Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Sisällöntuotanto somessa

Sosi­aa­li­sen median sisäl­lön luo­mi­nen on yksi sosi­aa­li­sen median stra­te­gian tär­keim­mis­tä osa -alueis­ta. Menes­tyk­se­si sosi­aa­li­ses­sa medias­sa riippuu…

Minkälainen on toimiva digimarkkinoinnin raportointi?

Teho­kas digi­mai­non­ta tavoit­taa juu­ri ne asiak­kaat, jot­ka haluat­kin ja juu­ri oikeal­la het­kel­lä. Oikein asen­ne­tul­la ana­ly­tiik­kal­la pys­tym­me varmista…

Digimarkkinointi yhteistyön aloitus Kublan kanssa

Digi­mark­ki­noin­ti yhteis­työn aloi­tus uuden kump­pa­nin kans­sa on aina iso jut­tu. On tär­ke­ää, että tavoit­tee­si mää­ri­tel­lään ja yri­tyk­se­si suunnitelmat…

Miten Kublan asiakasyhteistyö näkyy arjessa

Hyvä yhteis­työ on pit­kä­kes­tois­ta ja kan­nat­ta­vaa molem­mil­le osa­puo­lil­le ja sii­hen pääs­tään avoi­muu­del­la, rei­luu­del­la. Kublas­sa pidäm­me kiin­ni, että…

Mikä on sosiaalisen median mainonta?

Mikä on sosi­aa­li­sen median mai­non­ta? Sosi­aa­li­sen median mai­non­ta kuu­luu digi­taa­li­seen mark­ki­noin­tiin, jos­sa mai­nos­kam­pan­jat ovat sosi­aa­li­sen media…

Kohdennusmahdollisuudet Facebookissa

Face­book-mark­ki­noin­ti on par­haim­mil­laan erit­täin teho­kas­ta, ja tämä on teho­kas­ta  juu­ri tar­kan koh­den­nuk­sen takia. Face­boo­kil­la on val­ta­vas­ti tiet…

Maksettu mainonta somessa?

Mak­si­moi­dak­se­si näky­vyy­den sosi­aa­li­sen median alus­toil­la, mak­set­tu mai­non­ta somes­sa on nyky­ään aika­lail­la pakol­lis­ta. Mak­set­tu mai­non­ta somes­sa on…

Yhteydenpidon merkitys Kublan toiminnassa

Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti on pit­kä­jän­teis­tä työ­tä ja sik­si on tär­ke­ää, että sinul­la luot­ta­vai­nen olo digi­mark­ki­noin­nin kump­pa­ni­si kans­sa ja pystyt…

Kublassa käytettävät työkalut

Digi­taa­li­sen ana­ly­tii­kan avul­la saat vas­tauk­sia kysy­myk­siin, kuten mitä sivus­toil­la­si tapah­tuu, mikä toi­mii ja mikä ei. Miten olet saa­nut parhaita…

Kohdennusmahdollisuudet Youtubessa

Käy­tät­kö yri­tyk­se­si mark­ki­noin­tiin suo­si­tuin­ta videon­ja­ko­si­vus­toa, You­Tu­bea? You­Tu­ben avul­la yri­tyk­se­si voi tavoit­taa koh­dey­lei­sön hel­pos­ti käyttä…

Kohdennusmahdollisuudet GDN:ssa

Google Display -ver­kos­to eli GDN on yli kah­den mil­joo­nan verk­ko­si­vus­ton, videon ja sovel­luk­sen ryh­mä, jos­sa voit näyt­tää mai­nok­sia­si. GDN kat­taa y…

Kenelle Linkedin-mainonta sopii?

Lin­ke­dIn on asia­pi­toi­sem­pi verk­ko­yh­tei­sö­pal­ve­lu ja ver­kos­toi­tu­mis­vä­li­ne. Se on kana­va, jon­ne voit jakaa aja­tuk­sia, kysy­myk­siä ja koke­muk­sia työelä…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi