Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Mikä vaikuttaa Facebookin hintaan ja miten tähän kannattaa panostaa?

Mikä vai­kut­taa Face­boo­kin hin­taan ja miten tähän kan­nat­taa panos­taa? Mai­non­nan aloit­ta­mi­nen kan­nat­taa aloit­taa mah­dol­li­sim­man nopeas­ti, sil­lä mit…

Älä säästä digimarkkinoinnissa väärissä paikoissa! 

Digi­mark­ki­noin­ti perus­tuu koh­den­ta­mi­seen, dataan, tes­taa­mi­seen ja hyviin sisäl­töi­hin. Lii­ka sääs­tä­mi­nen näis­sä kul­ma­ki­vis­sä voi pila­ta digimarkkin…

Ilmaiset työkalut joilla voit tutkia kilpailijoiden digimarkkinointia

Näin digiai­ka­na on kil­pai­li­joi­den lii­ke­toi­min­ta­mal­lit help­po ymmär­tää, kos­ka tie­toa on hel­pos­ti saa­ta­vil­la. Pys­tyt teke­mään kil­pai­li­ja-ana­lyy­sin l…

Yrityksen mainosvideosisältö

Mai­nos­vi­deot ovat hyö­dyl­li­siä sisäl­tö­jä. Tämä on tot­ta eten­kin, kun on tar­peen ker­toa tuot­tees­ta, orga­ni­saa­tios­ta tai pal­ve­lus­ta pin­taa syvemmältä…

Hotjar käyttöön!

Mitä oikeas­taan tie­dät sii­tä, miten kävi­jät liik­ku­vat verk­ko­kau­pas­sa­si? Huo­leh­ti­mal­la aina käyt­tä­jä ystä­väl­li­syy­des­tä, vähen­tä­mäl­lä ostokokemusta …

Miksi mainonnan seuranta on tärkeää?

Digi­mark­ki­noin­nin mit­taa­mi­nen ja verk­ko­si­vus­ton eri toi­min­nal­li­suuk­sien raken­ta­mi­nen perus­tu­vat yri­tyk­sen lii­ke­toi­min­nan tavoit­tei­siin ja nii­den m…

Facebookin konversiorajapinta eli Conversions API

Olet var­maan kuul­lut iOS 14.5 päi­vi­tyk­ses­tä, joka on teh­nyt mai­non­nan seu­raa­mi­ses­ta Face­boo­kis­sa hie­man haas­teel­li­sem­paa. Face­boo­kis­sa on tämän ta…

Miksi uudelleenmarkkinointi nostaa Google-mainonnan tuloksia?

Google -ver­kos­to kat­taa yli 2 mil­joo­naa sivus­toa ja tavoit­taa 90 % inter­ne­tin käyt­tä­jis­tä - sik­si sii­hen kan­nat­taa kun­nol­la panos­taa. Noin 92% ver…

Miten valita liiketoimintaasi paras markkinointikanava?

Kaik­ki mark­ki­noin­ti­ka­na­vat eivät sovel­lu yri­tyk­sel­le­si. Haluat vält­tää ajan ja rahan tuh­laa­mi­sen hyp­pää­mäl­lä uusim­paan tren­dik­kää­seen kana­vaan, jo…

Facebook termit haltuun!

Tie­dä face­book ter­mi­si. Lyhen­tei­tä  oppii ainoas­taan puhu­mal­la aihees­ta ja Kubla on sinua aja­tel­len kään­tä­nyt Face­boo­kin tär­keim­piä ter­me­jä j…

Vinkit Google Display-banneri - ja responsiivisiin display-mainoksiin

Ban­ne­rin ulko­nä­kö ja sisäl­tö ovat hyvin tär­kei­tä ele­ment­te­jä ban­ne­rin toi­mi­vuu­del­le.  Hyvä ja oikein ase­tel­tu ban­ne­ri voi vai­kut­taa huomattav…

Google Display Networkin sanasto tietoosi!

Google Display -mai­nos­ver­kos­to avul­la tavoi­tat käyt­tä­jiä, kun he selai­le­vat suo­sik­ki­si­vu­jaan ja -mobii­li­so­vel­luk­si­aan, kat­so­vat You­Tu­be-videoi­ta j…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi