Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Mitä AB testaus on? Kolme faktaa ja kolme yleisintä virhettä

Jos haluat saa­da kas­sa­vir­ta­si kilah­te­le­maan, ota käyt­töön AB tes­taus. Tes­tauk­ses­ta saat sel­vil­le, mikä toi­mii ja mikä ei – sinun ei tar­vit­se arvuu…

Bounce rate

Bounce rate on sivus­ton väli­tön pois­tu­mis­pro­sent­ti. Bounce rate tar­koit­taa osuut­ta niis­tä kävi­jöis­tä, jot­ka saa­pu­vat sivus­tol­le pois­tuen siel­tä he…

Google Search Console

Älä anna kil­pai­li­ja­si vie­dä paik­kaa­si Googlen haku­tu­los­si­vun kär­jes­sä – Google Con­so­le eli Google Search Con­so­le on tie­si asiak­kai­den tietoisuutee…

Edulliset kotisivut yritykselle, mistä kannattaa aloittaa?

Olet­ko hank­ki­mas­sa edul­li­set koti­si­vut yri­tyk­sel­le? Ennen kuin lis­ta­taan eri­lai­sia omi­nai­suuk­sia sivus­tol­le­si niin on hyvä miet­tiä, mil­lai­set on y…

USP erottaa yrityksesi kilpailijoista

USP nousee kes­kus­te­lui­hin, kun teh­dään mark­ki­noin­ti­vies­tin­tää. Vaik­ka­kin se on tär­keä osa mark­ki­noin­tia, USP:sta var­mas­ti puhu­taan kun yri­tyk­siä p…

PPC mainonta

Olet var­mas­ti kuul­lut jos­kus puhut­ta­van PPC mai­non­nas­ta, mut­ta et ehkä täy­sin tie­dä mis­tä sii­nä on kyse? Tai tie­dät jo jon­kun ver­ran asias­ta, mutt…

AdWords uusasiakashankinnassa

Google AdWords on kan­sain­vä­li­ses­ti yksi tär­keim­piä ja tehok­kaim­pia tapo­ja saa­da digi­mark­ki­noin­nin avul­la uusia asiak­kai­ta ja kävi­jöi­tä yri­tys­ten k…

WordPress kotisivut yritykselle

WordPress koti­si­vut yri­tyk­sel­le on vai­va­ton tapa hank­kia sivus­to jota käy­tän­nös­sä jokai­nen verk­ko­si­vus­to­ja toteut­ta­va digi­mark­ki­noin­nin toi­mis­to v…

Banneri on markkinoijan luottopelaaja

Ban­ne­ri on yksi van­him­mis­ta mai­nos­muo­dois­ta ver­kos­sa. Olet var­mas­ti itse­kin tör­män­nyt ban­ne­rei­hin esi­mer­kik­si uutis­si­vus­toil­la. Lue, miten banneri…

Liidi markkinointi

Lii­di mark­ki­noin­ti on tapa teh­dä teho­kas­ta myyn­tiä ver­kos­sa. Lii­dik­si kut­su­taan esi­mer­kik­si poten­ti­aa­li­sen asiak­kaan yhtey­den­ot­toa verkkosivuilla …

Sosiaalinen media - kannattaako se?

Sosi­aa­li­nen media voi­daan jakaa kah­teen osaan jois­ta toi­nen on orgaa­ni­nen eli ilmai­nen näky­vyys ja toi­nen mak­set­tu näky­vyys sosi­aa­li­ses­sa mediassa…

Nettisivut yritykselle - miksi ja kannattaako se?

Net­ti­si­vut yri­tyk­sel­le on ensin­nä­kin yri­tyk­sen käyn­ti­kort­ti ja lisäk­si suu­rel­le osal­le yri­tyk­sis­tä tär­keä kana­va tavoit­taa uusia asiak­kai­ta. Netti…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi