Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Google -ver­kos­to kat­taa yli 2 mil­joo­naa sivus­toa ja tavoit­taa 90 % inter­ne­tin käyt­tä­jis­tä - sik­si sii­hen kan­nat­taa kun­nol­la panos­taa. Noin 92% verkk…
Kaik­ki mark­ki­noin­ti­ka­na­vat eivät sovel­lu yri­tyk­sel­le­si. Haluat vält­tää ajan ja rahan tuh­laa­mi­sen hyp­pää­mäl­lä uusim­paan tren­dik­kää­seen kana­vaan, joka…
Tie­dä face­book ter­mi­si. Lyhen­tei­tä  oppii ainoas­taan puhu­mal­la aihees­ta ja Kubla on sinua aja­tel­len kään­tä­nyt Face­boo­kin tär­keim­piä ter­me­jä jot…
Ban­ne­rin ulko­nä­kö ja sisäl­tö ovat hyvin tär­kei­tä ele­ment­te­jä ban­ne­rin toi­mi­vuu­del­le.  Hyvä ja oikein ase­tel­tu ban­ne­ri voi vai­kut­taa huomattavas…
Google Display -mai­nos­ver­kos­to avul­la tavoi­tat käyt­tä­jiä, kun he selai­le­vat suo­sik­ki­si­vu­jaan ja -mobii­li­so­vel­luk­si­aan, kat­so­vat You­Tu­be-videoi­ta ja…
Aloit­taes­saan Google-mai­non­nan, moni miet­tii miten sen avul­la saa asiak­kai­ta, tulee­ko asiak­kai­den han­kin­ta kal­liik­si ja pal­jon­ko sii­tä kan­nat­tai­si m…
Reaa­liai­kai­set rapor­tit ovat Google Ana­ly­tic­sin yksi osio, jon­ka avul­la voit seu­ra­ta verk­ko­si­vus­to­si toi­min­taa reaa­lia­jas­sa. Tämä antaa sinul­le tiet…
Digi­mark­ki­noin­nin kump­pa­ni on iso osa sinun mai­non­ta­si menes­tys­tä ja tämän takia digi­kump­pa­nin kans­sa täy­tyy yhteis­työ sujua. Yhteis­työs­sä digimarkk…
Google-mai­non­nas­sa yri­tyk­se­si pys­tyy hyvin sää­te­le­mään mai­non­taan käy­tet­tä­vää raha­mää­rää, mai­nos­ten sisäl­töä, mai­nos­ten ajoi­tus­ta ja nii­den sijoitte…
Mitä digi­mark­ki­noin­nin kuu­kausi rapor­teis­ta saa irti? Kublas­sa yhteis­työn aika­na teem­me sinul­le kuu­kausit­tai­sia raport­te­ja, jois­sa käym­me läpi di…
Lin­ke­dIn on yksi suu­rim­pia asian­tun­ti­joi­den sosi­aa­li­sia kana­via. Sie­lä siis kan­nat­taa mai­nos­taa var­sin­kin jos olet B2B-yri­tys. Lin­ke­dIn on muutakin…
Rek­ry­toin­ti on yri­tyk­sel­le kal­lis inves­toin­ti, jon­ka vuok­si mit­ta­van rek­ry­toin­ti­pro­ses­sin sijaan yhä useam­mat yri­tyk­set lähes­ty­vät teki­jää suo­raan j…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi