Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Jokai­sel­la yrit­tä­jäl­lä on tari­na. Toi­sen tari­na alkaa kivik­koi­ses­ta ties­tä, kun taas toi­nen aloit­taa tai­pa­leen­sa tasai­sem­mal­ta maal­ta. Monien yrittä…
Asia­kas­pal­ve­lun tär­keyt­tä ei var­maan voi lii­ak­si koros­taa. Hyvin usein se miel­le­tään yhdek­si tär­keim­mis­tä alueis­ta yri­tyk­sen menes­tys­te­ki­jöis­sä ja m…
Sel­vi­te­tään tähän alkuun heti mik­si myös B2B mai­non­ta Face­boo­kis­sa on kan­nat­ta­vaa. Mones­ti kuu­lee eri­lai­sia usko­muk­sia B2B on sitä ja B2B on tätä, l…
Mode­roin­nil­la tar­koi­te­taan kes­kus­te­lun ja kom­men­toin­nin val­vo­mis­ta inter­ne­tin eri alus­toil­la. Face­book on maa­il­man suo­si­tuin sosi­aa­li­sen median alus…
Tähän kysy­myk­seen tör­mää nyky­ään vie­lä yllät­tä­vän usein. Sii­hen voi­si vas­ta­ta vas­ta­ky­sy­myk­sel­lä: onko teil­lä asiak­kai­ta? Yri­tyk­sen Face­book sivu nim…
Kun aloi­tat Googlen Ads -hakusa­na­mai­non­nan, kan­nat­taa aina läh­teä liik­keel­le avain­sa­na­tut­ki­muk­ses­ta. Tut­ki­muk­ses­sa sel­vi­te­tään, mitä toi­mia­laa­si tai…
Täs­sä artik­ke­lis­sa puhum­me haku­ko­ne­mai­non­nas­ta Googlen haku­ko­nees­sa. Kysees­sä on siis mak­set­tu mai­non­ta jota hal­lin­noi­daan Google Ads -tilin kautta…
Mie­ti, mikä­li mak­sai­sit ainoas­taan sii­tä, kun poten­ti­aa­li­nen asia­kas siir­tyy tut­ki­maan tuot­tei­ta­si tai pal­ve­lui­ta­si esi­mer­kik­si verk­ko­si­vuil­le­si? Sa…
Google Ads osta­jan opas neu­voo sinul­le mitä asioi­ta pitää ottaa huo­mioon kun läh­det hank­ki­maan yri­tyk­sel­le­si apua Google-mark­ki­noin­nin hoitamiseen…
Lähes kaik­ki teke­vät hakun­sa Googlel­la – sinä­kin, eikö vain? On ääret­tö­män tär­ke­ää tavoit­taa nämä poten­ti­aa­li­set asiak­kaat sil­lä het­kel­lä, kun he go…
Hie­no verk­ko­si­vu on, asiak­kai­ta ei. Koit­taa jäl­leen yksi päi­vä mui­den jou­kos­sa, kun verk­ko­si­vuil­le ei kukaan eksy vahin­gos­sa­kaan. Vahin­ko­jen varaan…
Wit­hout a data you’re just a anot­her per­son with an opi­nion. Kuten W. Edwards Deming on sano­nut, ilman dataa teh­dyt pää­tök­set poh­jau­tu­vat mielipitee…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi