Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Tekoälyn vaikutus digimarkkinointiin

Teko­ä­ly on ollut vii­me vuo­si­na yksi mer­kit­tä­vim­mis­tä tek­no­lo­gi­sis­ta läpi­mur­rois­ta, ja sen vai­ku­tus digi­mark­ki­noin­tiin on mul­lis­ta­va. Se muut­taa ta…

Johtaja - Annathan markkinointipäättäjällesi mahdollisuuden loistaa!

Käyn päi­vit­täin kes­kus­te­lu­ja PK-yri­tys­ten mark­ki­noin­ti­päät­tä­jien kans­sa ja lii­an usein vas­taan tulee tilan­ne, jos­sa yri­tyk­sel­lä oli­si sel­keä tarve…

10 Tehokasta strategiaa kesäkauden markkinointiin: Miten maksimoida kampanjasi menestys

Kesä­kau­den lähes­tyes­sä mark­ki­noin­ti­toi­men­pi­teet voi­vat tar­jo­ta lois­ta­via mah­dol­li­suu­ksia yri­tyk­sil­le. Täs­sä blo­gi­kir­joi­tuk­ses­sa tar­joam­me markkino…

Vaikuttajamarkkinointi - onko se oikea valinta yrityksesi markkinointistrategiaan?

Mil­loin yri­tyk­sen kan­nat­taa käyt­tää vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­tia ja mil­lä euro­sum­mal­la pää­see käyn­tiin? Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­nin teke­mi­nen on entistä…

PK-yrityksen hakukoneoptimoinnin vahvuudet

Kan­nat­taa­ko PK-yri­tyk­sen Suo­mes­sa panos­taa haku­ko­neop­ti­moin­tiin vai onko se vain pörs­siyh­tiöi­den hom­maa? Kyl­lä kan­nat­taa, sil­lä pie­nil­lä yrityksil…

Mitä on vaikuttajamarkkinointi?

Mitä vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti on? Tren­di­käs sana mark­ki­noin­nin paris­sa, mut­ta mitä se todel­li­suu­des­sa pitää sisäl­lään? Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti on yks…

Pitäisikö yrityksen olla TikTokissa?

Pitäi­si­kö yri­tyk­sen olla Tik­To­kis­sa? Mik­si yri­tyk­sen muka pitäi­si olla Tik­To­kis­sa? Eikö Tik­Tok ole las­ten sovel­lus? Nämä ovat kaik­ki sel­lai­sia kys…

Digimarkkinointi 90-luvulta tähän päivään

Digi­mark­ki­noin­ti on muo­kan­nut mark­ki­noin­nin maa­il­maa todel­la mer­kit­tä­väs­ti 2000-luvul­la. Eri­lai­set digi­ta­li­set pal­ve­lut ovat ollet arki­päi­vää, jo …

Mitä Facebook-mainostoimisto tekee?

Omaa Face­book-mai­non­taa ulkois­taes­sa eteen voi nous­ta kysy­mys mitä oikein Face­book-mai­nos­toi­mis­to tekee? Mik­si pitäi­si edes ulkois­taa Facebook-mai…

Facebook-mainonnan ulkoistaminen. Miksi se kannattaa?

Face­book-mai­non­nan ulkois­ta­mi­nen on pää­tös, jota monet yrit­tä­jät miet­ti­vät. Täs­sä blo­gis­sa käym­me läpi sen hyviä ja huo­no­ja puo­lia – ja mitä suden…

Kasvata LinkedIn-verkostoasi. Vinkit markkinoinnin asiantuntijalta.

Puhuim­me hil­jat­tain Lin­ke­dIn-ver­kos­tos­ta ja sen tuot­ta­mas­ta arvos­ta. Sivusim­me kysei­ses­sä blo­gis­sa myös ver­kos­ton kas­vat­ta­mi­seen sopi­via vinkkejä,…

LinkedIn-verkosto ja sen tuoma arvo

Sosi­aa­li­nen media on kas­va­nut äärim­mäi­sen arvok­kaak­si main­osa­lus­tak­si, ja näky­vyy­den saa­mi­nen orgaa­ni­sin kei­noin voi olla haas­ta­vaa. Mer­kit­tä­vä os…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi