Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Mainoskuva yrityksen markkinoinnissa

Mai­nos­ku­va vie suu­rim­man osan huo­mios­ta kun näet mai­nok­sen, mut­ta mitä rat­kai­se­via teki­jöi­tä oli ennen kuin mai­nos­ku­va koh­dis­tet­tiin juu­ri sinulle…

Social media marketing yrityksen viestinnässä

Social media mar­ke­ting eli tut­ta­val­li­sem­min some mark­ki­noin­ti on tul­lut vie­lä mel­ko uute­na kana­va­na yri­tys­ten mark­ki­noin­ti­pa­let­tiin mukaan ja suur…

Kilpailija-analyysi ja sen merkitys digimarkkinoinnissa

Kil­pai­li­ja-ana­lyy­si (toi­sel­ta nimel­tään “kil­pai­li­ja­tut­ki­mus”) on tär­keä työ­ka­lu digi­taa­li­ses­sa mark­ki­noin­nis­sa ja sen avul­la saat avai­met kilpaili…

Kohderyhmä on digimarkkinoinnissa ratkaisevassa roolissa!

Koh­de­ryh­mä on todel­la tär­ke­ää miet­tiä ennen digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin aloit­ta­mis­ta kos­ka muu­ten panos­tuk­se­si digi­mark­ki­noin­tiin katoa­vat kuin tuh…

Digitoimisto - mikä se on ja ovatko kaikki samanlaisia?

Digi­toi­mis­to on yleis­kä­si­te yri­tyk­sel­le joka tekee digi­taa­li­sia pal­ve­lui­ta asiak­kail­leen. Näi­tä digi­taa­li­sia pal­ve­lui­ta on muun muas­sa: Kotisi…

Segmentointi auttaa saamaan markkinoinnissa parempia tuloksia

Seg­men­toin­ti on tär­keä työ­vai­he digi­taa­li­ses­sa mark­ki­noin­nis­sa. Ilman tar­kas­ti mää­ri­tel­tyä asia­kas­seg­ment­tiä on vai­kea panos­taa tuloksellisimpiin …

Display (GDN)

Google Display -ver­kos­to eli Google Display Network kat­taa yli 90 pro­sent­tia kai­kis­ta inter­ne­tiä käyt­tä­vis­tä maa­il­man ihmi­sis­tä. Sen avul­la tavoit…

Google Data Studio

Rapor­toin­ti ja mark­ki­noin­nin tulos­ten seu­ran­ta voi tun­tua välil­lä han­ka­lal­ta. Tie­toa on pal­jon ja se on pirs­ta­loi­tu­nut useam­paan paik­kaan ja datan…

Verkkokaupan perustaminen - onko se kannattavaa?

Verk­ko­kau­pan perus­ta­mi­nen yleis­tyy jat­ku­vas­ti ja syys­tä­kin. Asiak­kaat teke­vät osto­pää­tök­siä jat­ku­vas­ti useam­min ver­kos­sa ja vaik­ka tuo­tet­ta ei suo…

YouTube Analytics

You­Tu­be on kas­va­va kana­va, jon­ka maa­il­man­laa­jui­ses­ti yli mil­jar­di käyt­tä­jää kat­soo mai­nos­tet­tu­ja videoi­ta jat­ku­val­la syö­töl­lä – mai­nok­sia YouTubes…

Saavuta parempi asiakastyytyväisyys – 4 vinkkiä

Asia­kas­tyy­ty­väi­syys on kil­pai­lue­tu. Menes­ty­vät yri­tyk­set tie­tä­vät, kuin­ka tär­keäs­sä roo­lis­sa asiak­kai­den tyy­ty­väi­syys on. Asia­kas­ko­ke­muk­seen kanna…

Account-Based Marketing

ABM voi tavoit­taa asiak­kai­ta, jot­ka eivät vie­lä edes tun­nis­ta tar­vet­taan tai osaa etsiä rat­kai­sua ongel­maan­sa. ABM on tapa koh­den­taa markkinointiv…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi