Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Kohdennusmahdollisuudet GDN:ssa

Google Display -ver­kos­to eli GDN on yli kah­den mil­joo­nan verk­ko­si­vus­ton, videon ja sovel­luk­sen ryh­mä, jos­sa voit näyt­tää mai­nok­sia­si. GDN kat­taa y…

Kenelle Linkedin-mainonta sopii?

Lin­ke­dIn on asia­pi­toi­sem­pi verk­ko­yh­tei­sö­pal­ve­lu ja ver­kos­toi­tu­mis­vä­li­ne. Se on kana­va, jon­ne voit jakaa aja­tuk­sia, kysy­myk­siä ja koke­muk­sia työelä…

Uudelleenmarkkinointi Googlessa

Google uudel­leen­mark­ki­noin­ti on teho­kas­ta verk­ko­mai­non­taa. Uudel­leen­mark­ki­noin­ti Googles­sa tar­koit­taa sitä, että Google näyt­tää koh­dis­tet­tu­ja main…

YouTube mainosmuodot

You­Tu­be on hyvä kana­va yri­tyk­sel­le­si, jota voit hyö­dyn­tää moni­puo­li­ses­ti sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­nis­sa. You­Tu­be -mai­nos­ten avul­la voit tavoit…

Minkälainen markkinointi toimii?

Moni asiak­kais­tam­me kysyy, mil­tä ide­aa­li mark­ki­noin­ti­stra­te­gia näyt­tää. Min­kä­lai­nen mark­ki­noin­ti toi­mii? Miten kir­joit­taa täy­del­li­nen mainosteksti…

Asiakasymmärrystä avainsanatutkimuksella

Moni ajat­te­lee, että avain­sa­na­tut­ki­mus­ta voi käyt­tää ainoas­taan mai­non­nan suun­nit­te­luun ja haku­ko­neop­ti­moin­tiin. Näin ei ole, vaan sii­tä on myös p…

Kaiken mittaaminen ei kannata

Asiak­kaat lähes­ty­vät mei­tä usein sanoen, että he halua­vat sivuil­taan tal­teen kai­ken mah­dol­li­sen mitat­ta­van tie­don. Se saat­taa kuu­los­taa aluk­si hou…

Kannattaako yrityksen nettisivuston päivitys?

Kan­nat­taa­ko yri­tyk­sen net­ti­si­vus­ton päi­vi­tys? Lyhyt vas­taus: Jos asi­aa jou­tuu miet­ti­mään, niin vas­taus on kyl­lä. Pidem­pi vas­taus: Moni­mut­kai­nen ai…

Some-mainonnan alkeet

Sosi­aa­li­nen media ja sen kehi­tys näkyy nyky­päi­vä­nä mel­kein jokai­sen ihmi­sen arjes­sa. Nopean kehi­tyk­sen ja suu­ren käy­tön ansios­ta se tar­jo­aa koko a…

Gmail mainonta Google Display verkostossa

Gmail mai­non­ta on monel­le yri­tyk­sel­le erit­täin tär­ke­ää. Aiem­min Gmail-mai­nok­set luo­tiin valit­se­mal­la Display-kam­pan­jan alta Gmail-kam­pan­ja, mutta …

Google Ads koulutus – kolme erilaista vaihtoehtoa

Tun­tuu­ko, ettet saa Googlen mak­sut­to­mis­ta työ­ka­luis­ta kaik­kea iloa irti? Aiheut­taa­ko Google Ads -mai­non­ta ken­ties unet­to­mia öitä ja tus­kai­sia työp…

Hakukoneoptimoinnilla ilmaista liikennettä?

Lähes kaik­ki yri­tyk­set tar­vit­se­vat paik­kan­sa Googles­sa. Paik­ka on han­kit­ta­va joko haku­ko­neop­ti­moin­nil­la, mak­sul­li­sil­la Google-mai­nok­sil­la tai mole…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi