Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Liidi - mikä se on ja mistä niitä saa?

Lii­di tar­koit­taa asia­kas­ta, joka osoit­taa ole­van­sa kiin­nos­tu­nut yri­tyk­se­si tuot­tees­ta tai pal­ve­lus­ta ja antaa samal­la omat yhteys­tie­ton­sa. Mitä en…

Google Ads hakusanamainonta

Googlen Ads hakusa­na­mai­non­ta on maa­il­man käy­te­tyin digi­mark­ki­noin­nin kana­va ja syys­tä. Kana­va on tuot­ta­nut suo­ma­lai­sil­le yri­tyk­sil­le lukemattoman …

Mainos - kuinka tehdä se oikein

Face­book-mai­nos on pos­taus, joka voi­daan mai­non­nal­la koh­dis­taa tar­kas­ti vain halu­tul­le ylei­söl­le. Kysees­sä voi olla mak­su­ton jul­kai­su, joka näkyy …

Sähköpostimarkkinointi on tehokasta, mutta miksi?

Säh­kö­pos­ti­mark­ki­noin­ti on teho­kas­ta, jos lis­tan koh­de­hen­ki­löt on yri­tyk­sel­le­si sopi­vaa koh­de­ryh­mää ja vies­ti puhut­te­lee asiak­kaan saa­mil­le eduilla…

Asiakassegmentti yrityksen markkinoinnissa

Asia­kas­seg­men­toin­ti on yri­tyk­sen asia­kas­kun­nan jaka­mis­ta eri­lai­siin osioi­hin, jot­ta mark­ki­noin­tia voi­daan teh­dä sopi­vil­le asia­kas­ryh­mil­le oikealla…

Digitalisaatio

Digi­ta­li­saa­tio on kai­kil­le ajan­koh­tai­nen tänä päi­vä­nä. Jopa val­tion tasol­la digi­ta­li­saa­tio näkyy vah­vas­ti esi­mer­kik­si ter­vey­den­huol­lon järjestelmi…

Brändin rakentaminen

Mik­si ja miten brän­diä kan­nat­taa raken­taa ja mis­tä brän­dis­sä on kai­ken kaik­ki­aan kysy­mys? Mikä on yri­tyk­sen brän­di? Eten­kin mark­ki­noi­jat puh…

Mikä on konversio?

Kon­ver­sio tar­koit­taa jon­kun halu­tun toi­min­non tapah­tu­mis­ta yri­tyk­se­si koti­si­vuil­la. Esi­mer­kik­si puhe­lin­soit­toa koti­si­vuil­ta­si. Eli asia­kas on tull…

SEO - Mitä se tarkoittaa?

SEO (Search Engi­ne Opti­miza­tion) tar­koit­taa haku­ko­neop­ti­moin­tia ja sen avul­la han­kin­taan lisää näky­vyyt­tä ja verk­ko­si­vu­kä­vi­jöi­tä hakukoneista. …

Google mainonnan suunnittelu

Google-mark­ki­noin­ti voi tun­tua komplek­si­sel­ta asial­ta hah­mot­taa ja aloit­taa. On kui­ten­kin muu­ta­ma asia, joi­hin kan­nat­taa käyt­tää kun­nol­la aikaa su…

FB pikseli vinkit

Jos teet Face­book-mai­non­taa, pik­se­liä kan­nat­taa ehdot­to­mas­ti hyö­dyn­tää. Face­book pik­se­lin avul­la tehos­tat mark­ki­noin­nin panos­tuk­sia ja var­mis­tat h…

Aloita YouTube-mainonta

You­Tu­be video­pal­ve­lu Ennen kuin alam­me poh­tia mitä kaik­kea You­Tu­be-mai­non­ta pitää sisäl­lään ker­ra­taan lyhyes­ti mis­tä pal­ve­lus­ta on kyse? YouTub…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi