Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Lähes kaik­ki teke­vät hakun­sa Googlel­la – sinä­kin, eikö vain? On ääret­tö­män tär­ke­ää tavoit­taa nämä poten­ti­aa­li­set asiak­kaat sil­lä het­kel­lä, kun he go…
Hie­no verk­ko­si­vu on, asiak­kai­ta ei. Koit­taa jäl­leen yksi päi­vä mui­den jou­kos­sa, kun verk­ko­si­vuil­le ei kukaan eksy vahin­gos­sa­kaan. Vahin­ko­jen varaan…
Wit­hout a data you’re just a anot­her per­son with an opi­nion. Kuten W. Edwards Deming on sano­nut, ilman dataa teh­dyt pää­tök­set poh­jau­tu­vat mielipitee…
Hakusa­na­mai­non­ta Googles­sa on ylei­sim­piä tapo­ja teh­dä digi­taa­lis­ta mai­non­taa Suo­mes­sa. Google Ads -mai­nos­ti­lin luo­mi­nen on ilmais­ta ja nope­aa. Moni…
Olet­ko aloit­ta­mas­sa Googles­sa hakusa­na­mai­non­taa ja poh­dit min­kä­lai­nen on teho­kas hakusa­na­mai­nos? Hyvin toteu­tet­tu Google Ads hakusa­na­mai­nos lisää kl…
Asiak­kaat ovat jo siir­ty­neet sosi­aa­li­sen median kana­viin ja myös yri­tys­ten on hyvä ottaa huo­mioon kana­vat jois­sa poten­ti­aa­li­set asiak­kaat viettävät…
Haku­ko­neet ovat tie­to­pank­ke­ja, jois­ta tie­toa hae­taan joka sekun­ti. Mart­ta saat­taa etsiä Googles­ta iha­naa pul­la­re­sep­tiä, San­na kai­vaa Bin­gis­tä saksan…
Sosi­aa­li­nen media on läs­nä kaik­kial­la. Ystä­vä­si selaa Ins­ta­gra­mia mon­ta tun­tia päi­väs­sä, vel­je­si viet­tää kai­ken vapaa-aikan­sa You­Tu­be-videoi­ta katse…
Sii­tä huo­li­mat­ta, että Google on vie­nyt kul­ta­po­kaa­lin haku­ko­nei­den mes­ta­ruus­kil­pai­luis­sa, pal­ki­taan myös Bing hyväs­tä suo­ri­tuk­ses­ta. Vaik­ka käyttäis…
Oi, iha­na Twit­ter. Kou­kut­ta­va pal­ve­lu perus­tuu lyhyi­siin vies­tei­hin eli twiit­tei­hin, jot­ka puo­les­taan ammen­ta­vat voi­man­sa mak­si­mis­saan 280 mer­kin mi…
Mikä­li haku­ko­neen mak­sul­li­set toi­met ovat sinul­ta jää­neet hyö­dyn­tä­mät­tä tähän päi­vään asti, on aika teh­dä muu­tos. Näis­tä esi­merk­ki­nä hakukonemainont…
Min­ne iki­nä menet­kään tai pää­tä­si kään­nät­kään, osuu sil­mii­si puhe­lin­ta plä­rää­vä hen­ki­lö. Puhe­lin kät­kee sisäl­leen koko sosi­aa­li­sen median maailman…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi