Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Avainsanat

Avain­sa­na ja sen käyt­tä­mi­nen on rat­kai­se­van tär­ke­ää Googles­sa näky­vyy­den takia. Oikein valit­tu avain­sa­na jokai­sel­le koti­si­vusi väli­leh­del­le tuo yr…

Asiakaspolku - löytääkö asiakkaasi perille?

Mikä on asia­kas­pol­ku? Miten se mää­ri­tel­lään ja ennen kaik­kea mik­si? Näi­tä kysy­myk­siä me kaik­ki var­mas­ti poh­dim­me iltai­sin sän­gys­sä niin, ettei uni…

Kannattaako some-markkinointi?

Sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­ti on ehdot­to­mas­ti aika­si arvois­ta. Ei sitä voi olla huo­maa­mat­ta: kadun­ku­vas­sa lähes jokai­sel­la ihmi­sel­lä on kädessää…

Vaikuttava markkinointi on nykyaikaa

Vai­kut­ta­va mark­ki­noin­ti koos­tuu 80 % oival­lut­ta­mi­ses­ta ja 20 % tuo­te- tai rat­kai­su­kes­kei­ses­tä puhees­ta. Vai­kut­ta­va mark­ki­noin­ti vai­kut­taa, mut­ta e…

Tuotteen elinkaari osana tehokasta markkinointia

Nyky­ajan kulut­ta­ja on tark­ka kuin hauk­ka – suu­rin osa halu­aa ja vaa­tii saa­da tie­tää mil­lai­nen on tuot­teen elin­kaa­ri. Arvot näyt­te­le­vät suur­ta rool…

Sisäinen markkinointi – siis tarvitaanko sellaistakin?

Kyl­lä, sitä tar­vi­taan! Yri­tyk­set kes­kit­ty­vät kai­kin voi­min ulkoi­seen mark­ki­noin­tiin, jol­loin sisäi­nen jää hel­pos­ti ulkoi­sen jal­koi­hin. Sisäisessä …

Mikä on Google Search Console

Search Con­so­le on Googlen työ­ka­lu johon on syy­tä tutus­tua. Olet taa­tus­ti jos­kus pai­ni­nut näi­den kysy­mys­ten äärel­lä: mik­si verk­ko­si­vu­ni ei näy Goog…

Webinaari markkinointi

Webi­naa­ri mark­ki­noin­ti näh­dään tehok­kaa­na mark­ki­noin­ti­työ­ka­lu­na, kii­tos webi­naa­rien suo­sion räjäh­dys­mäi­sen kas­vun. Täs­tä kas­vus­ta taas saam­me osit…

Strateginen markkinointi – piilossa pysynyt kilpailuetu?

Stra­te­gi­nen mark­ki­noin­ti ja mark­ki­noin­ti yleen­sä ovat otta­neet Suo­mes­sa suu­ria harp­pauk­sia eteen­päin. Mark­ki­noin­ti näh­dään nyky­ään aiem­paa kokonai…

Ota vuosikello käyttöön

Vuo­si­kel­lo on erin­omai­nen tapa pitää pak­ka kasas­sa. Kel­lo­ta! Mark­ki­noin­nin vuo­si­kel­lo kul­kee myös nimel­lä mark­ki­noin­nin vuo­si­ka­len­te­ri tai -suunni…

Myyntisuppilo, mikä se on?

Myyn­ti­sup­pi­lo saat­taa olla tut­tu sana niil­le jot­ka ovat edes vähän mark­ki­noin­nin paris­sa työs­ken­nel­leet. Toi­sil­le myyn­ti­sup­pi­lo on arki­päi­vää ja s…

Analytiikka ohjaa markkinointia

Ana­ly­tiik­ka aut­taa kehit­tä­mään yri­tyk­se­si mark­ki­noin­tia ja teke­mään pää­tök­siä, mihin mark­ki­noin­nin kana­viin kan­nat­taa mark­ki­noin­ti­bud­jet­ti allokoi…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi