Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

B2B-myyn­ti on moni­mut­kai­nen ja kil­pail­tu ala, jos­sa lii­dien gene­roin­ti on kes­kei­ses­sä roo­lis­sa. Digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin myö­tä yri­tyk­sil­lä on nyt…
Teol­li­suu­den ala on Suo­mes­sa mer­kit­tä­väs­sä ase­mas­sa, ja sen kehi­tys vai­kut­taa koko maan talou­teen. Digi­ta­li­saa­tio on tuo­nut muka­naan uusia mahdollis…
Lin­ke­dIn on kas­va­nut yhdek­si maa­il­man suu­rim­mis­ta amma­til­li­sis­ta ver­kos­tois­ta, jol­la on yli 700 mil­joo­naa käyt­tä­jää. B2B-myyn­tiä teke­vän yri­tyk­sen n…
Digi­mark­ki­noin­ti on mul­lis­ta­nut tapam­me teh­dä lii­ke­toi­min­taa, ja eri­tyi­ses­ti B2B-sek­to­ril­la sen mer­ki­tys koros­tuu. Kun tuot­teet ja pal­ve­lut myydään…
Teko­ä­ly on ollut vii­me vuo­si­na yksi mer­kit­tä­vim­mis­tä tek­no­lo­gi­sis­ta läpi­mur­rois­ta, ja sen vai­ku­tus digi­mark­ki­noin­tiin on mul­lis­ta­va. Se muut­taa tapa…
Käyn päi­vit­täin kes­kus­te­lu­ja PK-yri­tys­ten mark­ki­noin­ti­päät­tä­jien kans­sa ja lii­an usein vas­taan tulee tilan­ne, jos­sa yri­tyk­sel­lä oli­si sel­keä tarve…
Kesä­kau­den lähes­tyes­sä mark­ki­noin­ti­toi­men­pi­teet voi­vat tar­jo­ta lois­ta­via mah­dol­li­suu­ksia yri­tyk­sil­le. Täs­sä blo­gi­kir­joi­tuk­ses­sa tar­joam­me markkinoin…
Mil­loin yri­tyk­sen kan­nat­taa käyt­tää vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­tia ja mil­lä euro­sum­mal­la pää­see käyn­tiin? Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­nin teke­mi­nen on entis­tä s…
Kan­nat­taa­ko PK-yri­tyk­sen Suo­mes­sa panos­taa haku­ko­neop­ti­moin­tiin vai onko se vain pörs­siyh­tiöi­den hom­maa? Kyl­lä kan­nat­taa, sil­lä pie­nil­lä yrityksillä…
Mitä vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti on? Tren­di­käs sana mark­ki­noin­nin paris­sa, mut­ta mitä se todel­li­suu­des­sa pitää sisäl­lään? Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti on yksi…
Pitäi­si­kö yri­tyk­sen olla Tik­To­kis­sa? Mik­si yri­tyk­sen muka pitäi­si olla Tik­To­kis­sa? Eikö Tik­Tok ole las­ten sovel­lus? Nämä ovat kaik­ki sel­lai­sia kysym…
Digi­mark­ki­noin­ti on muo­kan­nut mark­ki­noin­nin maa­il­maa todel­la mer­kit­tä­väs­ti 2000-luvul­la. Eri­lai­set digi­ta­li­set pal­ve­lut ovat ollet arki­päi­vää, jo pi…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi