Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Kesä­kau­den lähes­tyes­sä mark­ki­noin­ti­toi­men­pi­teet voi­vat tar­jo­ta lois­ta­via mah­dol­li­suu­ksia yri­tyk­sil­le. Täs­sä blo­gi­kir­joi­tuk­ses­sa tar­joam­me markkinoin…
Mil­loin yri­tyk­sen kan­nat­taa käyt­tää vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­tia ja mil­lä euro­sum­mal­la pää­see käyn­tiin? Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­nin teke­mi­nen on entis­tä s…
Kan­nat­taa­ko PK-yri­tyk­sen Suo­mes­sa panos­taa haku­ko­neop­ti­moin­tiin vai onko se vain pörs­siyh­tiöi­den hom­maa? Kyl­lä kan­nat­taa, sil­lä pie­nil­lä yrityksillä…
Mitä vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti on? Tren­di­käs sana mark­ki­noin­nin paris­sa, mut­ta mitä se todel­li­suu­des­sa pitää sisäl­lään? Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti on yksi…
Pitäi­si­kö yri­tyk­sen olla Tik­To­kis­sa? Mik­si yri­tyk­sen muka pitäi­si olla Tik­To­kis­sa? Eikö Tik­Tok ole las­ten sovel­lus? Nämä ovat kaik­ki sel­lai­sia kysym…
Digi­mark­ki­noin­ti on muo­kan­nut mark­ki­noin­nin maa­il­maa todel­la mer­kit­tä­väs­ti 2000-luvul­la. Eri­lai­set digi­ta­li­set pal­ve­lut ovat ollet arki­päi­vää, jo pi…
Omaa Face­book-mai­non­taa ulkois­taes­sa eteen voi nous­ta kysy­mys mitä oikein Face­book-mai­nos­toi­mis­to tekee? Mik­si pitäi­si edes ulkois­taa Facebook-maino…
Face­book-mai­non­nan ulkois­ta­mi­nen on pää­tös, jota monet yrit­tä­jät miet­ti­vät. Täs­sä blo­gis­sa käym­me läpi sen hyviä ja huo­no­ja puo­lia – ja mitä sudenku…
Puhuim­me hil­jat­tain Lin­ke­dIn-ver­kos­tos­ta ja sen tuot­ta­mas­ta arvos­ta. Sivusim­me kysei­ses­sä blo­gis­sa myös ver­kos­ton kas­vat­ta­mi­seen sopi­via vink­ke­jä, m…
Sosi­aa­li­nen media on kas­va­nut äärim­mäi­sen arvok­kaak­si main­osa­lus­tak­si, ja näky­vyy­den saa­mi­nen orgaa­ni­sin kei­noin voi olla haas­ta­vaa. Mer­kit­tä­vä osa…
Sosi­aa­li­nen media on val­ta­va osa joka­päi­väis­tä elä­määm­me. Se on tapa olla yhtey­des­sä ihmi­siin ympä­ri maa­il­maa, mut­ta sii­tä on tul­lut myös erit­täin t…
Tik­Tok on sosi­aa­li­sen median alus­ta, jon­ka avul­la käyt­tä­jät voi­vat jakaa lyhyi­tä videoi­ta itses­tään. Se on suh­teel­li­sen uusi alus­ta, mut­ta se on jo…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi