Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Kilpailijaseuranta: Miten nähdä kilpailijoiden mainokset eri digimarkkinointialustoilla

Kil­pai­li­ja­seu­ran­ta, eli kil­pai­li­joi­den mai­nos­ten seu­raa­mi­nen, on olen­nai­nen osa kil­pai­li­ja-ana­lyy­siä ja tär­keä teki­jä digi­mark­ki­noin­nin strategias…

Markkinointibudjetti ja sen suunnittelu

Kes­ki­suu­ret yri­tyk­set saa­vat kil­pai­lue­tua tehok­kaas­ta Google- ja some-mai­non­nas­ta. Oikea mark­ki­noin­ti­bud­jet­ti voi kui­ten­kin olla haas­teel­lis­ta mää…

Visuaalisen markkinoinnin merkitys: kuvien ja videoiden voima mainoksissa

Visu­aa­li­nen mark­ki­noin­ti on olen­nai­nen osa nyky­ai­kais­ta brän­däys­tä ja mai­non­taa. Kuvien ja videoi­den teho­kas käyt­tö ei ainoas­taan kiin­ni­tä kulutta…

Tekoäly markkinoinnissa: AI-työkaluja, joilla parannat kampanjoidesi tehokkuutta

Mark­ki­noin­nin maa­il­ma on käy­mäs­sä läpi mer­kit­tä­vää mur­ros­ta teko­ä­lyn (AI, tulee sanois­ta Arti­ficial Intel­li­gence) kehit­tyes­sä. Teko­ä­ly markkin…

Uudelle nettisivulle näkyvyyttä maksetulla mainonnalla?

Net­ti­si­vut ovat tär­keä inves­toin­ti yri­tyk­sen, tuot­teen tai pal­ve­lun esit­te­lyyn. Uuden sivus­ton löy­ty­mi­nen Googles­sa voi kui­ten­kin olla alus­sa haas…

Facebookin special ad category ja tämän käyttö 

Face­boo­kin  special ad cate­go­ry eli eri­kois­mai­nos­luo­kat tar­joa­vat pie­nil­le ja kes­ki­suu­ril­le yri­tyk­sil­le hyvän tavan tavoit­taa koh­de­ryh­miä, ottaen …

Google Analytics 4: Vinkkejä tehokkaampaan käyttöön Suomalaisille PK-yrityksille

Google Ana­ly­tics 4 (GA4) on tuo­nut muka­naan mer­kit­tä­viä paran­nuk­sia ja uusia omi­nai­suuk­sia, jot­ka aut­ta­vat ymmär­tä­mään parem­min käyt­tä­jien toimint…

Uudelleenmarkkinoinnin merkitys pk-yrityksille

Uudel­leen­mark­ki­noin­ti tar­jo­aa pk-yri­tyk­sil­le mah­dol­li­suu­den vah­vis­taa suh­tei­ta poten­ti­aa­li­siin asiak­kai­siin. Täs­sä oppaas­sa käy­dään läpi, miten lu…

Verkostoituminen LinkedInissä myynnin työkaluna

Ver­kos­toi­tu­mi­nen Lin­ke­dI­nis­sä avaa ovia uusiin mah­dol­li­suuk­siin pk-yri­tyk­sil­le, tar­jo­ten alus­tan, jos­sa ammat­ti­lai­set voi­vat raken­taa arvok­kai­ta s…

Teollisuusyrityksen markkinointi

Kehi­tä teol­li­suus­yri­tyk­se­si mark­ki­noin­tia moder­nil­la otteel­la. Esit­te­lem­me stra­te­giat ja työ­ka­lut, jot­ka vie­vät yri­tyk­se­si mark­ki­nan kär­keen. T…

Asiakastyytyväisyyden mittaamisen perusteet

Täs­sä artik­ke­lis­sa sukel­lam­me asia­kas­tyy­ty­väi­syy­den mit­taa­mi­sen maa­il­maan, kes­kit­tyen eri­tyi­ses­ti pk-yri­tyk­sil­le suun­nat­tui­hin digi­taa­li­siin työka…

Mainostoimisto vai markkinointitoimisto?

Onko yri­tyk­se­si val­mis otta­maan seu­raa­van aske­leen mark­ki­noin­nis­saan, mut­ta et ole var­ma, kum­man kump­pa­nin, mai­nos­toi­mis­ton vai markkinointitoimis…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi