“Tavoitimme kohderyhmämme todella tehokkaasti ja nopeasti. Kuulimme tästä myös asiakkailta ja työntekijöiltä ensimmäisen kuukauden aikana.”
Aktiivinen yhteydenpito asiakkaisiimme ja selkeä informointi kampanjoiden käynnistämisestä sekä tuloksista.
Riskitöntä yhteistyötä
Ei pitkiä vuosisopimuksia, vaan tulokset puhuvat puolestaan. Yhteistyö kanssamme on riskitöntä.
Anna osaavan ammattilaisen hoitaa yrityksesi LinkedIn-mainonta. Ota rohkeasti yhteyttä ja jutellaan miten voisimme parhaiten auttaa!
Olemme auttaneet lukemattomia yrityksissä saavuttamaan digimarkkinointitavoitteensa. Mikäli haluat keskustella lisää palvelusta, niin ota yhteyttä nyt ja keskustellaan lisää aiheesta!
Aloitamme yhteistyön tunnin aloituspalaverilla, jotta saamme kerättyä oleelliset tiedot liiketoiminnastasi, kohderyhmästäsi ja tavoitteistasi tai vaikkapa rekrytointisuunnitelmistasi, johon haluaisit Linkediniä hyödyntää. Asiakkaana olet liiketoimintasi paras asiantuntija, jonka kartuttaman osaamisen haluamme välittää oikealla tavalla LinkedIn:in mainoskampanjoissa. Ja lupaamme, että tavoitamme mainonnalla myyntisi kannalta oikean kohderyhmän.
Aloitustapaamisen jälkeen teemme tarpeelliset muutokset tileille tai perustamme mainostilin sekä avaamme pääsyn yhteiseen projektinhallintatyökaluun.
Jatkuva informaatio
Koska kommunikaatio on yksi luottamusta huokuvan yhteistyön kulmakivistä, on meille erityisen tärkeää pitää sinut tilanteen tasalla, mitä LinkedIn-tilillä ja mainoksissa tapahtuu. Siksi informoimme aina, kun käynnistämme kampanjat tai teemme muutoksia mainoksiin. Voit seurata projektia helposti sivusta käyttämättä aikaasi sen enempää tai osallistua aktiivisesti mainonnan kehittämiseen. Saat kanssamme aina henkilökohtaista palvelua.
Koulutamme tarvittaessa yritystäsi hyödyntämään kanavaa paremmin. Kerromme, minkälaiset postaukset toimivat ja miten postauksia ylipäätään tehdään. Näin olemme tukenasi LinkedInin kokonaisvaltaisessa hyödyntämisessä. Ja tätä palvelua tarjoamme täysin veloituksetta.
Raportointi ja mainostilin kehittäminen
Käymme tulokset kuukausittain läpi selkokielisesti, ja ehdotamme niiden pohjalta muutoksia Linkedin-mainontaan. Tekemämme mainonnan tavoitteena on tuoda tuloksia ja siksi haluamme varmistaa sen, että näin myös tapahtuu.
Hakusanamainonta Googlessa on yleisimpiä tapoja tehdä digitaalista mainontaa Suomessa. Google Ads -mainostilin luominen on ilmaista ja nopeaa. Moni uskookin, että mainonnan pyörittäminen on helppoa. Mainonta vaatii kuitenkin suunnittelua, jatkuvaa kehitystä sekä oman osaamisen päivittämistä, jotta kanavasta saa kaiken tehon irti. Resurssien ja osaamisen puute aiheuttaa sen, että mainostili rakennetaan huolimattomasti ja tehdään virheitä. Tästä johtuen mainonnasta […]