Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Miten haku­ko­ne­op­ti­moin­ti toi­mii on ylei­nen kysy­mys yri­tys­ten mark­ki­noin­nin olles­sa kysees­sä. Haku­ko­ne­op­ti­moin­ti on jat­ku­vas­ti tär­keäm­mäs­sä roolissa…
Google Ana­ly­tics seu­ran­ta­koo­di tar­koit­taa lyhyt­tä koo­dia joka lisä­tään yri­tys­ten koti­si­vuil­le. Tämän jäl­keen voi­daan ana­ly­tii­kas­ta seu­ra­ta suo­raan j…
Orgaa­ni­nen kas­vu yri­tyk­sen Google-haku­tu­lok­sis­sa tar­koit­taa lyhyes­ti sitä, että tulet saa­maan lisää yhtey­den­ot­to­ja Googles­ta ilmai­sek­si, kuukausitta…
Googlen haku­ko­net­ta ovat käyt­tä­neet kaik­ki, mut­ta tie­dät­kö mikä on Google ja mitä kaik­kia pal­ve­lui­ta se tar­jo­aa yri­tyk­se­si mark­ki­noin­tiin? Google on…
Mark­ki­noin­ti­suun­ni­tel­man poh­ja eli mark­ki­noin­nin vuo­si­kel­lo on tär­keä osa jokai­sen yri­tyk­sen mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lua. Mark­ki­noin­ti­suun­ni­tel­man po…
Mai­nos­ta­mi­nen Ins­ta­gra­mis­sa on jat­ku­vas­ti ylei­sem­pää myös Suo­mes­sa ja aivan syys­tä­kin. Useat yri­tyk­set tavoit­taa täs­tä kana­vas­ta asia­kas­kun­tan­sa hyv…
Haku­ko­neop­ti­moin­tio­pas on tär­keä työ­ka­lu jokai­sel­le yri­tyk­sel­le pitä­mään huo­len sii­tä että koti­si­vut täyt­tä­vät vähin­tään Googlen mää­rit­te­le­mät vähim…
Face­book mai­non­nan hin­ta vaih­te­lee hyvin­kin pal­jon riip­puen koh­de­ryh­mäs­tä, toi­mia­las­ta ja esi­mer­kik­si mai­nok­sen muo­dos­ta. Ylei­se­nä sään­tö­nä voidaan…
Tie­dät­hän ne pie­net mai­nok­set, jot­ka nouse­vat ensim­mäi­sek­si, kun haet Googles­ta jota­kin? Ne ovat SEM:iä eli haku­ko­ne­mark­ki­noin­tia tai hakusanamainon…
Mai­nos­kam­pan­ja on jokai­sel­le yri­tyk­sel­le eri­lai­nen digi­taa­li­sis­sa kana­vis­sa. On kui­ten­kin hyvä muis­taa että mai­nos­kam­pan­jan tulee olla yri­tyk­sel­le k…
No niin, on aika ryh­tyä tut­ki­jak­si ja läh­teä tut­ki­mus­mat­kal­le koh­de­ryh­män pään sisään! Koh­de­ryh­mä­tut­ki­mus tar­koit­taa kyse­ly­tut­ki­mus­ta, jon­ka avulla…
Mai­nok­sen hin­ta digi­mark­ki­noin­nis­sa mää­räy­tyy pal­jol­ti yri­tyk­sen toi­mia­lan ja käy­te­tyn kana­van perus­teel­la. Esi­mer­kik­si pank­kien toi­mia­lal­la mainoks…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi