Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Google mai­non­ta voi olla pelot­ta­vaa. Miten se toi­mii, mikä on paras tapa teh­dä siel­lä mai­non­taa ja kuin­ka edes aloit­taa? Vaik­ka Google mai­non­nan maa…
Googlen eväs­te­muu­tos on tulos­sa! Google ilmoit­ti vii­me vuon­na lopet­ta­van­sa Chro­me -selai­men tuen kol­man­nen osa­puo­len eväs­teil­le kah­den vuo­den sisäll…
Kaik­ki ovat var­maan­kin jos­kus tör­män­neet Google Display -mai­nok­seen. Ne ovat nii­tä mai­nos­ban­ne­rei­ta, jot­ka hyp­pää­vät ruu­dul­le­si kat­soes­sa­si verkosta…
Face­book vai Lin­ke­dIn? Kum­paa some­ka­na­vaa asiak­kaam­me Kublal­la enem­mät käyt­tä­vät, Face­boo­kia vai Lin­ke­dI­niä? Face­boo­kia, kos­ka sil­lä tavoit­taa is…
Lin­ke­dIn tai tut­ta­val­li­sem­min Link­ka­ri on maa­il­man suu­rin amma­til­li­seen ver­kos­toi­tu­mi­seen kes­kit­ty­nyt sosi­aa­li­sen median alus­ta. Lin­ke­dIn on erityis…
Kv mark­ki­noin­ti on jat­ku­vas­ti yhä useam­man yri­tyk­sen mark­ki­noin­ti­päät­tä­jän huu­lil­la. Kan­nat­taa­ko kv mark­ki­noin­tia teh­dä ja kuin­ka pal­jon se maksaa…
Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti on niin verk­ko­kau­pan kuin kivi­jal­ka­kau­pan­kin tie menes­tyk­seen aika­kau­te­na, jol­loin jopa 98 % inter­ne­tin käyt­tä­jis­tä aloit­taa se…
Suo­ma­lai­sen pk-yri­tyk­sen ei kan­na­ta mat­kia kana­va­va­lin­nois­sa suu­ria moni­kan­sal­li­sia yhtiöi­tä. Eikä tar­vit­se­kaan, sil­lä uudet digi­ka­na­vat ovat realis…
Olet­ko ken­ties tilan­tees­sa, jos­sa haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti ei kan­na­ta, vaan se syö kaik­ki euro­si eikä tuo toi­vot­tu­ja tulok­sia? Vie­tät taa­tus­ti unettomia…
Suo­ma­lai­set ovat ahke­ria googlet­ta­jia – jopa 98 % suo­ma­lai­sis­ta käyt­tää Googlea etsies­sään vas­tauk­sia kysy­myk­siin­sä. Haku­ko­ne toi­mii apu­na silloin…
Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti tie­de­tään kus­tan­nus­te­hok­kaa­na tapa­na tuo­da oma tuo­te tai pal­ve­lu esil­le. Tänä päi­vä­nä haku­ko­ne on vah­vas­sa roo­lis­sa osa­na asiak…
Kun haluat verk­ko­si­vus­tol­le­si lisää lii­ken­net­tä, on hakusa­na­mai­non­ta teho­kas tapa hou­ku­tel­la pai­kal­le poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta. Päh­ki­nän­kuo­res­sa ha…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi