Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Hakukonemarkkinointi tuo yritykselle näkyvyyttä ja myyntiä

Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti (SEM eli Search Engi­ne Mar­ke­ting) on yri­tyk­sen mark­ki­noin­tia haku­ko­neis­sa. Suu­rin osa kulut­ta­jis­ta ja näin ollen myös yritysp…

Sosiaalisen median markkinointi pähkinänkuoressa

Sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­ti on hyvin laa­ja kat­to­ter­mi, jon­ka alle mah­tuu pal­jon ja kai­ken­lais­ta. Se jakau­tuu sekä orgaa­ni­seen eli ilmai­seen nä…

Markkinointimix uudistuu

Mark­ki­noin­ti­mix tuo monel­le mie­leen sen ensim­mäi­set mal­lit, kuten niin sano­tun 4p-mal­lin. Tämän 4p-mal­lin rin­nal­le on tul­lut mui­ta­kin markkinointi…

Onnistu arvonnoissa

Ins­ta­gram-arvon­ta tar­koit­taa Ins­ta­gra­mis­sa jär­jes­tet­tä­vää arvon­taa, jos­sa pal­ve­lun käyt­tä­jä voi voit­taa arvon­nan pal­kin­to­na ole­van tuot­teen tietyi…

Markkinointitutkimus - säästä aikaa ja rahaa

Mark­ki­noin­ti­tut­ki­mus sel­vit­tää yri­tyk­sen mark­ki­noin­tia useam­mas­ta eri kul­mas­ta. Sii­nä voi­daan sel­vit­tää esi­mer­kik­si miten hyvin mark­ki­noin­ti toimi…

Discovery Ads

Disco­ve­ry Ads on Googlen uusin kam­pan­ja­muo­to, jota kan­nat­taa läh­teä tes­taa­maan jo nyt. Täs­sä kir­joi­tuk­ses­sa ker­ron, mis­tä Disco­ve­ry Adsis­sa on oik…

GDN vinkit

Google display mai­non­ta on käy­tän­nös­sä ban­ne­ri­mai­non­taa tai video­mai­non­taa Googlen kana­vis­sa sekä mai­nos­ver­kos­tos­sa Google Display Networ­kis­sa, jo…

Tapahtumamarkkinointi yrityksen markkinointipaletissa

Tapah­tu­ma­mark­ki­noin­ti on teho­kas tapa vah­vis­taa yri­tyk­sen tai sen tuot­teen brän­diä ja tavoit­taa koh­de­ryh­mä elä­myk­sel­li­sel­lä ja vuorovaikutteisella…

Hakukoneoptimoinnin hinta

Haku­ko­ne­op­ti­moin­ti hin­ta mää­räy­tyy pal­jol­ti opti­moin­tiin käy­te­tys­tä ajas­ta ja ammat­ti­tai­dos­ta joka opti­moin­tia teke­väl­lä tahol­la löy­tyy. Par­haat t…

Markkinointitoimisto Helsinki - miten valita oikea markkinointitoimisto?

Mark­ki­noin­ti­toi­mis­to­ja Hel­sin­gis­sä on Asia­kas­tie­don mukaan yli 2000 kap­pa­let­ta. Kuin­ka näis­tä voit vali­ta oikean toi­mis­ton itsel­le­si ja yrityksesi…

FB pikseli

Face­book pik­se­li ja sen asen­nus yri­tyk­se­si verk­ko­si­vuil­le on tär­keä monis­ta syis­tä. Näis­tä tär­keim­piä on sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­nin seuratta…

Markkinoinnin vuosikello yrityksen markkinoinnin tukena

Mark­ki­noin­nin vuo­si­kel­lo on yri­tyk­sen mark­ki­noin­nis­sa yksi tär­keim­piä teki­jöi­tä. Kuin­ka muu­ten yri­tyk­se­si voi­si tie­tää mark­ki­noin­nin aikataulusta …

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi