Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

  • Kategoriat:

  • Aihepiirit:

Facebook orgaaninen näkyvyys

Facebook orgaaninen näkyvyys ei tuonut bisnestä

Jokai­sel­la yrit­tä­jäl­lä on tari­na. Toi­sen tari­na alkaa kivik­koi­ses­ta ties­tä, kun taas toi­nen aloit­taa tai­pa­leen­sa tasai­sem­mal­ta maal­ta. Monien yrit…
Asiakaspalvelu Facebookin kautta

Asiakaspalvelu Facebookin kautta

Asia­kas­pal­ve­lun tär­keyt­tä ei var­maan voi lii­ak­si koros­taa. Hyvin usein se miel­le­tään yhdek­si tär­keim­mis­tä alueis­ta yri­tyk­sen menes­tys­te­ki­jöis­sä ja…
B2B mainonta Facebookissa

B2B mainonta Facebookissa

Sel­vi­te­tään tähän alkuun heti mik­si myös B2B mai­non­ta Face­boo­kis­sa on kan­nat­ta­vaa. Mones­ti kuu­lee eri­lai­sia usko­muk­sia B2B on sitä ja B2B on tätä,…
Moderointi yrityksen facebookissa

Moderointi yrityksen Facebookissa

Mode­roin­nil­la tar­koi­te­taan kes­kus­te­lun ja kom­men­toin­nin val­vo­mis­ta inter­ne­tin eri alus­toil­la. Face­book on maa­il­man suo­si­tuin sosi­aa­li­sen median al…
Yrityksen facebook sivu

Yrityksen Facebook sivu

Tähän kysy­myk­seen tör­mää nyky­ään vie­lä yllät­tä­vän usein. Sii­hen voi­si vas­ta­ta vas­ta­ky­sy­myk­sel­lä: onko teil­lä asiak­kai­ta? Yri­tyk­sen Face­book sivu n…
avainsanatutkimus googe-ads mainonnan apuna

Avainsanatutkimus Google Ads -mainonnan apuna

Kun aloi­tat Googlen Ads -hakusa­na­mai­non­nan, kan­nat­taa aina läh­teä liik­keel­le avain­sa­na­tut­ki­muk­ses­ta. Tut­ki­muk­ses­sa sel­vi­te­tään, mitä toi­mia­laa­si t…
Kublan Google-tiimi

Mistä Google Ads -mainonnan hinta muodostuu?

Täs­sä artik­ke­lis­sa puhum­me haku­ko­ne­mai­non­nas­ta Googlen haku­ko­nees­sa. Kysees­sä on siis mak­set­tu mai­non­ta jota hal­lin­noi­daan Google Ads -tilin kautt…
Google Ads kampanjarakenne

Google Ads kampanjarakenne

Mie­ti, mikä­li mak­sai­sit ainoas­taan sii­tä, kun poten­ti­aa­li­nen asia­kas siir­tyy tut­ki­maan tuot­tei­ta­si tai pal­ve­lui­ta­si esi­mer­kik­si verkkosivuillesi? …
Google Ads ostajan opas

Google Ads ostajan opas

Google Ads osta­jan opas neu­voo sinul­le mitä asioi­ta pitää ottaa huo­mioon kun läh­det hank­ki­maan yri­tyk­sel­le­si apua Google-mark­ki­noin­nin hoitamiseen…
Google Ads termit tutuiksi!

Google Ads termit

Lähes kaik­ki teke­vät hakun­sa Googlel­la – sinä­kin, eikö vain? On ääret­tö­män tär­ke­ää tavoit­taa nämä poten­ti­aa­li­set asiak­kaat sil­lä het­kel­lä, kun he …
Google Ads mainonnan hinta

Google Ads Mainoksen Hinta

Hie­no verk­ko­si­vu on, asiak­kai­ta ei. Koit­taa jäl­leen yksi päi­vä mui­den jou­kos­sa, kun verk­ko­si­vuil­le ei kukaan eksy vahin­gos­sa­kaan. Vahin­ko­jen varaa…
Web analytiikka ABC

Web analytiikka ABC yrittäjälle

Wit­hout a data you’re just a anot­her per­son with an opi­nion. Kuten W. Edwards Deming on sano­nut, ilman dataa teh­dyt pää­tök­set poh­jau­tu­vat mielipit…

Miten saat yrityksesi kassan kilisemään?

Maksuton 15 minuutin etätapaaminen

Mitkä ovat tärkeimmät toimenpiteet sinun yrityksellesi juuri nyt? Varaa maksuton etäpalaveri Kublan toimitusjohtajan Kalle Santalahden kanssa. Käymme läpi mitä yrityksesi tekee ja mitä nykyisessä markkinatilanteessa kannattaa tehdä seuraavaksi.

Valitse sopiva vapaa aika ja varaa heti!

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

029 3700 290
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy