Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Twitterin päivitykset

Twit­te­rin ken­ties suu­rin päi­vi­tys kos­kaan näki päi­vän­va­lon eilen: Twiit­tien merk­ki­mää­rää kas­va­tet­tiin 140 mer­kis­tä 280 merk­kiin. Merk­ki­mää­rän kasv…

Uudelleenmarkkinointi ja konversiot

Snapc­hat on 300 mil­joo­nal­la käyt­tä­jäl­lään yksi suu­rim­pia sosi­aa­li­sen median alus­to­ja. Suo­mes­sa var­sin­kin nuor­ten suo­sios­sa ole­va kuvien ja videoid…

Facebook romuttaa orgaanista näkyvyyttä

Face­boo­kin suun­nal­ta kan­tau­tuu jäl­leen mie­len­kiin­toi­sia uuti­sia. Vii­me vii­kon tors­tais­ta läh­tien Face­book on suo­rit­ta­nut tes­taus­ta kuu­des­sa eri ma…

Vaikuttajamarkkinointi - Miten bloggaajayhteistyö vaikuttaa yritykseesi?

Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti ja blo­gien käyt­tö mark­ki­noin­nin alus­ta­na yleis­tyy jat­ku­vas­ti. Par­haim­mil­laan mark­ki­noin­ti blog­gaa­jien kaut­ta on toi­mi­vaa ja …

Markkinointia tulevaisuudessa

Laa­duk­kaan sisäl­lön­tuo­tan­non tuli­si olla rat­kai­se­vas­sa osas­sa yri­tyk­sen mark­ki­noin­nin pon­nis­te­lu­ja. Yri­tyk­set, jot­ka käyt­tä­vät sosiaalist…

Onko FB vielä relevantti?

Teim­me vii­den artik­ke­lin sar­jan Face­book-mai­non­taan liit­tyen. Toi­vot­ta­vas­ti näis­tä on apua miettimään …

Some markkinoinnin yleisimmät virheet

Laa­dim­me vii­den blo­gin sar­jan aut­ta­maan yri­tyk­siä some-mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lus­sa: 5 vir­het­tä jot…

Termistö tutuksi

Teim­me vii­den artik­ke­lin sar­jan Face­book-mai­non­taan liit­tyen. Toi­vot­ta­vas­ti näis­tä on apua mietti…

Digimarkkinoinnin termit

Digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin ter­mi­vii­dak­ko voi olla sii­hen pereh­ty­mät­tö­mäl­le han­ka­la ymmär­tää ja usein as…

Google Tag Manager

Google Tag Mana­ger (GTM) on Googlen kehit­tä­mä selai­mes­sa toi­mi­va työ­ka­lu, jon­ka avul­la voi hal­li­ta sivus­ton mark­ki­noin­ti­ta­ge­ja sekä JavaScript-pätk…

Konversio-optimointi

Kon­ver­sio opti­moin­ti aut­taa yri­tys­tä­si saa­maan parem­pia tulok­sia ver­kos­sa samal­la kävi­jä­mää­räl­lä. Näin yri­tyk­se­si saa siis verk­ko­si­vuil­ta enemmän …

Web-analytiikka

Web-ana­ly­tiik­ka aut­taa ymmär­tä­mään asiak­kai­ta ver­kos­sa. Mitä he teke­vät verk­ko­si­vuil­la­si ja mitä jät­tä­vät teke­mät­tä? Toi­mi­vat­ko verk­ko­si­vusi halut…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi