Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Miten Googlen evästemuutos vaikuttaa digimarkkinointiin?

Googlen eväs­te­muu­tos on tulos­sa! Google ilmoit­ti vii­me vuon­na lopet­ta­van­sa Chro­me -selai­men tuen kol­man­nen osa­puo­len eväs­teil­le kah­den vuo­den sisä…
Google Display -mainonta

Google Display -mainonnan ABC

Kaik­ki ovat var­maan­kin jos­kus tör­män­neet Google Display -mai­nok­seen. Ne ovat nii­tä mai­nos­ban­ne­rei­ta, jot­ka hyp­pää­vät ruu­dul­le­si kat­soes­sa­si verkos…
Facebook vai Linkedin

Facebook vai Linkedin

Face­book vai Lin­ke­dIn? Kum­paa some­ka­na­vaa asiak­kaam­me Kublal­la enem­mät käyt­tä­vät, Face­boo­kia vai Lin­ke­dI­niä? Face­boo­kia, kos­ka sil­lä tavoittaa …
LinkedIn markkinoinnilla boostia yrityksen näkyvyyteen

LinkedIn-markkinoinnilla boostia yrityksen näkyvyyteen

Lin­ke­dIn tai tut­ta­val­li­sem­min Link­ka­ri on maa­il­man suu­rin amma­til­li­seen ver­kos­toi­tu­mi­seen kes­kit­ty­nyt sosi­aa­li­sen median alus­ta. Lin­ke­dIn on erity…
kv markkinointi

Kohteena jenkkimarkkinat - miten kv markkinointi tehdään?

Kv mark­ki­noin­ti on jat­ku­vas­ti yhä useam­man yri­tyk­sen mark­ki­noin­ti­päät­tä­jän huu­lil­la. Kan­nat­taa­ko kv mark­ki­noin­tia teh­dä ja kuin­ka pal­jon se maksaa…
hakukonemarkkinoinnin ulkoistaminen

Hakukonemarkkinoinnin ulkoistaminen

Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti on niin verk­ko­kau­pan kuin kivi­jal­ka­kau­pan­kin tie menes­tyk­seen aika­kau­te­na, jol­loin jopa 98 % inter­ne­tin käyt­tä­jis­tä aloittaa …
oikea markkinointikanava

Mistä löytäisin sen oikean (markkinointikanavan)

Suo­ma­lai­sen pk-yri­tyk­sen ei kan­na­ta mat­kia kana­va­va­lin­nois­sa suu­ria moni­kan­sal­li­sia yhtiöi­tä. Eikä tar­vit­se­kaan, sil­lä uudet digi­ka­na­vat ovat real…
markkinoinnin vuosikello

Hakukonemarkkinointi ei kannata?

Olet­ko ken­ties tilan­tees­sa, jos­sa haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti ei kan­na­ta, vaan se syö kaik­ki euro­si eikä tuo toi­vot­tu­ja tulok­sia? Vie­tät taa­tus­ti unettom…
Google Display Networkin sanasto tietoosi!

Miten hakusanamainonta toimii?

Suo­ma­lai­set ovat ahke­ria googlet­ta­jia – jopa 98 % suo­ma­lai­sis­ta käyt­tää Googlea etsies­sään vas­tauk­sia kysy­myk­siin­sä. Haku­ko­ne toi­mii apu­na silloin…
Vinkit Google Display-banneri - ja responsiivisiin display-mainoksiin

Hakukonemarkkinointi pähkinänkuoressa

Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti tie­de­tään kus­tan­nus­te­hok­kaa­na tapa­na tuo­da oma tuo­te tai pal­ve­lu esil­le. Tänä päi­vä­nä haku­ko­ne on vah­vas­sa roo­lis­sa osa­na asi…
Hakusanamainonnan perusteet

Hakusanamainonnan perusteet

Kun haluat verk­ko­si­vus­tol­le­si lisää lii­ken­net­tä, on hakusa­na­mai­non­ta teho­kas tapa hou­ku­tel­la pai­kal­le poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta. Pähkinänkuoressa …

Google Shopping ominaisuus

Hoi, verk­ko­kaup­pias tai pai­kal­li­nen yrit­tä­jä, Google Shop­ping omi­nai­suus on tär­keä työ­ka­lu juu­ri sinul­le! Olet saat­ta­nut kuul­la huhua kysei­ses­tä o…

Katso mitä Kublan asiakkailla on sanottavaa

"Jos joku kysyy multa Kublasta niin mä voin kyllä ihan lämpimästi suositella."

- Camilla Aho, Camilla Aho Oy

"Kyllä voin suositella Kublaa. Ne puhuu maanläheisesti ja on oikeasti asiakkaan apuna."

- Marko Lindqvist, Perkko Oy

"Me ollaan saatu paljon uusia liidejä ja rekryjä ja näkyvyyttä relevanteissa kohderyhmissä. Kannattaa ehdottomasti lähteä kokeilemaan Kublaa."

- Mikko Laakkonen, Cloud2

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

Digimarkkinointitoimisto Kubla Helsinki

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

040 657 5516
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy