Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Side silmillä eteenpäin!

Jos joku yrit­täi­si myy­dä kaup­pi­aal­le kas­sa­ko­neen, jol­la ei pys­ty seu­raa­maan euro­ja, naurettaisiin…

Puhutteleva sisältö somessa

Laa­dim­me vii­den blo­gin sar­jan aut­ta­maan yri­tyk­siä some-mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lus­sa: 5 vir­het­tä jot…

Mistä verkkokävijöitä

Raken­sit­ko uuden verk­ko­si­vus­ton ja jäit toi­veik­kaa­na odot­ta­maan kävi­jöi­tä ja siel­tä tule­vaa kaup­paa? Ja…

Pienen budjetin tehomarkkinointia

Olem­me laa­ti­neet Google-mai­non­nan suun­nit­te­luun vii­den blo­gin sar­jan, jois­sa käsi­tel­lään digi­taa­lis­ta mai­non­taa laa­jem­min­kin, mut­ta saat kaikista …

Avainsanatutkimus

Avain­sa­na­tut­ki­mus on ter­mi, johon olet var­mas­ti tör­män­nyt kes­kus­te­lus­sa haku­ko­ne­mark­ki­noin­nis­ta. Avain­sa­na­tut­ki­mus on poh­ja­työ, jon­ka hakukoneopti…

Markkinointipalvelujen osittainen ulkoistaminen

Mark­ki­noin­ti­pal­ve­lu­jen osit­tai­nen ulkois­ta­mi­nen Mark­ki­noin­ti on digi­ta­li­soi­tu­nut vii­me aikoi­na pal­jon uusien kana­vien ja sisäl­tö­jen myö­tä, mut­ta ku…

Videoiden vaikutus markkinoinnissa

Laa­dim­me vii­den blo­gin sar­jan aut­ta­maan yri­tyk­siä some-mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lus­sa: 5 vir­het­tä jotka …

Sisältömarkkinoinnin mittaaminen - Miksi ja miten?

Mik­si digi­taa­lis­ta mark­ki­noin­tia teh­des­sä sisäl­tö­mark­ki­noin­tia tuli­si mita­ta? Ana­ly­soi­mal­la eri­lai­sia sisäl­tö­jä, pys­tyt totea­maan mit­kä sisäl­löt to…

Hyvä landing page

Olem­me laa­ti­neet Google-mai­non­nan suun­nit­te­luun vii­den blo­gin sar­jan, jois­sa käsi­tel­lään digi­taa­lis­ta m…

WhatsApp asiakaspalvelu

What­sApp tar­jo­aa yli 2mrd:lla käyt­tä­jäl­lään val­ta­van foo­ru­min glo­baa­lis­sa skaa­las­sa. Arvioi­den mukaan Suo­mes­sa­kin sovel­lus­ta käyt­tää noin 3 miljoo…

Facebook Messenger tekoäly

Teim­me vii­den artik­ke­lin sar­jan Face­book-mai­non­taan liit­tyen. Toi­vot­ta­vas­ti näis­tä on apua miet­ti­mään s…

Dark Social

Dark Social Sha­ring on aihe, joka pon­nah­taa mark­ki­noi­jien kes­kuu­des­sa esiin ajoit­tain. Taval­laan tais­te­lem­me sitä vas­taan, mut­ta myös sen kanssa. …

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi