Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Account based marketing

Kal­lein­ta mil­le tahan­sa B2B-fir­mal­le on jo voi­te­tun asiak­kaan häviä­mi­nen. Mikä­li asiak­kai­ta hävi­tään tasai­sel­la tah­dil­la, ollaan kipe­räs­sä pulmass…

Markkinoinnin seuranta

Mark­ki­noin­nin seu­ran­ta perin­tei­sis­sä kana­vis­sa kuten print­ti­mai­non­nas­sa on pal­jon vai­keam­paa kuin nyky­ai­kai­ses­sa digi­taa­li­ses­sa mark­ki­noin­nis­sa. K…

HubSpot markkinointi ja kannattaako sitä tehdä?

HubS­pot mark­ki­noin­ti on hyvä vaih­toeh­to inbound-mark­ki­noin­tiin kun­han yri­tyk­se­si on bud­je­toi­nut sii­hen kym­me­niä tuhan­sia euro­ja per vuo­si. HubSpot…

Google markkinointi – kultakaivos vai rahareikä?

30 mil­joo­naa Google-hakua Suo­mes­sa – ei kuu­kau­des­sa eikä vii­kos­sa, vaan yhdes­sä ainoas­sa päi­väs­sä. Kaik­ki yri­tyk­set käy­vät näky­vyys­jah­tia, mut­ta k…

Mainonta osana yrityksen myyntiä

Mai­non­ta on osa yri­tyk­sen mark­ki­noin­ti­vies­tin­tää, jon­ka tavoit­tee­na on vies­tiä poten­ti­aa­li­sil­le asiak­kail­le­si yri­tyk­se­si pal­ve­luis­ta ja näin saavu…

Hyvän mainoksen ominaisuudet

Hyvän mai­nok­sen omi­nai­suu­det ovat luul­ta­vas­ti jokai­sen mai­nos­ta­jan mie­les­tä asiak­kai­den mää­rän kas­va­mi­nen ja kaup­po­jen lisään­ty­mi­nen. Aina mainoks…

H2H markkinointi

H2H mark­ki­noin­ti eli human-to-human mark­ki­noin­ti on pal­jon puhut­tu aihe tänä päi­vä­nä. Har­vois­ta läh­teis­tä löy­tyy yksin­ker­tais­ta seli­tys­tä sii­tä mi…

Apua markkinointiin yritykselle - mistä ja miten?

Apua mark­ki­noin­tiin kai­paa luul­ta­vas­ti jokai­nen yri­tys Suo­mes­sa. Apua voi saa­da yri­tyk­sen sisäl­tä par­haas­sa tapauk­ses­sa, mut­ta inhouse­na tekemistä…

Amazon verkkokauppa

Amazon verk­ko­kaup­pa on useil­la mit­ta­reil­la maa­il­man suu­rin verk­ko­kaup­pa ja jat­kaa tasai­ses­ti kas­vu­aan. Nyt tähän aihee­seen on hyvä tutus­tua koska …

Avainsanat

Avain­sa­na ja sen käyt­tä­mi­nen on rat­kai­se­van tär­ke­ää Googles­sa näky­vyy­den takia. Oikein valit­tu avain­sa­na jokai­sel­le koti­si­vusi väli­leh­del­le tuo yr…

Asiakaspolku - löytääkö asiakkaasi perille?

Mikä on asia­kas­pol­ku? Miten se mää­ri­tel­lään ja ennen kaik­kea mik­si? Näi­tä kysy­myk­siä me kaik­ki var­mas­ti poh­dim­me iltai­sin sän­gys­sä niin, ettei uni…

Kannattaako some-markkinointi?

Sosi­aa­li­sen median mark­ki­noin­ti on ehdot­to­mas­ti aika­si arvois­ta. Ei sitä voi olla huo­maa­mat­ta: kadun­ku­vas­sa lähes jokai­sel­la ihmi­sel­lä on kädessää…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi