Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

  • Kategoriat:

  • Aihepiirit:

LinkedIn-mainonta hinta

LinkedIn mainonnan hinta

Lin­ke­dIn-mai­non­nan suo­sio kas­vaa huo­mat­ta­vaa vauh­tia ja myös meil­tä mark­ki­noin­ti­toi­mis­tos­ta kysy­tään jat­ku­vas­ti lisää Lin­ke­dIn-mai­non­nas­ta, tyypil…
Verkkokauppa Facebookissa

Verkkokauppa Facebookissa

Verk­ko­kaup­pa Face­boo­kis­sa? Aloi­te­taan tämä kir­joi­tus oma­koh­tai­sil­la koke­muk­sil­la ihan täs­tä vii­mei­sen vii­kon ajal­ta. Olen hake­nut pos­tis­ta kak­si e…
Facebook Ad Library

Facebook ad library

Olet­ko kuul­lut Face­book ad library:stä? Face­book on mones­sa suh­tees­sa hyvin edis­tyk­sel­li­nen mai­non­nan suun­nan­näyt­tä­jä ja mai­non­ta onkin aika aktii…
Facebook mainosmuodot

Facebook mainosmuodot

Face­book kas­vat­taa suo­sio­taan mai­nos­ta­jien kes­kuu­des­sa vuo­des­ta toi­seen. Yksi sel­keä syy on tie­ten­kin sen jat­ku­vas­ti kas­va­vat käyt­tä­jä­mää­rät, mutt…
Facebook audience

Facebook Audience

Hyö­dyn­nä Face­book Audience, eli Ylei­söt-työ­ka­lun omi­nai­suu­det ja tehos­ta mai­non­ta­si koh­den­nuk­sia näil­lä neu­voil­la. Face­book Audience -työ­ka­lu B…
B2C mainonta Facebookissa

B2C mainonta Facebookissa

Face­book on tär­keä kana­va kai­kil­le lii­ke­toi­min­taa teke­vil­le. Vii­mei­sim­pien tie­to­jen mukaan Face­boo­kil­la on 2,7 mil­jar­dia aktii­vis­ta kuukausittaist…
Facebook mainonnan tavoitteiden asettaminen

Facebook mainonnan tavoitteiden asettaminen

Niin kuin kai­kes­sa, mis­tä haluam­me tulok­sia, myös Face­book mai­non­nas­sa kan­nat­taa aset­taa tavoit­teet. Face­book mai­non­nan tavoit­tei­den aset­ta­mi­nen e…
Facebook mainonnan tahti

Facebook mainonnan tahti

Face­book mai­non­nan tah­ti mää­räy­tyy aina tilan­teen mukaan. Sii­hen vai­kut­taa hyvin moni asia, joten mah­do­ton antaa yhtä oike­aa vas­taus­ta sii­hen mihi…
Facebook mainonnan kohdentaminen

Facebook mainonnan kohdentaminen

Kuin­ka Face­book mai­non­nan koh­den­ta­mi­nen toi­mii, ja miten se teh­dään tavoit­tei­den ja bud­je­tin raa­meis­sa? Ja onko Face­boo­kis­sa mah­dol­lis­ta tavoittaa…
Facebook mainosten tavoitteet

Facebook mainosten tavoitteet

Valit­se­mal­la oikein Face­boo­kin kam­pan­ja­ta­voit­teet var­mis­tat, että Face­boo­kin teko­ä­ly tie­tää mitä haluat saa­da aikaan. Näi­den ohjei­den avul­la tiedä…
Näin aloitat Facebook mainonnan

Näin aloitat Facebook mainonnan

Face­book on hyvä alus­ta mai­non­nal­le, joten täs­sä koh­taa voi­si mel­kein jopa onni­tel­la hyväs­tä pää­tök­ses­tä aloit­taa Face­book mai­non­ta. Face­boo­kin te…
Iloinen 20-luku uusiksi?

Tuleeko 20-luvusta iloinen?

Hyvät uuti­set koro­na­ro­kot­tees­ta ovat kään­tä­mäs­sä vähi­tel­len ihmis­ten kat­sei­ta koh­ti uuden nor­maa­lin jäl­keis­tä aikaa. Mitä yri­tys­ten kan­nat­taa huom…

Miten saat yrityksesi kassan kilisemään?

Maksuton 15 minuutin etätapaaminen

Mitkä ovat tärkeimmät toimenpiteet sinun yrityksellesi juuri nyt? Varaa maksuton etäpalaveri Kublan toimitusjohtajan Kalle Santalahden kanssa. Käymme läpi mitä yrityksesi tekee ja mitä nykyisessä markkinatilanteessa kannattaa tehdä seuraavaksi.

Valitse sopiva vapaa aika ja varaa heti!

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

029 3700 290
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy