Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Miten luoda tehokkaita asiakassegmenttejä

Asia­kas­seg­ment­tien luo­mi­nen on tär­keä osa mitä tahan­sa mark­ki­noin­ti­stra­te­gi­aa. Jaka­mal­la asiak­kaat ryh­miin voit koh­den­taa mark­ki­noin­ti­toi­me­si help…

4 yleistä SEO-virhettä, joita saatat tehdä

Jos et ole varo­vai­nen, on help­po teh­dä ylei­siä SEO-vir­hei­tä, jot­ka voi­vat vahin­goit­taa sijoi­tus­ta ja näky­vyyt­tä haku­ko­neis­sa. Täs­sä on nel­jä yleis…

5 tapaa saada enemmän irti Google Analyticsista

Google Ana­ly­tics on teho­kas työ­ka­lu, jon­ka avul­la voit saa­da enem­män irti verk­ko­si­vus­to­si tie­dois­ta. Kuten mikä tahan­sa työ­ka­lu, se on kui­ten­kin v…

Strategiasta toteutukseen: aloittelijan opas sosiaalisen median markkinointiin

Pie­nen yri­tyk­sen omis­ta­ja­na saa­tat miet­tiä, sopii­ko sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­ti sinul­le. Kos­ka alus­to­ja ja vaih­toeh­to­ja on niin pal­jon, voi ol…

Vinkkejä Ads Managerin hyödyntämiseen parhaalla mahdollisella tavalla

Ads Mana­ger on teho­kas työ­ka­lu, jon­ka avul­la voit saa­vut­taa mai­nos­ta­voit­tee­si. Seu­raa­vas­sa on muu­ta­mia vink­ke­jä, joi­den avul­la saat kai­ken irti Ad…

Miten Business Managerin avulla voit tehostaa liiketoimintaasi Facebookissa?

Yri­tyk­sen omis­ta­ja­na tie­dät, että sosi­aa­li­nen media on teho­kas kei­no tavoit­taa uusia asiak­kai­ta ja kas­vat­taa brän­diä­si. Mut­ta kos­ka alus­to­ja ja va…

Kuinka tulla Internet-mainonnan asiantuntijaksi

Jos mie­tit kuin­ka tul­la Inter­net-mai­non­nan asian­tun­ti­jak­si olet juu­ri oikeas­sa pai­kas­sa! Me olem­me Kublal­la kerän­neet tär­keim­mät vin­kit tämän saav…

Miten pienyrityksesi hyötyy somemarkkinoinnin ulkoistamisesta?

Miten pie­ny­ri­tyk­se­si hyö­tyy some­mark­ki­noin­nin ulkois­ta­mi­ses­ta? Tämä on kysy­mys, jota pie­ny­riys voi miet­tiä teh­des­sään markkinointisuunnitelmaansa.…

Julkaise sisältöä jolla erotut Facebookissa

Face­book-mark­ki­noin­tia suun­ni­tel­les­sa on hyvä miet­tiä jo val­miik­si min­kä­lais­ta sisäl­töä sin­ne aikoo jul­kais­ta ja miten sen toteut­taa. Jul­kai­se sis…

Kublan LinkedIn-mainonnan ABC

Lin­ke­dIn yhdis­te­tään työ­ka­lu­na mones­ti nime­no­maan rek­ry­toin­tiin mark­ki­noin­nin sijaan, mut­ta täs­sä Kublan Lin­ke­din-mai­non­nan ABC -blo­gis­sa tulemme …

Kublan Facebook ABC

Face­book. Nuo­ren Har­vard-opis­ke­li­jan idea, jos­ta on kas­va­nut äärim­mäi­sen arvo­kas työ­ka­lu digi­mark­ki­noin­nin työ­ka­lu­pak­kiin. Oikein toteu­tet­tu­na Fac…

Analytiikkasi tueksi LinkedIn Insight Tag

Kun haluat lait­taa mai­non­ta­si ana­ly­tii­kan kun­toon ja saa­da sii­tä irti näin par­hai­ten tie­toa kan­nat­taa olla tie­toi­nen tar­vit­ta­vis­ta pixe­leis­tä ja t…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi