Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

  • Kategoriat:

  • Aihepiirit:

Gmail mainonta Google Display verkostossa

Gmail mainonta Google Display verkostossa

Gmail mai­non­ta on monel­le yri­tyk­sel­le erit­täin tär­ke­ää. Aiem­min Gmail-mai­nok­set luo­tiin valit­se­mal­la Display-kam­pan­jan alta Gmail-kam­pan­ja, mutta …

Google Ads koulutus – kolme erilaista vaihtoehtoa

Tun­tuu­ko, ettet saa Googlen mak­sut­to­mis­ta työ­ka­luis­ta kaik­kea iloa irti? Aiheut­taa­ko Google Ads -mai­non­ta ken­ties unet­to­mia öitä ja tus­kai­sia työp…
Hakukoneoptimoinnilla ilmaista liikennettä

Hakukoneoptimoinnilla ilmaista liikennettä?

Lähes kaik­ki yri­tyk­set tar­vit­se­vat paik­kan­sa Googles­sa. Paik­ka on han­kit­ta­va joko haku­ko­neop­ti­moin­nil­la, mak­sul­li­sil­la Google-mai­nok­sil­la tai mole…
B2B mainonnan kohdentaminen Facebookissa

B2B mainonnan kohdentaminen Facebookissa

Face­book tun­ne­taan var­sin päte­vä­nä paik­ka­na mai­nos­taa B2C-puo­lel­la, mut­ta oikein teh­ty­nä B2B-mai­non­ta Face­boo­kis­sa tuo muka­naan usein Googles­sa te…
Google mainonnan optimointi

Google Ads mainonnan optimointi – mikrokonversiot apuun

Näyt­tää­kö sil­tä, ettei Google Ads -mai­non­ta tuo­ta kon­ver­sioi­ta? Ei hätää, mik­ro­kon­ver­siot ovat tääl­lä teke­mäs­sä mai­non­nas­ta tuot­ta­vaa! Google Ads …
Gmail-kampanjoiden muuttaminen Discovery-kampanjoiksi

Gmail-kampanjoiden muuttaminen Discovery-kampanjoiksi

Jos ihmet­te­let, mik­si et voi enää esi­mer­kik­si muo­ka­ta teke­miä­si Gmail-mai­nok­sia, on sinul­ta toden­nä­köi­ses­ti men­nyt ohi Gmail-mai­non­taa kos­ke­va muu…
Gmail mainonta muuttui 1.7.2021

Gmail mainonta muuttui 1.7.2021

Jäl­leen uudet tuu­let puhal­si­vat! Kaik­ki ole­mas­sa ole­vat Gmail-mai­nos­kam­pan­jat muu­tet­tiin vain luku -muo­toon, joka tar­koit­taa käy­tän­nös­sä sitä, ett…
Ilmainen Google Ads -tilin auditointi

Ilmainen Google Ads tilin auditointi

Google Ads mai­non­ta on var­sin teho­kas­ta oikein teh­ty­nä. Huo­les­tut­ta­van monet mai­nos­ta­jat kui­ten­kin käyt­tä­vät tie­tä­mät­tään rahan­sa mai­nok­siin, jotk…
Facebook mainonnan ulkoistaminen

Facebook mainonnan ulkoistaminen - ABC

Olet­ko tul­lut lop­pu­tu­lok­seen, ettei Face­book kana­va­na ole sinul­le se oikea? Mie­ti­pä uudes­taan. Toki näin voi olla­kin, mut­ta huo­no menes­tys Faceboo…
Verkkosivuston optimointi

Yrityksesi nettisivu on nyt auki. Mitä seuraavaksi?

Uuden verk­ko­si­vus­ton avaa­mi­nen voi olla pit­kä­jän­tei­nen pro­ses­si. Sivus­ton raken­ta­mi­seen ja hie­no­sää­tä­mi­seen on toden­nä­köi­ses­ti kulu­nut todel­la pal…
Mainonnan ohjelmallinen ostaminen

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen ABC

Onko sinul­la ban­ne­ri- tai video­mai­nos, jon­ka haluat esil­le eri mediois­sa? Mah­ta­vaa, täl­löin mai­non­nan ohjel­mal­li­nen osta­mi­nen saat­taa sopia sinull…
Facebook mainonnan mittaaminen

Facebook mainonnan mittaaminen

Kun ostat vaik­ka­pa kah­vin­keit­ti­men, tie­tys­ti kokei­let miten se toi­mii. Mik­si ostai­sit mai­non­taa, mut­ta et kos­kaan mit­tai­si mai­nos­ten toimivuutta? …

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

100% rahat takaisin -takuu

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Takaamme tulokset myös sinun yrityksellesi. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi 100% takaisin! Kaupan päälle pistämme vielä 500€ omista rahoistamme markkinointibudjettiisi. Miltä kuulostaa?

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

029 3700 290
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy