Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

B2B mainonnan kohdentaminen Facebookissa

Face­book tun­ne­taan var­sin päte­vä­nä paik­ka­na mai­nos­taa B2C-puo­lel­la, mut­ta oikein teh­ty­nä B2B-mai­non­ta Face­boo­kis­sa tuo muka­naan usein Googles­sa te…

Google Ads mainonnan optimointi – mikrokonversiot apuun

Näyt­tää­kö sil­tä, ettei Google Ads -mai­non­ta tuo­ta kon­ver­sioi­ta? Ei hätää, mik­ro­kon­ver­siot ovat tääl­lä teke­mäs­sä mai­non­nas­ta tuot­ta­vaa! Google Ads …

Gmail-kampanjoiden muuttaminen Discovery-kampanjoiksi

Jos ihmet­te­let, mik­si et voi enää esi­mer­kik­si muo­ka­ta teke­miä­si Gmail-mai­nok­sia, on sinul­ta toden­nä­köi­ses­ti men­nyt ohi Gmail-mai­non­taa kos­ke­va muu…

Gmail mainonta muuttui 1.7.2021

Jäl­leen uudet tuu­let puhal­si­vat! Kaik­ki ole­mas­sa ole­vat Gmail-mai­nos­kam­pan­jat muu­tet­tiin vain luku -muo­toon, joka tar­koit­taa käy­tän­nös­sä sitä, ett…

Ilmainen Google Ads tilin auditointi

Google Ads mai­non­ta on var­sin teho­kas­ta oikein teh­ty­nä. Huo­les­tut­ta­van monet mai­nos­ta­jat kui­ten­kin käyt­tä­vät tie­tä­mät­tään rahan­sa mai­nok­siin, jotk…

Facebook mainonnan ulkoistaminen - ABC

Olet­ko tul­lut lop­pu­tu­lok­seen, ettei Face­book kana­va­na ole sinul­le se oikea? Mie­ti­pä uudes­taan. Toki näin voi olla­kin, mut­ta huo­no menes­tys Faceboo…

Yrityksesi nettisivu on nyt auki. Mitä seuraavaksi?

Uuden verk­ko­si­vus­ton avaa­mi­nen voi olla pit­kä­jän­tei­nen pro­ses­si. Sivus­ton raken­ta­mi­seen ja hie­no­sää­tä­mi­seen on toden­nä­köi­ses­ti kulu­nut todel­la pal…

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen ABC

Onko sinul­la ban­ne­ri- tai video­mai­nos, jon­ka haluat esil­le eri mediois­sa? Mah­ta­vaa, täl­löin mai­non­nan ohjel­mal­li­nen osta­mi­nen saat­taa sopia sinull…

Facebook mainonnan mittaaminen

Kun ostat vaik­ka­pa kah­vin­keit­ti­men, tie­tys­ti kokei­let miten se toi­mii. Mik­si ostai­sit mai­non­taa, mut­ta et kos­kaan mit­tai­si mai­nos­ten toimivuutta? …

LinkedIn-markkinointiviestinnän suunnittelu

Mark­ki­noin­ti­vies­tin­tä pyr­kii vai­kut­ta­maan koh­de­ryh­män ajat­te­lu­ta­paan ja osto­käyt­täy­ty­mi­seen. Se pitää sisäl­lään mai­non­nan, myyn­ti­työn, tie­do­tus- j…

Instagram maksulliset mainosratkaisut

Älä osta sikaa säkis­sä. Ennen kuin lai­tat raha­si kiin­ni Ins­ta­gram-mai­non­taan, on fik­sua ymmär­tää hive­nen enem­män. Ins­ta­gram mak­sul­li­set mainosratk…

Onko hyvin suunniteltu puoliksi tehty?

Vaik­ka sanon­ta “hyvin suun­ni­tel­tu on puo­lik­si teh­ty” oli­si­kin sinul­le var­sin tut­tu lausah­dus, saa­tat sil­ti hypä­tä suun­nit­te­lu­vai­heen yli esimerkik…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi