemus suomalaisten pk-yritysten markkinoinnista. Digitaalisella mainonnalla yrityksesi voi päättää panostusten suuruuden kuukausittain ilman pitkää sitoutumista.
Markkinointitoimiston tärkeimpiä tehtäviä on löytää asiakkailleen uusia maksavia asiakkaita, sekä tehdä markkinoinnista tuottavaa. Tavoitteemme markkinointitoimistona onkin jokaisen asiakkaan kanssa määritellä mittarit, joilla voidaan todeta mainonnan tuottavuus asiakkaan näkökulmasta.
Ota rohkeasti yhteyttä Kublaan nyt! Vain siten voimme auttaa sinun yritystäsi saamaan tuloksia.
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.