Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Uuden verk­ko­si­vus­ton avaa­mi­nen voi olla pit­kä­jän­tei­nen pro­ses­si. Sivus­ton raken­ta­mi­seen ja hie­no­sää­tä­mi­seen on toden­nä­köi­ses­ti kulu­nut todel­la paljo…
Onko sinul­la ban­ne­ri- tai video­mai­nos, jon­ka haluat esil­le eri mediois­sa? Mah­ta­vaa, täl­löin mai­non­nan ohjel­mal­li­nen osta­mi­nen saat­taa sopia sinulle…
Kun ostat vaik­ka­pa kah­vin­keit­ti­men, tie­tys­ti kokei­let miten se toi­mii. Mik­si ostai­sit mai­non­taa, mut­ta et kos­kaan mit­tai­si mai­nos­ten toi­mi­vuut­ta? Fa…
Mark­ki­noin­ti­vies­tin­tä pyr­kii vai­kut­ta­maan koh­de­ryh­män ajat­te­lu­ta­paan ja osto­käyt­täy­ty­mi­seen. Se pitää sisäl­lään mai­non­nan, myyn­ti­työn, tie­do­tus- ja…
Älä osta sikaa säkis­sä. Ennen kuin lai­tat raha­si kiin­ni Ins­ta­gram-mai­non­taan, on fik­sua ymmär­tää hive­nen enem­män. Ins­ta­gram mak­sul­li­set mainosratkai…
Vaik­ka sanon­ta “hyvin suun­ni­tel­tu on puo­lik­si teh­ty” oli­si­kin sinul­le var­sin tut­tu lausah­dus, saa­tat sil­ti hypä­tä suun­nit­te­lu­vai­heen yli esimerkiksi…
Google Ads mai­nos­ti­lin raken­teel­la on mer­ki­tys­tä alus­ta alkaen. Var­mis­ta jo Google Ads -mai­non­taa aloit­taes­sa­si se, että Google Ads tilin raken­ne on…
Googles­sa mai­nos­ta­mi­nen on tänä päi­vä­nä monel­le yri­tyk­sel­le yksi tär­keim­mis­tä tavois­ta tuo­da esil­le tuo­tet­ta tai pal­ve­lua. Saa­tat kui­ten­kin pohtia…
Mie­tit­kö, kuin­ka saat mai­nok­se­si näky­mään esi­mer­kik­si Googlen haku­ko­nees­sa, You­Tu­bes­sa tai kes­kus­te­lu­foo­ru­min reu­nas­sa? Sitä var­ten tar­vit­set Google…
Ei ole lain­kaan tava­ton­ta, että esi­mer­kik­si Lii­san kuk­ka­kaup­pa tekee hakusa­na­mai­non­taa haku­lausek­keel­la “Rii­tan kuk­ka­kaup­pa”, kos­ka Rii­tal­la on mene…
Lii­di­han­kin­ta Google mai­non­nas­ta ei ole kai­kil­le tut­tu jut­tu – ehkä­pä sinä­kin kuu­let aihees­ta nyt ensim­mäis­tä ker­taa. Pysäh­dy kui­ten­kin het­kek­si mie…
Google mai­non­ta voi olla pelot­ta­vaa. Miten se toi­mii, mikä on paras tapa teh­dä siel­lä mai­non­taa ja kuin­ka edes aloit­taa? Vaik­ka Google mai­non­nan maa…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi