Digimarkkinoinnin auditoinnit 

Haluat­ko var­mis­taa, että digi­mark­ki­noin­ti­si tuot­taa tulok­sia ja tukee lii­ke­toi­min­ta­si tavoit­tei­ta? Veloi­tuk­se­ton audi­toin­tim­me käy läpi 1–2 teil­le tär­kein­tä digi­mark­ki­noin­nin kanavaa.

Pal­ve­lut \ Digi­mark­ki­noin­nin auditoinnit
Digimarkkinoinnin auditoinnit

Mistä on kyse? 

Mak­sut­to­mas­sa audi­toin­nis­sa käym­me läpi esi­mer­kik­si mai­non­nan tulok­sel­li­suu­den, kon­ver­sio­seu­ran­nan ja koh­den­nuk­set eri kana­vis­sa. Lop­pu­tu­lok­se­na saat sel­keän ana­lyy­sin audi­toi­ta­van kana­van nyky­ti­las­ta, sekä kon­kreet­ti­sia suo­si­tuk­sia mark­ki­noin­nin tehostamiseksi.

Auditoimme näitä: 

  • Google Ads
  • Google Ana­ly­tics
  • SEO eli hakukoneoptimointi
  • Some­mai­non­ta

Google Ads -auditointi

Tuot­ta­vat­ko Google Ads -kam­pan­ja­si halut­tu­ja tulok­sia? Mak­su­ton audi­toin­ti antaa sel­keän kuvan kam­pan­joi­de­si toi­mi­vuu­des­ta ja pal­jas­taa, mihin kan­nat­taa kes­kit­tyä parem­pien tulos­ten saavuttamiseksi.

Käym­me läpi muun muassa:

  • Mai­nos­ten osu­vuu­den – ovat­ko mai­nok­se­si koh­den­net­tu oikein ja hou­kut­te­le­vat­ko ne klikkauksia?
  • Kon­ver­sio­seu­ran­nan – onko seu­ran­ta ase­tet­tu oikein ja mit­taat­ko todel­la oikei­ta asioita?
  • Hakusa­no­jen toi­mi­vuu­den – onko avain­sa­nat koh­dis­tet­tu jär­ke­väs­ti ja käy­te­tään­kö bud­jet­ti tehok­kaas­ti oikei­siin hakuihin?

Audi­toin­nin lop­pu­tu­lok­se­na saat sel­keäm­män kuvan miten kehit­tää mai­non­taa, niin että saat mai­no­seu­rois­ta enem­män irti.

Google Analytics -auditointi

Tie­dät­kö, mitä verk­ko­si­vus­tol­la­si oikeas­ti tapah­tuu? Ilman oikein toi­mi­vaa seu­ran­taa et voi teh­dä tie­toon perus­tu­via mark­ki­noin­ti­pää­tök­siä. Mak­su­ton audi­toin­tim­me aut­taa sinua ymmär­tä­mään data­si luo­tet­ta­vuut­ta ja hyö­dyn­tä­mään sitä tehokkaammin.

Tar­kis­tam­me muun muassa:

  • Seu­ran­nan ase­tuk­set – onko Google Ana­ly­tics asen­net­tu oikein ja kerää­kö se rele­vant­tia, luo­tet­ta­vaa tietoa?
  • Kon­ver­sio­ta­voit­teet – mit­taat­ko oikei­ta asioi­ta? Vää­rät kon­ver­siot voi­vat ohja­ta kam­pan­jat harhaan.
  • Eväs­tea­se­tuk­set – täyt­tä­vät­kö ne GDPR-vaa­ti­muk­set ja toi­mi­vat­ko ne kuten pitää?

Saat sel­keät havain­not ja kon­kreet­ti­set suo­si­tuk­set, joi­den avul­la var­mis­tat, että mark­ki­noin­nin pää­tök­set perus­tu­vat oike­aan ja laa­duk­kaa­seen dataan.

Somemainonnan -auditointi

Mai­nos­tat­ko Metas­sa tai Lin­ke­dI­nis­sä, mut­ta et ole var­ma, kuin­ka hyvin kam­pan­ja­si toi­mi­vat? Mak­sut­to­man audi­toin­tim­me avul­la saat sel­keän kuvan sii­tä, miten mai­non­ta­si toi­mii ja mitä kan­nat­taa kehit­tää, jot­ta saat somen poten­ti­aa­lin parem­min käyttöösi.

Tar­kas­tam­me muun muassa:

  • Kon­ver­sio­seu­ran­nan – seu­raat­ko oikei­ta asioi­ta ja hyö­dyn­nät­kö seu­ran­taa tehokkaasti?
  • Koh­den­nus­a­se­tuk­set – tavoit­ta­vat­ko mai­nok­se­si juu­ri oikeat yleisöt?
  • Kam­pan­joi­den tulok­set – mit­kä kam­pan­jat ja mai­nos­muo­dot tuot­ta­vat oikeas­ti tuloksia?

Sosi­aa­li­ses­sa medias­sa liik­kuu jat­ku­vas­ti val­ta­va mää­rä poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta. Me autam­me sinua tun­nis­ta­maan toi­mi­vat rat­kai­sut ja kehi­tys­koh­teet – ilman kustannuksia.

SEO -auditointi

Haku­ko­ne­nä­ky­vyys on elin­tär­ke­ää nyky­päi­vän digi­mark­ki­noin­nis­sa. Mak­sut­to­man SEO-audi­toin­tim­me avul­la sel­vi­tät, kuin­ka hyvin sivus­to­si toi­mii haku­ko­nei­den näkö­kul­mas­ta – ja miten voit paran­taa sijoi­tuk­sia­si ja kas­vat­taa orgaa­nis­ta liikennettä.

Tar­kas­tam­me muun muassa:

  • Sivus­ton tek­ni­sen tilan – onko raken­ne ja lataus­no­peus kun­nos­sa haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den kannalta?
  • Hakusa­na­po­ten­ti­aa­lin – pal­jon­ko lii­ken­net­tä sivusi saa ja mis­sä on kas­vun varaa?
  • Kil­pai­li­joi­den tilan­teen – kuka vie täl­lä het­kel­lä klik­kauk­set, jot­ka voi­si­vat tul­la sinulle?

Saat sel­keän ana­lyy­sin nyky­ti­lan­tees­ta ja kon­kreet­ti­sen suun­ni­tel­man sii­tä, miten voit paran­taa näky­vyyt­tä­si haku­ko­neis­sa ja kas­vat­taa lii­ke­toi­min­taa­si orgaa­ni­sen haku­lii­ken­teen avulla.

Valitse 1-2 kanavaa 

Veloitukseton digimarkkinoinnin auditointi 

Etkö tie­dä vie­lä min­kä kana­van haluai­sit audi­toi­da? Ei hätää, jutel­laan sii­tä yhdessä 😊

Digimarkkinointi kuntoon

Tarvitsetko apua yrityksesi digitaaliseen markkinointiin? 

Ota yhteyttä Kublaan, laitetaan asiat kuntoon! 

Olem­me aut­ta­neet luke­mat­to­mia yri­tyk­sis­sä saa­vut­ta­maan digi­mark­ki­noin­ti­ta­voit­teen­sa. Mikä­li haluat kes­kus­tel­la lisää pal­ve­lus­ta, jätä nume­ro­si niin soit­te­lem­me sulle!

Lue aiheeseen liittyviä blogiartikkeleita 

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi