Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Google-mai­non­nas­sa yri­tyk­se­si pys­tyy hyvin sää­te­le­mään mai­non­taan käy­tet­tä­vää raha­mää­rää, mai­nos­ten sisäl­töä, mai­nos­ten ajoi­tus­ta ja nii­den sijoitte…
Mitä digi­mark­ki­noin­nin kuu­kausi rapor­teis­ta saa irti? Kublas­sa yhteis­työn aika­na teem­me sinul­le kuu­kausit­tai­sia raport­te­ja, jois­sa käym­me läpi di…
Lin­ke­dIn on yksi suu­rim­pia asian­tun­ti­joi­den sosi­aa­li­sia kana­via. Sie­lä siis kan­nat­taa mai­nos­taa var­sin­kin jos olet B2B-yri­tys. Lin­ke­dIn on muutakin…
Rek­ry­toin­ti on yri­tyk­sel­le kal­lis inves­toin­ti, jon­ka vuok­si mit­ta­van rek­ry­toin­ti­pro­ses­sin sijaan yhä useam­mat yri­tyk­set lähes­ty­vät teki­jää suo­raan j…
Somea voi teh­dä monel­la eri taval­la – yksi täyt­tää kana­van­sa brän­di­si­säl­löl­lä, toi­nen tuo somes­sa esiin fanin­sa ja kol­mas yrit­tää yhdis­tää molemmat…
Kysy­mys, johon kaik­ki halua­vat vas­tauk­sen – Pek­ka halu­aa tie­tää, mai­nos­taa­ko naa­pu­rin lei­po­mo Googles­sa, ja Kai­sa tah­too saa­da sel­vil­le kilpailevan…
Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti eli digi­mark­ki­noin­ti on onnis­tu­nut syr­jäyt­tä­mään perin­tei­sen print­ti­mai­non­nan ja suo­ra­pos­ti­tuk­sen. Paluu­ta pape­ri­seen aika…
Sekä haku­ko­neet että ihmi­set rakas­ta­vat hyvää sisäl­töä. Se, mikä on omas­ta mie­les­tä­si kiin­nos­ta­vaa sisäl­töä, ei vält­tä­mät­tä saa poten­ti­aa­li­sia asiak…
Ker­ran kun google­tat hakusa­nal­la pesu­ko­ne, etkä tee ostos­ta saman tien, saat rie­sak­se­si liu­dan pesu­ko­ne­mai­nok­sia ympä­ri ämpä­ri inter­ne­tiä. Kuulostaa…
Haku­ko­ne­op­ti­moin­ti (SEO, Search Engi­ne Opti­miza­tion) tar­koit­taa sivus­ton tek­nis­tä toteut­ta­mis­ta sekä sisäl­lön luo­mis­ta niin, että sivus­ton sijoitus…
Nämä Tik­Tok-mark­ki­noin­ti­kam­pan­jat teki­vät sen, min­kä jokai­nen brän­di haluai­si kokea! Täs­sä artik­ke­lis­sa mai­ni­tuis­ta, hui­keis­ta kam­pan­jois­ta kannatta…
Jokai­sen yri­tyk­sen tuli­si pyr­kiä paran­ta­maan digi­taa­lis­ta läs­nä­olo­aan net­ti­mark­ki­noin­nin avul­la. Suu­rin osa yri­tyk­sis­tä käy läpi mel­ko dramaattisen…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi