Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Liidi markkinointi

Lii­di mark­ki­noin­ti on tapa teh­dä teho­kas­ta myyn­tiä ver­kos­sa. Lii­dik­si kut­su­taan esi­mer­kik­si poten­ti­aa­li­sen asiak­kaan yhtey­den­ot­toa verkkosivuilla …

Sosiaalinen media - kannattaako se?

Sosi­aa­li­nen media voi­daan jakaa kah­teen osaan jois­ta toi­nen on orgaa­ni­nen eli ilmai­nen näky­vyys ja toi­nen mak­set­tu näky­vyys sosi­aa­li­ses­sa mediassa…

Nettisivut yritykselle - miksi ja kannattaako se?

Net­ti­si­vut yri­tyk­sel­le on ensin­nä­kin yri­tyk­sen käyn­ti­kort­ti ja lisäk­si suu­rel­le osal­le yri­tyk­sis­tä tär­keä kana­va tavoit­taa uusia asiak­kai­ta. Netti…

Mainos ja sen merkitys yrityksen mainonnassa

Mai­nos on ensim­mäi­nen asia johon tule­va asiak­kaa­si kiin­nit­tää huo­mion­sa ennen kuin siir­tyy yri­tyk­se­si sivus­tol­le digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin avustu…

Google Analytics yrityksen markkinoinnin tukena

Google Ana­ly­tics on yksi digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin perus­ki­viä ja yksi tär­keim­mis­tä digi­mark­ki­noin­nin työ­ka­luis­ta. Google Ana­ly­tics aut­taa yrityst…

B2B myynti digimarkkinoinnin avulla

B2B myyn­ti on jat­ku­vas­ti tar­kem­min mitat­ta­vis­sa digi­mark­ki­noin­nin kana­vis­sa. Voit käy­tän­nös­sä jäl­jit­tää jokai­sen tavoit­ta­ma­si asiak­kaan liik­keet y…

Asiakassuuntainen markkinointi – 5 vinkkiä asiakaslähtöisyyteen

Tie­dät­kö, mikä on yksi yri­tys­ten kes­kei­sin menes­tys­te­ki­jä? Asia­kas­ko­ke­mus. Asia­kas on tänä päi­vä­nä koko lii­ke­toi­min­nan kes­kiös­sä: asia­kas ei enää …

Googlen tarkka haku

Googlen Advanced Search on saa­nut Suo­mes­sa nimek­seen Google Tark­ka haku. Google Tark­ka haku on työ­ka­lu, joka selai­luun käy­tet­ty­jen tun­tien lisäksi…

Aggressiivinen markkinointi ei kannata – mitä se käytännössä tarkoittaa?

Mark­ki­noin­tia teh­des­sä on syy­tä pitää mie­les­sä hyvät tavat. Aggres­sii­vi­nen mark­ki­noin­ti ei kan­na­ta – eikä myös­kään sopi­ma­ton tai hyvien tapo­jen va…

Drip markkinointi, mitä se on? Lue kuusi vinkkiä onnistumiseen!

Säh­kö­pos­ti­mark­ki­noin­ti on edel­leen teho­kas­ta – kun sen tekee oikein. Kädet on kui­ten­kin täyn­nä sitä sun tätä, aika­tau­lut pauk­kuu ja osaa­mi­nen luon…

Algoritmit – täytyykö niitä ymmärtää ja miten?

Otsik­koon vas­ta­ten, taval­laan kyl­lä. Mikään pak­ko­han ei ole ymmär­tää mitään mis­tään, mut­ta perus­tie­tä­mys hel­pot­taa somes­sa tou­hua­mis­ta. Algoritmit…

Jahtaatko korkeampaa keskiostosta? Omnichannel on ratkaisu!

Osta­mi­nen on eri­lais­ta kuin ennen. Yksi kana­va ei enää rii­tä, eikä mark­ki­noin­tia voi teh­dä samal­la taval­la vuo­des­ta toi­seen. Asiak­kaan osto­pol­ku p…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi