Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

  • Kategoriat:

  • Aihepiirit:

hakukonemarkkinointi pähkinänkuoressa

Hakukonemarkkinointi pähkinänkuoressa

Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti tie­de­tään kus­tan­nus­te­hok­kaa­na tapa­na tuo­da oma tuo­te tai pal­ve­lu esil­le. Tänä päi­vä­nä haku­ko­ne on vah­vas­sa roo­lis­sa osa­na asi…
Hakusanamainonnan perusteet

Hakusanamainonnan perusteet

Kun haluat verk­ko­si­vus­tol­le­si lisää lii­ken­net­tä, on hakusa­na­mai­non­ta teho­kas tapa hou­ku­tel­la pai­kal­le poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta. Pähkinänkuoressa …

Google Shopping ominaisuus

Hoi, verk­ko­kaup­pias tai pai­kal­li­nen yrit­tä­jä, Google Shop­ping omi­nai­suus on tär­keä työ­ka­lu juu­ri sinul­le! Olet saat­ta­nut kuul­la huhua kysei­ses­tä o…
Miten Google mainonta toimii

Miten Google mainonta toimii käytännössä?

Google mai­non­ta tulee lähes­tul­koon jokai­ses­sa yri­tyk­ses­sä puhee­nai­heek­si jos­sain koh­taa. Miten Google mai­non­ta toi­mii käy­tän­nös­sä? Kun haluat näky…
Digimarkkinoinnin suunnittelu

Digimarkkinoinnin suunnittelu

Kun kaik­ki on ver­kos­sa, ei yri­tyk­sel­lä toi­mia­las­ta riip­pu­mat­ta ole varaa aja­tel­la digi­mark­ki­noin­tia kiva­na lisä­nä, vaan suo­ras­taan pakol­li­se­na pil…
B2B-yrityksen digimarkkinointi

B2B-yrityksen digimarkkinointi

B2B tulee englan­nin kie­len sanas­ta Busi­ness to Busi­ness. B2B-yri­tyk­sen koh­de­ryh­mä koos­tuu taval­lis­ten kulut­ta­jien sijaan toi­sis­ta yri­tyk­sis­tä ja n…
Digimarkkinoinnin kolme kuolemansyntiä

Digimarkkinoinnin kolme kuolemansyntiä

Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti eli digi­mark­ki­noin­ti on tämän aika­kau­den tehok­kain tapa val­jas­taa poten­ti­aa­li­set asiak­kaat mak­sa­vik­si osta­jik­si. Digimar…
WCAG 2.1 saavutettavuusohjeistus.

Mikä on WCAG saavutettavuusohjeistus?

Ei ole lain­kaan tuu­les­ta tem­mat­tua, että val­koi­sel­la taus­tal­la ole­tuk­se­na teks­tin väri on mus­ta. Kaik­ki ne asiat, jot­ka meis­tä monis­ta tun­tu­vat ai…
Google Analytics 4

Näin toimii Google Analytics 4

Google Ana­ly­tics on salai­nen agent­ti, joka seu­raa verk­ko­si­vul­la tai -kau­pas­sa käy­nei­den asiak­kai­den aske­lei­ta. Kyse on verk­ko­pal­ve­lun lii­ken­teen a…
Hakukoneoptimoinnin kolme virheolettamaa

Hakukoneoptimoinnin 3 suurinta virheolettamaa

Olet­ko kiin­nit­tä­nyt huo­mio­ta sii­hen, kuin­ka verk­ko­si­vus­to­si näkyy Googles­sa? Jos tun­tuu, ettei sivus­tol­le­si ohjau­du tar­peek­si mak­sa­via asiakkaita,…
LinkedIn mainosmuodot

Mitkä ovat LinkedIn mainosmuodot?

Vaik­ka Face­boo­kin koh­den­nus­vaih­toeh­to­ja on ylis­tet­ty jo tovin, löy­tyy myös Lin­ke­dI­nis­tä var­sin mai­niot mah­dol­li­suu­det teh­dä teho­kas­ta mai­non­taa. L…
Linkedin mainonnan suunnittelu

LinkedIn mainonnan suunnittelu

Mik­si, miten ja mil­loin? Lin­ke­dIn mai­non­nan suun­nit­te­lu on ensim­mäi­nen askel tehok­kaa­seen mai­non­taan Lin­ke­dIn-pal­ve­lus­sa. Suun­nit­te­lu­vai­he on tärk…

Miten saat yrityksesi kassan kilisemään?

Maksuton 15 minuutin etätapaaminen

Mitkä ovat tärkeimmät toimenpiteet sinun yrityksellesi juuri nyt? Varaa maksuton etäpalaveri Kublan toimitusjohtajan Kalle Santalahden kanssa. Käymme läpi mitä yrityksesi tekee ja mitä nykyisessä markkinatilanteessa kannattaa tehdä seuraavaksi.

Valitse sopiva vapaa aika ja varaa heti!

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

029 3700 290
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy