Digimarkkinoinnin raportin hyödyt 

Mark­ki­noin­tia pk yri­tyk­sel­le \ Digi­mark­ki­noin­nin rapor­tin hyödyt

Mitä digimarkkinoinnin kuukausi raporteista saa irti?

Kublas­sa yhteis­työn aika­na teem­me sinul­le kuu­kausit­tai­sia raport­te­ja, jois­sa käym­me läpi digi­mark­ki­noin­nin tulok­sia. Pys­tym­me ymmär­tä­mään näin mai­non­nan toi­mi­vuut­ta parem­min, kun panos­tam­me kun­nol­la mark­ki­noin­nin seu­ran­taan ja tulos­ten ana­ly­soin­tiin. Rapor­tit pure­taan joka kuu­kausi ja näin tuom­me lisä­ar­voa asia­kas­ko­ke­muk­see­si ja saat näin par­haim­man hyö­dyn palveluistamme. 

Pyrim­me sii­hen, että mei­dän rapor­toin­ti on avoin­ta, läpi­nä­ky­vää ja infor­ma­tii­vis­ta. Kuu­kausi rapor­teis­sa pidäm­me huol­ta, että näet sel­keäs­ti, mitä olem­me teh­neet sekä teke­mi­sen tulok­set. Välil­lä käy kui­ten­kin niin, että raport­tia itsek­seen lukies­saan kes­ki­ty­tään epä­olen­nai­seen infor­maa­tio­ta ja tätä voi olla vai­kea tul­ki­ta. Tämän takia pidäm­me kuu­kausit­tai­sia tapaa­mi­sia, ettei mikään jäi­si epä­sel­väk­si. Mei­dän tar­koi­tuk­se­na on pitää yllä jat­ku­vaa kehit­tä­mis­tä ja yri­täm­me löy­tää aina uusia rat­kai­su­ja, kuin­ka voim­me toteut­taa digimark­ki­noin­tia. 

Raporteista paljon dataa yrityksellesi!

Kerääm­me raport­tiin pal­jon dataa jota pys­tyt hyö­dyn­tä­mään digi­mark­ki­noin­ti­si kehit­tä­mi­seen. Asia­kas saa esi­mer­kik­si näis­tä asiois­ta tie­toa raportistamme: 

  • Tie­don sii­tä mitä edel­li­ses­sä kuu­kau­des­sa on tehty
  • Miten se on vai­kut­ta­nut mai­non­taan, myyn­tiin yms.
  • Pal­jon­ko on media bud­jet­tia mennyt? 
  • Pal­jon­ko eri käyt­tä­jiä on tavoitettu?
  • Pal­jon­ko mai­nok­set on tuo­nut lii­ken­net­tä verkkosivuille?
  • Mil­lai­sia kon­ver­sioi­ta on tullut?
  • Miten mai­non­ta on toi­mi­nut kam­pan­ja kohtaisesti? 
  • Miten mai­non­ta toi­mii mai­nos­ryh­mä kohtaisesti? 
  • Mis­sä koh­de­ryh­mis­sä mai­non­ta toimii?
  • Onko sinul­la oikeat avain­sa­nat käy­tös­sä?

Lisää rapor­tin data­puo­les­ta voit käy­dä luke­mas­sa myös blo­gis­ta Min­kä­lai­nen on toi­mi­va digi­mark­ki­noin­nin rapor­toin­ti?  Asia­kas hyö­tyy kui­ten­kin pal­jon muu­ten­kin rapor­toin­neis­ta ja saa pal­jon lisä­ar­voa tapaa­mi­sis­ta mei­dän kanssa. 

Mitä lisäarvoa tuomme raportointiin? 

Asiak­kaam­me Kublal­la koke­vat ylei­ses­ti ottaen että rapor­tin pur­ku on hyö­dyl­lis­tä, sil­lä se on mones­ti ainoa het­ki kuu­kau­den aika­na kun he ker­keä­vät käy­mään läpi mai­non­nan toi­mi­vuut­ta. Tapaa­mi­set lisää­vät hei­dän ymmär­rys­tä mitä oli­si hyvä teh­dä mai­non­nas­sa. Mones­ti sen seu­rauk­se­na kek­si­tään uusia ideoi­ta mai­non­nan kehittämiseen,

Sään­nöl­li­nen raport­tien läpi­käy­mi­nen lisää asiak­kaan ymmär­rys­tä. Tapaa­mi­set ovat  puo­les­ta-puo­leen­tois­ta tun­tiin, jos­sa käym­me kun­nol­la läpi kuu­kau­den aika­na tapah­tu­nei­ta asioi­ta. Asiak­kaat oppi­vat aina enem­män ja enem­män digi­maa­il­mas­ta, saa­vat ideoi­ta ja vink­ke­jä miten voi­vat kehit­tää omaa teke­mis­tä digiympäristössä. 

Kysymyksillä päästään pitkälle 

Tapaa­mi­seen tul­les­sa kan­nat­taa olla raport­ti luet­tu­na ker­ran, jos tähän on aikaa. Näin pys­tyy teke­mään kysy­myk­siä val­miik­si ja on jo hie­man peril­lä mitä tul­laan rapor­tin purus­sa käy­mään läpi. Kaik­ki tär­keä tie­to käy­dään kyl­lä läpi vaik­ka et oli­si­kaan keren­nyt teke­mään mitään kysy­myk­siä, joten ei tar­vit­se stres­sa­ta näi­hin tapaa­mi­sen tule­mis­ta. Tapaa­mi­sen aika­na voi teh­dä muis­tiin­pa­no­ja ja kerä­tä ylös tär­kei­tä tie­to­ja. Rapor­tin purun aika­na voi tul­la myös hyviä uusia ideoi­ta mie­leen, voim­me käy­dä nii­tä sit­ten yhdes­sä läpi ja läh­teä sii­tä suun­nit­te­le­maan uut­ta mai­non­taa yri­tyk­sel­le­si. Tapaa­mi­ses­sa vas­taam­me enem­män kuin mie­lel­läm­me kysy­myk­siin, joten toi­vom­me nii­tä paljon! 

Tavoitellaan aina parasta digimarkkinoinnin ymmärrystä 

Rää­tä­löim­me raport­tim­me aina asia­kas­koh­tai­ses­ti, jos on joi­tain tiet­ty­jä asioi­ta mitä halu­taan sel­vit­tää kes­ki­tym­me nii­hin eri­tyi­ses­ti. Haluam­me, että asiak­kaam­me saa­vat pal­jon irti tapaa­mi­sis­ta ja tule­vat mie­lel­lään nii­hin.  Tavoit­teem­me on aina että asia­kas ymmär­tää joka ker­ran jäl­keen enem­män ja enem­män rapor­tis­ta ja pys­tyy teke­mään hyviä pää­tök­siä oman lii­ke­toi­min­tan­sa edis­tä­mi­sek­si. Vas­taam­me aina mie­lel­läm­me kysy­myk­siin mut­ta  jos jotain ei tie­de­tä se sel­vi­te­tään - mitään ei kos­kaan jäte­tä roikkumaan. 

Kehitämme mainontaa koko ajan sinulle!

Digi­mark­ki­noin­nin rapor­toin­ti ja tulos­ten ana­ly­soin­ti on lois­ta­va rat­kai­su, halu­tes­sa­si kas­vat­taa lii­ke­toi­min­taa­si ja tavoit­taa laa­jem­man ylei­sön. Tämän takia me Kublas­sa haluam­me var­mis­taa, että teet mai­non­taa­si oikeal­la taval­la ja saat digi­mark­ki­noin­nis­ta par­haim­mat tulok­set. ​​Rapor­toin­nin lopus­sa on aina tär­keä, että tie­de­tään mitä opit­tiin ja mitä pitäi­si seu­raa­vak­si teh­dä. Luo­des­saan rutii­nin täs­tä rapor­toin­nis­ta ja sen purus­ta ja, että jokai­sen joh­to­pää­tök­sen jäl­keen mää­ri­te­tään aina jat­ko­toi­men­pi­de, pys­ty­tään kehit­tä­mään mai­non­taa koko ajan. Digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin ei tar­vit­se olla vai­keas­ti lähes­tyt­tä­vää. Pyrim­me teke­mään digi­mark­ki­noin­nin ana­ly­soin­nis­ta help­poa ja niin, että tämä aut­taa asiak­kai­tam­me pää­se­mään hei­dän tavoit­tei­siin. Jos haluat tehos­taa digi­mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lua, toteut­ta­mis­ta, mit­taa­mis­ta ja tulos­ten ana­ly­soin­tia, ota yhteyttä!

Ota yhteyt­tä!
Digimarkkinoinnin raportin hyödyt
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.

Saman aihepiirin artikkeleita 

Tutustu myös palveluihimme! 

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi