Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Moni ajat­te­lee, että avain­sa­na­tut­ki­mus­ta voi käyt­tää ainoas­taan mai­non­nan suun­nit­te­luun ja haku­ko­neop­ti­moin­tiin. Näin ei ole, vaan sii­tä on myös pal…
Asiak­kaat lähes­ty­vät mei­tä usein sanoen, että he halua­vat sivuil­taan tal­teen kai­ken mah­dol­li­sen mitat­ta­van tie­don. Se saat­taa kuu­los­taa aluk­si houku…
Kan­nat­taa­ko yri­tyk­sen net­ti­si­vus­ton päi­vi­tys? Lyhyt vas­taus: Jos asi­aa jou­tuu miet­ti­mään, niin vas­taus on kyl­lä. Pidem­pi vas­taus: Moni­mut­kai­nen aihe…
Sosi­aa­li­nen media ja sen kehi­tys näkyy nyky­päi­vä­nä mel­kein jokai­sen ihmi­sen arjes­sa. Nopean kehi­tyk­sen ja suu­ren käy­tön ansios­ta se tar­jo­aa koko aja…
Gmail mai­non­ta on monel­le yri­tyk­sel­le erit­täin tär­ke­ää. Aiem­min Gmail-mai­nok­set luo­tiin valit­se­mal­la Display-kam­pan­jan alta Gmail-kam­pan­ja, mut­ta 1…
Tun­tuu­ko, ettet saa Googlen mak­sut­to­mis­ta työ­ka­luis­ta kaik­kea iloa irti? Aiheut­taa­ko Google Ads -mai­non­ta ken­ties unet­to­mia öitä ja tus­kai­sia työpäi…
Lähes kaik­ki yri­tyk­set tar­vit­se­vat paik­kan­sa Googles­sa. Paik­ka on han­kit­ta­va joko haku­ko­neop­ti­moin­nil­la, mak­sul­li­sil­la Google-mai­nok­sil­la tai molemm…
Face­book tun­ne­taan var­sin päte­vä­nä paik­ka­na mai­nos­taa B2C-puo­lel­la, mut­ta oikein teh­ty­nä B2B-mai­non­ta Face­boo­kis­sa tuo muka­naan usein Googles­sa teht…
Näyt­tää­kö sil­tä, ettei Google Ads -mai­non­ta tuo­ta kon­ver­sioi­ta? Ei hätää, mik­ro­kon­ver­siot ovat tääl­lä teke­mäs­sä mai­non­nas­ta tuot­ta­vaa! Google Ads ma…
Jos ihmet­te­let, mik­si et voi enää esi­mer­kik­si muo­ka­ta teke­miä­si Gmail-mai­nok­sia, on sinul­ta toden­nä­köi­ses­ti men­nyt ohi Gmail-mai­non­taa kos­ke­va muuto…
Jäl­leen uudet tuu­let puhal­si­vat! Kaik­ki ole­mas­sa ole­vat Gmail-mai­nos­kam­pan­jat muu­tet­tiin vain luku -muo­toon, joka tar­koit­taa käy­tän­nös­sä sitä, että…
Google Ads mai­non­ta on var­sin teho­kas­ta oikein teh­ty­nä. Huo­les­tut­ta­van monet mai­nos­ta­jat kui­ten­kin käyt­tä­vät tie­tä­mät­tään rahan­sa mai­nok­siin, jotka…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi