Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Kublan LinkedIn-mainonnan ABC

Lin­ke­dIn yhdis­te­tään työ­ka­lu­na mones­ti nime­no­maan rek­ry­toin­tiin mark­ki­noin­nin sijaan, mut­ta täs­sä Kublan Lin­ke­din-mai­non­nan ABC -blo­gis­sa tulemme …

Kublan Facebook ABC

Face­book. Nuo­ren Har­vard-opis­ke­li­jan idea, jos­ta on kas­va­nut äärim­mäi­sen arvo­kas työ­ka­lu digi­mark­ki­noin­nin työ­ka­lu­pak­kiin. Oikein toteu­tet­tu­na Fac…

Analytiikkasi tueksi LinkedIn Insight Tag

Kun haluat lait­taa mai­non­ta­si ana­ly­tii­kan kun­toon ja saa­da sii­tä irti näin par­hai­ten tie­toa kan­nat­taa olla tie­toi­nen tar­vit­ta­vis­ta pixe­leis­tä ja t…

Kuinka Facebook mainontaa kannattaa tehdä?

Face­book-mai­non­nas­sa on tär­ke­ää, kuten muus­sa­kin mai­non­nas­sa kan­nat­taa tutus­tua mit­kä tek­nii­kat toi­mi­vat Face­boo­kis­sa ja kan­nat­taa tämän jäl­keen m…

Verkkosaittia uudistamassa – muista nämä vinkit

Verk­ko­sait­tia uudis­ta­mas­sa? On tär­ke­ää, tie­tää mitä teet kun uudis­tat sivus­to­ja­si, jot­ta et tuh­laa teke­mää­si työ­tä. Täs­sä Kublan vin­kit, mit­kä kan…

Millaisia kohdennuksia pk-yritys voi tehdä Suomessa?

Koh­den­ta­mal­la mai­nok­set juu­ri oikeal­le ylei­söl­le mai­nos­ta­ja vähen­tää huk­ka­näyt­tö­jä sääs­täen media­bud­jet­tia ja saa nopeam­min tulok­sia. Teho­kas kohd…

Growth hacking - löydä kasvun paikat yrityksesi markkinoinnissa

Growth hac­king eli kas­vu­mark­ki­noin­ti on mark­ki­noin­nin sii­lo­jen mur­ta­mis­ta ja lyhim­män rei­tin löy­tä­mis­tä asiak­kaan ja yri­tyk­sen välil­le. PK-yri…

Kuinka ylläpidät hakukonenäkyvyyttä?

Taput­te­lit ison SEO-pro­jek­tin pää­tök­seen ja sait pää­hän­ta­pu­tuk­sen myös itse toi­ma­ril­ta. Mut­ta kuin­kas täs­tä eteen­päin pide­tään huo­li hakukonenäkyv…

Google Analytics 4 – Mikä se oikein on?

Google on jul­kais­sut uuden ver­sion Ana­ly­tic­sis­ta – kuvai­le­mal­la sitä kuu­lui­san tie­don­ke­ruu- ja verk­ko­lii­ken­teen ana­ly­soin­tioh­jel­mis­ton­sa uudek­si o…

Mikä vaikuttaa Facebookin hintaan ja miten tähän kannattaa panostaa?

Mikä vai­kut­taa Face­boo­kin hin­taan ja miten tähän kan­nat­taa panos­taa? Mai­non­nan aloit­ta­mi­nen kan­nat­taa aloit­taa mah­dol­li­sim­man nopeas­ti, sil­lä mit…

Älä säästä digimarkkinoinnissa väärissä paikoissa! 

Digi­mark­ki­noin­ti perus­tuu koh­den­ta­mi­seen, dataan, tes­taa­mi­seen ja hyviin sisäl­töi­hin. Lii­ka sääs­tä­mi­nen näis­sä kul­ma­ki­vis­sä voi pila­ta digimarkkin…

Ilmaiset työkalut joilla voit tutkia kilpailijoiden digimarkkinointia

Näin digiai­ka­na on kil­pai­li­joi­den lii­ke­toi­min­ta­mal­lit help­po ymmär­tää, kos­ka tie­toa on hel­pos­ti saa­ta­vil­la. Pys­tyt teke­mään kil­pai­li­ja-ana­lyy­sin l…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi