Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Suoramarkkinointi on tehokasta ja tästä kertoo muun muassa loistava ROI

Mai­non­ta voi saa­da ihmi­set ajat­te­le­maan len­kil­le läh­töä, kun taas suo­ra­mark­ki­noin­ti saa ihmi­set läh­te­mään len­kil­le. Taval­li­nen mai­non­ta raken­taa m…

Arvonnan säännöt – lukaise nämä läpi, jotta säästät aikaa!

Kiva kuva, kiva teks­ti ja sum­ma­rum arvon­ta­jul­kai­su on val­mis! Hel­pos­ti voi­si kuvi­tel­la, että arvon­nan jär­jes­tä­mi­nen on näin simp­pe­liä. Eihän se ra…

Growth Hacking, mitä se on? Viisi käytännön esimerkkiä

Growth Hac­ker tar­koit­taa mark­ki­noi­jaa, joka pyr­kii tavoit­ta­maan suu­ren ylei­sön pie­nel­lä inves­toin­nil­la. Tätä tapaa teh­dä mark­ki­noin­tia käsitellään…

Järjestä Facebook kilpailut

Face­book tur­su­aa kil­pai­lu­ja toi­nen tois­taan upeam­mil­la pal­kin­noil­la. Toi­ses­ta voit voit­taa iPho­nen, seu­raa­vas­ta elä­mys­mat­kan ja kol­man­nes­ta ilmais…

Markkinointiviestintä on välttämätöntä

Mark­ki­noin­ti­vies­tin­tä tai­puu englan­nin kie­len sanas­ta mar­ke­ting com­mu­nica­tions. Kysees­sä on työ­ka­lu, jon­ka avul­la pyri­tään muok­kaa­maan asiak­kaan a…

Vaikuttajamarkkinointi on tehokasta – 4 vinkkiä yhteistyöhön

Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti oikean­lai­sen vai­kut­ta­jan kans­sa on teho­kas­ta, sil­lä hei­dän suo­si­tuk­siin­sa luo­te­taan. Seu­raa­jien ja vai­kut­ta­jan välil­lä on u…

Sosiaalisen median kanavat

Sosi­aa­li­nen media on kova sana. Sosi­aa­li­sen median kana­vat kat­ta­vat mil­joo­nia suo­ma­lai­sia, jois­ta löy­tyy yri­tyk­sel­le toi­mia­las­ta riip­pu­mat­ta joukk…

Markkinoinnin automaatio

Täs­tä haluat kuul­la lisää! Onko aika kor­til­la? Taa­tus­ti on. Mil­loin vii­mek­si olet naut­ti­nut pit­käs­tä illan­vie­tos­ta ystä­vien kans­sa, tai saanut …

FB yritystilin käyttöönotto

Face­boo­kin mukaan sovel­luk­sen käyt­tä­jis­tä ⅔ kai­kis­sa kyse­lyyn osal­lis­tu­neis­sa mais­sa sanoo käy­vän­sä pai­kal­li­sen yri­tyk­sen Face­book-sivuil­la vähint…

Ota avuksesi vuosikello pohja

Yri­tyk­set, kou­lut, yhdis­tyk­set, hal­li­tuk­set, joh­to­kun­nat… kaik­ki hyö­ty­vät vuo­si­kel­los­ta. Kun vuo­si­kel­lo on laa­dit­tu, on jokai­nen orga­ni­saa­tion jäs…

Pienen budjetin mainonta

Mikä­li yri­tyk­se­si ei ole Ins­ta­gra­mis­sa näi­nä päi­vi­nä, mikä on syy moi­sel­le? Jos myyt jota­kin tuo­tet­ta tai pal­ve­lua – kuten luul­ta­vas­ti teet, ja ha…

Hyvä mainos, millainen se on? Lue 6 vinkkiä!

Hyvä mai­nos tekee kulut­ta­jal­le jo muu­ta­man ensim­mäi­sen sekun­nin aika­na sel­väk­si sen, mitä mai­nos myy. Jos myy­tä­vä tuo­te tai pal­ve­lu jää mainoksest…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi