Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Toimiiko some yrityksen markkinoinnissa?

Laa­dim­me vii­den blo­gin sar­jan aut­ta­maan yri­tyk­siä some-mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lus­sa: 5 vir­het­tä jotka …

Markkinointiarmeija marssii evästeiden voimalla

Napo­leo­nia (erit­täin vapaas­ti) mukail­len digi­mark­ki­noin­ti mars­sii eväs­tei­den voi­mal­la. Tar­koi­tam­me täl­lä tie­ten­kin käy­tet­tä­vis­sä ole­vaa dataa. Mit…

LinkedIn-mainonta – näin onnistut siinä

(Suo­meen rää­tä­löi­dyt vin­kit 10 vuot­ta alal­la toi­mi­neel­ta asian­tun­ti­jal­ta) Näil­lä vin­keil­lä onnis­tut Lin­ke­dIn-mai­non­nas­sa ja tavoi­tat B2B-yrityk…

Elämystaloutta Singaporessa

Elä­mys­ta­lou­des­ta on puhut­tu jo vähin­tään 20 vuot­ta, aina sii­tä läh­tien kun Pine & Gil­mo­re jul­kai­si kir­jan Expe­rience Eco­no­my. Paik­ka, jos­sa op…

Bannerin mainosviestit

Aiem­mas­sa blo­gi­kir­joi­tuk­ses­sa­ni käsit­te­lin hyvän mai­nos­ban­ne­rin ele­ment­te­jä. Seu­raa­vak­si haluan syven­tyä itse ban­ne­rin mai­nos­vies­tiin. Mitä suunni…

Mutulla vai datalla?

Kum­paan kou­lu­kun­taan kuu­lut: teet­kö pää­tök­set intui­tion poh­jal­ta, luot­taen omaan koke­muk­see­si ja sii­hen mikä tun­tuu hyväl­tä vat­san poh­jas­sa? Vai t…

Kaiken muun voi korvata, paitsi kosketuksen

Habi­ta­re-mes­suil­la käyn­ti ins­pi­roi poh­ti­maan onli­nen ja offli­nen välis­tä suh­det­ta. Asiak­kaam­me Skan­no toteut­taa tätä hie­nos­ti omas­sa markkinoinnis…

Millainen on hyvä mainosbanneri?

Display-mai­non­nan käyt­tö digi­taa­li­ses­sa mark­ki­noin­nis­sa kas­vat­taa koko ajan mer­ki­tys­tään. Se on teho­kas kei­no muis­tut­taa verk­ko­si­vus­tol­la käyneitä…

Liidihankinta some mainonnalla

Halusim­me nos­taa esiin yhden vii­me­ai­kai­sis­ta onnis­tu­mi­sis­tam­me – läh­dim­me yhteis­työ­hön uuden, kyl­mä­buuk­ke­ja asiak­kail­leen myy­vän yri­tyk­sen kanssa.…

Neljä peruskiveä kestävään markkinointistrategiaan

Amazo­nin perus­ta­ja Jeff Bezos ker­toi kuu­len­to­pu­hees­saan, kuin­ka hänel­tä kysy­tään usein seu­raa­vaa: mikä tulee muut­tu­maan seu­raa­van 10 vuo­den aikana…

Saako LinkedIn-mainonnalla tuloksia?

Lin­ke­dIn on yri­tys­käyt­tä­jien sosi­aa­li­nen ver­kos­to, joka on ollut ole­mas­sa jo koh­ta 20 vuot­ta. Suu­riin digi­ka­na­viin, Face­boo­kiin ja Googleen, verra…

Kublalaiset etätöissä Kroatiassa

Tes­ta­sim­me etä­työs­ken­te­lyä läh­te­mäl­lä koko Kublan poru­kal­la Kroa­ti­aan vii­kok­si. Spli­tin mui­nais­kau­pun­ki Adrian­me­ren ran­nal­la tar­jo­si tähän huikeat…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi