Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Kuinka mainonta toimii

Mai­nos­ta­mi­nen Ins­ta­gra­mis­sa on jat­ku­vas­ti ylei­sem­pää myös Suo­mes­sa ja aivan syys­tä­kin. Useat yri­tyk­set tavoit­taa täs­tä kana­vas­ta asia­kas­kun­tan­sa h…

Hakukoneoptimoinnin opas

Haku­ko­neop­ti­moin­tio­pas on tär­keä työ­ka­lu jokai­sel­le yri­tyk­sel­le pitä­mään huo­len sii­tä että koti­si­vut täyt­tä­vät vähin­tään Googlen mää­rit­te­le­mät väh…

Mainonnan hinta

Face­book mai­non­nan hin­ta vaih­te­lee hyvin­kin pal­jon riip­puen koh­de­ryh­mäs­tä, toi­mia­las­ta ja esi­mer­kik­si mai­nok­sen muo­dos­ta. Ylei­se­nä sään­tö­nä voidaa…

SEM on hakusanamainontaa, jolla nappaat kiinni ostovalmiit asiakkaat

Tie­dät­hän ne pie­net mai­nok­set, jot­ka nouse­vat ensim­mäi­sek­si, kun haet Googles­ta jota­kin? Ne ovat SEM:iä eli haku­ko­ne­mark­ki­noin­tia tai hakusanamain…

Mainoskampanja yritykselle

Mai­nos­kam­pan­ja on jokai­sel­le yri­tyk­sel­le eri­lai­nen digi­taa­li­sis­sa kana­vis­sa. On kui­ten­kin hyvä muis­taa että mai­nos­kam­pan­jan tulee olla yritykselle…

Mitä kohderyhmätutkimus tarkoittaa ja pitääkö sellainen tehdä?

No niin, on aika ryh­tyä tut­ki­jak­si ja läh­teä tut­ki­mus­mat­kal­le koh­de­ryh­män pään sisään! Koh­de­ryh­mä­tut­ki­mus tar­koit­taa kyse­ly­tut­ki­mus­ta, jon­ka avull…

Mainoksen hinta digimarkkinoinnissa

Mai­nok­sen hin­ta digi­mark­ki­noin­nis­sa mää­räy­tyy pal­jol­ti yri­tyk­sen toi­mia­lan ja käy­te­tyn kana­van perus­teel­la. Esi­mer­kik­si pank­kien toi­mia­lal­la maino…

Google Analytics koulutus – mitä se opettaa ja kenelle?

Google Ana­ly­tics ohjel­mis­to­na on tut­tua kau­raa jokai­sel­le ammat­ti­mark­ki­noi­jal­le, mut­ta taval­li­sel­ta tal­laa­jal­ta perus­tie­tä­mys usein kui­ten­kin puut…

Some kanavat yritykselle

Some kana­vat yri­tyk­sel­le ovat tänä päi­vä­nä itses­tään sel­vyys suu­rim­mal­le osal­le asiak­kais­ta. Yri­tyk­sen kan­nat­taa löy­tyä sekä googles­ta että sen li…

Tunnista asiakaspersoonat, jotta viestisi menee perille

Huhuu, kuu­lee­ko kukaan? Monia yri­tyk­siä yhdis­tää yksi ja sama ongel­ma, tai pikem­min­kin haas­te: kuin­ka kou­kut­taa poten­ti­aa­li­set asiak­kaat oman sisä…

Verkkokaupan digimarkkinointi

Kaik­ki­han siel­lä ovat, ver­kos­sa siis. Yhä useam­min ostok­set kli­ka­taan kotiin verk­ko­kau­pan kaut­ta sen sijaan, että otet­tai­siin bus­si tai pyö­rä alle…

Natiivimainonta ja viisi syytä, miksi se kannattaa!

Saa­tat huo­ma­ta esi­mer­kik­si Ilta­leh­den verk­ko­si­vuil­la jutun, jos­sa otsik­ko sel­keäs­ti ker­too, että kir­joi­tus käsit­te­lee unen vai­ku­tus­ta ammattipelaa…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi