Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Millaisia kohdennuksia pk-yritys voi tehdä Suomessa?

Millaisia kohdennuksia pk-yritys voi tehdä Suomessa?

Koh­den­ta­mal­la mai­nok­set juu­ri oikeal­le ylei­söl­le mai­nos­ta­ja vähen­tää huk­ka­näyt­tö­jä sääs­täen media­bud­jet­tia ja saa nopeam­min tulok­sia. Teho­kas kohd…
Ohjelmallinen ostaminen

Growth hacking - löydä kasvun paikat yrityksesi markkinoinnissa

Growth hac­king eli kas­vu­mark­ki­noin­ti on mark­ki­noin­nin sii­lo­jen mur­ta­mis­ta ja lyhim­män rei­tin löy­tä­mis­tä asiak­kaan ja yri­tyk­sen välil­le. PK-yri…
Four heavy duty rollers

Kuinka ylläpidät hakukonenäkyvyyttä?

Taput­te­lit ison SEO-pro­jek­tin pää­tök­seen ja sait pää­hän­ta­pu­tuk­sen myös itse toi­ma­ril­ta. Mut­ta kuin­kas täs­tä eteen­päin pide­tään huo­li hakukonenäkyv…
Google Webmaster Tools

Google Analytics 4 – Mikä se oikein on?

Google on jul­kais­sut uuden ver­sion Ana­ly­tic­sis­ta – kuvai­le­mal­la sitä kuu­lui­san tie­don­ke­ruu- ja verk­ko­lii­ken­teen ana­ly­soin­tioh­jel­mis­ton­sa uudek­si o…

Mikä vaikuttaa Facebookin hintaan ja miten tähän kannattaa panostaa?

Mikä vai­kut­taa Face­boo­kin hin­taan ja miten tähän kan­nat­taa panos­taa? Mai­non­nan aloit­ta­mi­nen kan­nat­taa aloit­taa mah­dol­li­sim­man nopeas­ti, sil­lä mit…
Älä säästä digimarkkinoinnissa väärissä paikoissa! 

Älä säästä digimarkkinoinnissa väärissä paikoissa! 

Digi­mark­ki­noin­ti perus­tuu koh­den­ta­mi­seen, dataan, tes­taa­mi­seen ja hyviin sisäl­töi­hin. Lii­ka sääs­tä­mi­nen näis­sä kul­ma­ki­vis­sä voi pila­ta digimarkkin…
YouTube-mainonta ja Youtube analytiikka

Ilmaiset työkalut joilla voit tutkia kilpailijoiden digimarkkinointia

Näin vah­vas­ti digiai­ka­na on kil­pai­li­joi­den lii­ke­toi­min­ta­mal­lit help­po ymmär­tää, kos­ka tie­toa on hel­pos­ti saa­ta­vil­la. Pys­tyt teke­mään kilpailija-an…
Yrityksen mainosvideosisältö

Yrityksen mainosvideosisältö

Mai­nos­vi­deot ovat hyö­dyl­li­siä sisäl­tö­jä. Tämä on tot­ta eten­kin, kun on tar­peen ker­toa tuot­tees­ta, orga­ni­saa­tios­ta tai pal­ve­lus­ta pin­taa syvemmältä…
Hotjar käyttöön!

Hotjar käyttöön!

Mitä oikeas­taan tie­dät sii­tä, miten kävi­jät liik­ku­vat verk­ko­kau­pas­sa­si? Huo­leh­ti­mal­la aina käyt­tä­jä ystä­väl­li­syy­des­tä, vähen­tä­mäl­lä ostokokemusta …

Miksi mainonnan seuranta on tärkeää?

Digi­mark­ki­noin­nin mit­taa­mi­nen ja verk­ko­si­vus­ton eri toi­min­nal­li­suuk­sien raken­ta­mi­nen perus­tu­vat yri­tyk­sen lii­ke­toi­min­nan tavoit­tei­siin ja nii­den m…
Ohjelmallinen ostaminen

Facebookin konversiorajapinta eli Conversions API

Olet var­maan kuul­lut iOS 14.5 päi­vi­tyk­ses­tä, joka on teh­nyt mai­non­nan seu­raa­mi­ses­ta Face­boo­kis­sa hie­man haas­teel­li­sem­paa. Face­boo­kis­sa on tämän ta…
Miksi uudelleenmarkkinointi nostaa Google-mainonnan tuloksia?

Miksi uudelleenmarkkinointi nostaa Google-mainonnan tuloksia?

Google -ver­kos­to kat­taa yli 2 mil­joo­naa sivus­toa ja tavoit­taa 90 % inter­ne­tin käyt­tä­jis­tä - sik­si sii­hen kan­nat­taa kun­nol­la panos­taa. Noin 92% ver…

Katso mitä Kublan asiakkailla on sanottavaa

"Jos joku kysyy multa Kublasta niin mä voin kyllä ihan lämpimästi suositella."

- Camilla Aho, Camilla Aho Oy

"Kyllä voin suositella Kublaa. Ne puhuu maanläheisesti ja on oikeasti asiakkaan apuna."

- Marko Lindqvist, Perkko Oy

"Me ollaan saatu paljon uusia liidejä ja rekryjä ja näkyvyyttä relevanteissa kohderyhmissä. Kannattaa ehdottomasti lähteä kokeilemaan Kublaa."

- Mikko Laakkonen, Cloud2

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

Digimarkkinointitoimisto Kubla Helsinki

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

040 657 5516
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy