Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Facebook audience

Facebook Audience

Hyö­dyn­nä Face­book Audience, eli Ylei­söt-työ­ka­lun omi­nai­suu­det ja tehos­ta mai­non­ta­si koh­den­nuk­sia näil­lä neu­voil­la. Face­book Audience -työ­ka­lu B…
B2C mainonta Facebookissa

B2C mainonta Facebookissa

Face­book on tär­keä kana­va kai­kil­le lii­ke­toi­min­taa teke­vil­le. Vii­mei­sim­pien tie­to­jen mukaan Face­boo­kil­la on 2,7 mil­jar­dia aktii­vis­ta kuukausittaist…
Facebook mainonnan tavoitteiden asettaminen

Facebook mainonnan tavoitteiden asettaminen

Niin kuin kai­kes­sa, mis­tä haluam­me tulok­sia, myös Face­book mai­non­nas­sa kan­nat­taa aset­taa tavoit­teet. Face­book mai­non­nan tavoit­tei­den aset­ta­mi­nen e…
Facebook mainonnan tahti

Facebook mainonnan tahti

Face­book mai­non­nan tah­ti mää­räy­tyy aina tilan­teen mukaan. Sii­hen vai­kut­taa hyvin moni asia, joten mah­do­ton antaa yhtä oike­aa vas­taus­ta sii­hen mihi…
Facebook mainonnan kohdentaminen

Facebook mainonnan kohdentaminen

Kuin­ka Face­book mai­non­nan koh­den­ta­mi­nen toi­mii, ja miten se teh­dään tavoit­tei­den ja bud­je­tin raa­meis­sa? Ja onko Face­boo­kis­sa mah­dol­lis­ta tavoittaa…
Facebook mainosten tavoitteet

Facebook mainosten tavoitteet

Valit­se­mal­la oikein Face­boo­kin kam­pan­ja­ta­voit­teet var­mis­tat, että Face­boo­kin teko­ä­ly tie­tää mitä haluat saa­da aikaan. Näi­den ohjei­den avul­la tiedä…
Näin aloitat Facebook mainonnan

Näin aloitat Facebook mainonnan

Face­book on hyvä alus­ta mai­non­nal­le, joten täs­sä koh­taa voi­si mel­kein jopa onni­tel­la hyväs­tä pää­tök­ses­tä aloit­taa Face­book mai­non­ta. Face­boo­kin te…
Iloinen 20-luku uusiksi?

Tuleeko 20-luvusta iloinen?

Hyvät uuti­set koro­na­ro­kot­tees­ta ovat kään­tä­mäs­sä vähi­tel­len ihmis­ten kat­sei­ta koh­ti uuden nor­maa­lin jäl­keis­tä aikaa. Mitä yri­tys­ten kan­nat­taa huom…
Google Ads hakusanamainonnan suunnittelu

Google Ads hakusanamainonnan suunnittelu

Sii­nä mis­sä ennen jaet­tiin ovel­ta ovel­le leh­ti­mai­nok­sia parem­man näky­vyy­den peräs­sä ja päh­käil­tiin, luki­ko nii­tä leh­ti­siä kukaan, tänä päi­vä­nä pot…
Konversio optimointi PK-yrityksen markkinoinnissa

PK-yrityksen konversio-optimointi

Olet­han aset­ta­nut verk­ko­pal­ve­lul­le­si tai mai­nok­sel­le­si jon­kin tavoit­teen, jon­ka haluat kävi­jän toteut­ta­van? Mikä­li tavoi­tet­ta ei vie­lä ole, on sel…
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma

Some sitä, some tätä – näin se vaan on, sosi­aa­li­nen media on tänä päi­vä­nä vält­tä­mä­tön osa lähes­tul­koon jokai­sen yri­tyk­sen mark­ki­noin­tia. Somes­sa p…
Facebook orgaaninen näkyvyys

Facebook orgaaninen näkyvyys ei tuonut bisnestä

Jokai­sel­la yrit­tä­jäl­lä on tari­na. Toi­sen tari­na alkaa kivik­koi­ses­ta ties­tä, kun taas toi­nen aloit­taa tai­pa­leen­sa tasai­sem­mal­ta maal­ta. Monien yrit…

Ota yhteyttä

Kuinka haluat, että netti olisi mukana yrityksesi myynnissä ja markkinoinnissa?

Ota yhteyttä niin olemme sinuun yhteydessä seuraavan arkipäivän sisällä ja lähdemme:

  • Kartoittamaan digimarkkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia yrityksellesi
  • Rakentamaan konkreettisen ehdotuksen ja teemme tarjouksen sinulle parhaaksi todetusta palvelusta
  • Sovimme aloituspalaverin ja käynnistämme mainonnan

Voit myös sopia lyhyen puhelinpalaverin jossa pohdimme yhdessä markkinointia!

029 3700 290
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy