Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Verkkosivuston konversioprosentin parantaminen

Verk­ko­si­vus­ton kon­ver­sio­pro­sen­tin paran­ta­mi­nen on kriit­ti­nen teh­tä­vä monil­le yri­tyk­sil­le, jot­ka pyr­ki­vät kas­vat­ta­maan myyn­ti­ään ja asiakaskuntaans…

Digimarkkinoinnin budjetin määrittäminen

Digi­mark­ki­noin­nin bud­je­tin mää­rit­tä­mi­nen B2B-myyn­tiä teke­väl­le yri­tyk­sel­le on moni­mut­kai­nen pro­ses­si, joka vaa­tii huo­lel­lis­ta suun­nit­te­lua ja ymmä…

Miksi Google Ads -mainonta on tärkeää B2B-yritykselle

Google Ads, Googlen tar­joa­ma onli­ne-mai­non­nan työ­ka­lu, on yksi tehok­kaim­mis­ta kei­nois­ta B2B-yri­tyk­sil­le tavoit­taa poten­ti­aa­li­set asiak­kaat. Tässä …

Kuinka generoida B2B-liidejä digimarkkinoinnilla?

Digi­mark­ki­noin­ti on voi­ma­kas työ­ka­lu B2B-myyn­tiä teke­vien yri­tys­ten käsis­sä. Sen avul­la voi­daan gene­roi­da laa­duk­kai­ta lii­de­jä, jot­ka ovat ratkaise…

Uutiskirjeiden voima yrityksen markkinointistrategiassa

Kulut­ta­jien huo­mion hou­kut­te­le­mi­nen digi­taa­li­ses­sa maa­il­mas­sa, jos­sa jokai­nen klik­kaus ja näyt­tö­ker­ta on tais­te­lun arvoi­nen, voi olla haas­ta­vaa. Y…

Tekoälyn vallankumous yritysten sisällöntuotannossa

Digi­ta­li­saa­tion aika­kau­del­la yri­tys­ten on tuo­tet­ta­va jat­ku­vas­ti laa­du­kas­ta sisäl­töä pysyäk­seen näky­vil­lä ja rele­vant­tei­na asiak­kai­den­sa silmissä. …

Tehokkaat strategiat B2B-liidien generointiin

B2B-myyn­ti on moni­mut­kai­nen ja kil­pail­tu ala, jos­sa lii­dien gene­roin­ti on kes­kei­ses­sä roo­lis­sa. Digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin myö­tä yri­tyk­sil­lä on ny…

Suomalaisen teollisuuden digitaalinen murros

Teol­li­suu­den ala on Suo­mes­sa mer­kit­tä­väs­sä ase­mas­sa, ja sen kehi­tys vai­kut­taa koko maan talou­teen. Digi­ta­li­saa­tio on tuo­nut muka­naan uusia mahdoll…

LinkedIn: B2B-myyntiä tekevän yrityksen kultakaivos

Lin­ke­dIn on kas­va­nut yhdek­si maa­il­man suu­rim­mis­ta amma­til­li­sis­ta ver­kos­tois­ta, jol­la on yli 700 mil­joo­naa käyt­tä­jää. B2B-myyn­tiä teke­vän yrityksen…

Kuinka tavoittaa oikea kohderyhmä

Digi­mark­ki­noin­ti on mul­lis­ta­nut tapam­me teh­dä lii­ke­toi­min­taa, ja eri­tyi­ses­ti B2B-sek­to­ril­la sen mer­ki­tys koros­tuu. Kun tuot­teet ja pal­ve­lut myydää…

Tekoälyn vaikutus digimarkkinointiin

Teko­ä­ly on ollut vii­me vuo­si­na yksi mer­kit­tä­vim­mis­tä tek­no­lo­gi­sis­ta läpi­mur­rois­ta, ja sen vai­ku­tus digi­mark­ki­noin­tiin on mul­lis­ta­va. Se muut­taa ta…

Johtaja - Annathan markkinointipäättäjällesi mahdollisuuden loistaa!

Käyn päi­vit­täin kes­kus­te­lu­ja PK-yri­tys­ten mark­ki­noin­ti­päät­tä­jien kans­sa ja lii­an usein vas­taan tulee tilan­ne, jos­sa yri­tyk­sel­lä oli­si sel­keä tarve…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi