Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Henkilöbrändäys LinkedInissä

Hen­ki­löbrän­däys Lin­ke­dI­nis­sä on jat­ku­vas­ti ylei­sem­pää ja hyväs­tä syys­tä­kin. Se on ilmai­nen ja teho­kas tapa nos­taa hen­ki­löbrän­diä ja lisäk­si yrityk…

LinkedIn mainonnan hinta

Lin­ke­dIn-mai­non­nan suo­sio kas­vaa huo­mat­ta­vaa vauh­tia ja myös meil­tä mark­ki­noin­ti­toi­mis­tos­ta kysy­tään jat­ku­vas­ti lisää Lin­ke­dIn-mai­non­nas­ta, tyypil…

Verkkokauppa Facebookissa

Verk­ko­kaup­pa Face­boo­kis­sa? Aloi­te­taan tämä kir­joi­tus oma­koh­tai­sil­la koke­muk­sil­la ihan täs­tä vii­mei­sen vii­kon ajal­ta. Olen hake­nut pos­tis­ta kak­si e…

Facebook ad library

Olet­ko kuul­lut Face­book ad library:stä? Face­book on mones­sa suh­tees­sa hyvin edis­tyk­sel­li­nen mai­non­nan suun­nan­näyt­tä­jä ja mai­non­ta onkin aika aktii…

Facebook mainosmuodot

Face­book kas­vat­taa suo­sio­taan mai­nos­ta­jien kes­kuu­des­sa vuo­des­ta toi­seen. Yksi sel­keä syy on tie­ten­kin sen jat­ku­vas­ti kas­va­vat käyt­tä­jä­mää­rät, mutt…

Facebook Audience

Hyö­dyn­nä Face­book Audience, eli Ylei­söt-työ­ka­lun omi­nai­suu­det ja tehos­ta mai­non­ta­si koh­den­nuk­sia näil­lä neu­voil­la. Face­book Audience -työ­ka­lu B…

B2C mainonta Facebookissa

Face­book on tär­keä kana­va kai­kil­le lii­ke­toi­min­taa teke­vil­le. Vii­mei­sim­pien tie­to­jen mukaan Face­boo­kil­la on 2,7 mil­jar­dia aktii­vis­ta kuukausittaist…

Facebook mainonnan tavoitteiden asettaminen

Niin kuin kai­kes­sa, mis­tä haluam­me tulok­sia, myös Face­book mai­non­nas­sa kan­nat­taa aset­taa tavoit­teet. Face­book mai­non­nan tavoit­tei­den aset­ta­mi­nen e…

Facebook mainonnan tahti

Face­book mai­non­nan tah­ti mää­räy­tyy aina tilan­teen mukaan. Sii­hen vai­kut­taa hyvin moni asia, joten mah­do­ton antaa yhtä oike­aa vas­taus­ta sii­hen mihi…

Facebook mainonnan kohdentaminen

Kuin­ka Face­book mai­non­nan koh­den­ta­mi­nen toi­mii, ja miten se teh­dään tavoit­tei­den ja bud­je­tin raa­meis­sa? Ja onko Face­boo­kis­sa mah­dol­lis­ta tavoittaa…

Facebook mainosten tavoitteet

Valit­se­mal­la oikein Face­boo­kin kam­pan­ja­ta­voit­teet var­mis­tat, että Face­boo­kin teko­ä­ly tie­tää mitä haluat saa­da aikaan. Näi­den ohjei­den avul­la tiedä…

Näin aloitat Facebook mainonnan

Face­book on hyvä alus­ta mai­non­nal­le, joten täs­sä koh­taa voi­si mel­kein jopa onni­tel­la hyväs­tä pää­tök­ses­tä aloit­taa Face­book mai­non­ta. Face­boo­kin te…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi