Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Onko hyvin suunniteltu puoliksi tehty?

Vaik­ka sanon­ta “hyvin suun­ni­tel­tu on puo­lik­si teh­ty” oli­si­kin sinul­le var­sin tut­tu lausah­dus, saa­tat sil­ti hypä­tä suun­nit­te­lu­vai­heen yli esimerkik…

Miten paljon Google Ads tilin rakenne vaikuttaa?

Google Ads mai­nos­ti­lin raken­teel­la on mer­ki­tys­tä alus­ta alkaen. Var­mis­ta jo Google Ads -mai­non­taa aloit­taes­sa­si se, että Google Ads tilin rakenne …

Kannattaako oman firman nimellä mainostaa Googlessa?

Googles­sa mai­nos­ta­mi­nen on tänä päi­vä­nä monel­le yri­tyk­sel­le yksi tär­keim­mis­tä tavois­ta tuo­da esil­le tuo­tet­ta tai pal­ve­lua. Saa­tat kui­ten­kin pohtia…

Google Ads tili ja sen perusteet

Mie­tit­kö, kuin­ka saat mai­nok­se­si näky­mään esi­mer­kik­si Googlen haku­ko­nees­sa, You­Tu­bes­sa tai kes­kus­te­lu­foo­ru­min reu­nas­sa? Sitä var­ten tar­vit­set Goog…

Kilpailija mainostaa firmani nimellä Googlessa, mitä tehdä?

Ei ole lain­kaan tava­ton­ta, että esi­mer­kik­si Lii­san kuk­ka­kaup­pa tekee hakusa­na­mai­non­taa haku­lausek­keel­la “Rii­tan kuk­ka­kaup­pa”, kos­ka Rii­tal­la on me…

Liidihankinta Google mainonnasta

Lii­di­han­kin­ta Google mai­non­nas­ta ei ole kai­kil­le tut­tu jut­tu – ehkä­pä sinä­kin kuu­let aihees­ta nyt ensim­mäis­tä ker­taa. Pysäh­dy kui­ten­kin het­kek­si m…

Mitä Google mainonta on?

Google mai­non­ta voi olla pelot­ta­vaa. Miten se toi­mii, mikä on paras tapa teh­dä siel­lä mai­non­taa ja kuin­ka edes aloit­taa? Vaik­ka Google mai­non­nan m…

Miten Googlen evästemuutos vaikuttaa digimarkkinointiin?

Googlen eväs­te­muu­tos on tulos­sa! Google ilmoit­ti vii­me vuon­na lopet­ta­van­sa Chro­me -selai­men tuen kol­man­nen osa­puo­len eväs­teil­le kah­den vuo­den sisä…

Google Display -mainonnan ABC

Kaik­ki ovat var­maan­kin jos­kus tör­män­neet Google Display -mai­nok­seen. Ne ovat nii­tä mai­nos­ban­ne­rei­ta, jot­ka hyp­pää­vät ruu­dul­le­si kat­soes­sa­si verkos…

Facebook vai Linkedin

Face­book vai Lin­ke­dIn? Kum­paa some­ka­na­vaa asiak­kaam­me Kublal­la enem­mät käyt­tä­vät, Face­boo­kia vai Lin­ke­dI­niä? Face­boo­kia, kos­ka sil­lä tavoittaa …

LinkedIn-markkinoinnilla boostia yrityksen näkyvyyteen

Lin­ke­dIn tai tut­ta­val­li­sem­min Link­ka­ri on maa­il­man suu­rin amma­til­li­seen ver­kos­toi­tu­mi­seen kes­kit­ty­nyt sosi­aa­li­sen median alus­ta. Lin­ke­dIn on erity…

Kohteena jenkkimarkkinat - miten kv markkinointi tehdään?

Kv mark­ki­noin­ti on jat­ku­vas­ti yhä useam­man yri­tyk­sen mark­ki­noin­ti­päät­tä­jän huu­lil­la. Kan­nat­taa­ko kv mark­ki­noin­tia teh­dä ja kuin­ka pal­jon se maksaa…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi