Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Hakukonemarkkinoinnin ulkoistaminen

Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti on niin verk­ko­kau­pan kuin kivi­jal­ka­kau­pan­kin tie menes­tyk­seen aika­kau­te­na, jol­loin jopa 98 % inter­ne­tin käyt­tä­jis­tä aloittaa …

Mistä löytäisin sen oikean (markkinointikanavan)

Suo­ma­lai­sen pk-yri­tyk­sen ei kan­na­ta mat­kia kana­va­va­lin­nois­sa suu­ria moni­kan­sal­li­sia yhtiöi­tä. Eikä tar­vit­se­kaan, sil­lä uudet digi­ka­na­vat ovat real…

Hakukonemarkkinointi ei kannata?

Olet­ko ken­ties tilan­tees­sa, jos­sa haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti ei kan­na­ta, vaan se syö kaik­ki euro­si eikä tuo toi­vot­tu­ja tulok­sia? Vie­tät taa­tus­ti unettom…

Miten hakusanamainonta toimii?

Suo­ma­lai­set ovat ahke­ria googlet­ta­jia – jopa 98 % suo­ma­lai­sis­ta käyt­tää Googlea etsies­sään vas­tauk­sia kysy­myk­siin­sä. Haku­ko­ne toi­mii apu­na silloin…

Hakukonemarkkinointi pähkinänkuoressa

Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti tie­de­tään kus­tan­nus­te­hok­kaa­na tapa­na tuo­da oma tuo­te tai pal­ve­lu esil­le. Tänä päi­vä­nä haku­ko­ne on vah­vas­sa roo­lis­sa osa­na asi…

Hakusanamainonnan perusteet

Kun haluat verk­ko­si­vus­tol­le­si lisää lii­ken­net­tä, on hakusa­na­mai­non­ta teho­kas tapa hou­ku­tel­la pai­kal­le poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta. Pähkinänkuoressa …

Google Shopping ominaisuus

Hoi, verk­ko­kaup­pias tai pai­kal­li­nen yrit­tä­jä, Google Shop­ping omi­nai­suus on tär­keä työ­ka­lu juu­ri sinul­le! Olet saat­ta­nut kuul­la huhua kysei­ses­tä o…

Miten Google mainonta toimii käytännössä?

Google mai­non­ta tulee lähes­tul­koon jokai­ses­sa yri­tyk­ses­sä puhee­nai­heek­si jos­sain koh­taa. Miten Google mai­non­ta toi­mii käy­tän­nös­sä? Kun haluat näky…

Digimarkkinoinnin suunnittelu

Kun kaik­ki on ver­kos­sa, ei yri­tyk­sel­lä toi­mia­las­ta riip­pu­mat­ta ole varaa aja­tel­la digi­mark­ki­noin­tia kiva­na lisä­nä, vaan suo­ras­taan pakol­li­se­na pil…

B2B-yrityksen digimarkkinointi

B2B tulee englan­nin kie­len sanas­ta Busi­ness to Busi­ness. B2B-yri­tyk­sen koh­de­ryh­mä koos­tuu taval­lis­ten kulut­ta­jien sijaan toi­sis­ta yri­tyk­sis­tä ja n…

Digimarkkinoinnin kolme kuolemansyntiä

Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti eli digi­mark­ki­noin­ti on tämän aika­kau­den tehok­kain tapa val­jas­taa poten­ti­aa­li­set asiak­kaat mak­sa­vik­si osta­jik­si. Digimar…

Mikä on WCAG saavutettavuusohjeistus?

Ei ole lain­kaan tuu­les­ta tem­mat­tua, että val­koi­sel­la taus­tal­la ole­tuk­se­na teks­tin väri on mus­ta. Kaik­ki ne asiat, jot­ka meis­tä monis­ta tun­tu­vat ai…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi