Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Google Shop­ping on vih­doin jal­kau­tu­nut myös Suo­meen. Olet­ko jo kaup­pi­aa­na pereh­ty­nyt tähän Googlen tehok­kaa­seen ja dynaa­mi­seen mai­nos­muo­toon? Mik…
You­Tu­be on maa­il­man suu­rin suo­ra­tois­ta­vi­deo­pal­ve­lu ja var­mas­ti meis­tä jokai­nen on jos­kus kat­so­nut videoi­ta You­Tu­bes­sa. You­Tu­be on käsi­te. Tiesitkö…
Kuin­ka Ins­ta­gram mai­non­taa kan­nat­taa mita­ta riip­puu pal­jon sii­tä mitä ollaan tavoit­te­le­mas­sa. Mut­ta ennen kuin käym­me itse aihee­seen käsik­si varmist…
Hei jär­jes­tön tai yhdis­tyk­sen edus­ta­ja! Olet­ko jo kuul­lut Googlen jär­jes­töil­le suun­na­tus­ta pal­ve­lus­ta, Google Ad Grants -ohjel­mas­ta? Googlen haku…
Sosi­aa­li­sen median yllä­pi­to jää monel­la brän­dil­lä mui­den mark­ki­noin­ti­ka­na­vien var­joon, vaik­ka sen mer­ki­tys kas­vaa jat­ku­vas­ti. Monet asiak­kaat odotta…
Some mai­non­ta tar­koit­taa sosi­aa­li­ses­sa medias­sa teh­tä­vää mak­set­tua mai­non­taa, tämä tähän alkuun ihan vain sel­vyy­den vuok­si 🙂 Täs­sä artik­ke­lis­sa käs…
Face­book mai­non­ta jat­kaa vah­vas­ti suo­sion­sa kas­vua vuo­si vuo­del­ta suo­ma­lais­ten yri­tys­ten kes­kuu­des­sa. Face­book mai­non­nal­la tar­koi­te­taan mak­set­tua ma…
Hakusa­na­mai­non­ta on mak­set­tua mai­non­taa inter­ne­tin haku­ko­neis­sa. Haku­ko­nei­ta on usei­ta, mut­ta tutuin niis­tä meil­le kai­kil­le on Google. Miten hakusan…
Face­book mark­ki­noin­ti yleis­tyy vuo­sit­tain yri­tys­ten kes­kuu­des­sa. Face­boo­kis­sa on jo lähes kol­me mil­joo­naa suo­ma­lais­ta joten on myös hyvin loo­gis­ta m…
Haku­ko­ne­mark­ki­noin­ti (SEM eli Search Engi­ne Mar­ke­ting) on yri­tyk­sen mark­ki­noin­tia haku­ko­neis­sa. Suu­rin osa kulut­ta­jis­ta ja näin ollen myös yrityspää…
Sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­ti on hyvin laa­ja kat­to­ter­mi, jon­ka alle mah­tuu pal­jon ja kai­ken­lais­ta. Se jakau­tuu sekä orgaa­ni­seen eli ilmai­seen näky…
Mark­ki­noin­ti­mix tuo monel­le mie­leen sen ensim­mäi­set mal­lit, kuten niin sano­tun 4p-mal­lin. Tämän 4p-mal­lin rin­nal­le on tul­lut mui­ta­kin markkinointimi…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi