Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Facebook romuttaa orgaanista näkyvyyttä

Face­boo­kin suun­nal­ta kan­tau­tuu jäl­leen mie­len­kiin­toi­sia uuti­sia. Vii­me vii­kon tors­tais­ta läh­tien Face­book on suo­rit­ta­nut tes­taus­ta kuu­des­sa eri ma…

Vaikuttajamarkkinointi - Miten bloggaajayhteistyö vaikuttaa yritykseesi?

Vai­kut­ta­ja­mark­ki­noin­ti ja blo­gien käyt­tö mark­ki­noin­nin alus­ta­na yleis­tyy jat­ku­vas­ti. Par­haim­mil­laan mark­ki­noin­ti blog­gaa­jien kaut­ta on toi­mi­vaa ja …

Markkinointia tulevaisuudessa

Laa­duk­kaan sisäl­lön­tuo­tan­non tuli­si olla rat­kai­se­vas­sa osas­sa yri­tyk­sen mark­ki­noin­nin pon­nis­te­lu­ja. Yri­tyk­set, jot­ka käyt­tä­vät sosiaalist…
Facebook-mainontaa Kublassa

Onko FB vielä relevantti?

Teim­me vii­den artik­ke­lin sar­jan Face­book-mai­non­taan liit­tyen. Toi­vot­ta­vas­ti näis­tä on apua miettimään …
mies

Some markkinoinnin yleisimmät virheet

Laa­dim­me vii­den blo­gin sar­jan aut­ta­maan yri­tyk­siä some-mark­ki­noin­nin suun­nit­te­lus­sa: 5 vir­het­tä jot…
Facebook-mainontaa Kublassa

Termistö tutuksi

Teim­me vii­den artik­ke­lin sar­jan Face­book-mai­non­taan liit­tyen. Toi­vot­ta­vas­ti näis­tä on apua mietti…
Tietokone

Digimarkkinoinnin termit

Digi­taa­li­sen mark­ki­noin­nin ter­mi­vii­dak­ko voi olla sii­hen pereh­ty­mät­tö­mäl­le han­ka­la ymmär­tää ja usein as…
Google Tag Manager markkinoinnin tukena

Google Tag Manager

Google Tag Mana­ger (GTM) on Googlen kehit­tä­mä selai­mes­sa toi­mi­va työ­ka­lu, jon­ka avul­la voi hal­li­ta sivus­ton mark­ki­noin­ti­ta­ge­ja sekä JavaScript-pätk…
Konversio optimointi

Konversio-optimointi

Kon­ver­sio opti­moin­ti aut­taa yri­tys­tä­si saa­maan parem­pia tulok­sia ver­kos­sa samal­la kävi­jä­mää­räl­lä. Näin yri­tyk­se­si saa siis verk­ko­si­vuil­ta enemmän …
Google analytics koulutus

Web-analytiikka

Web-ana­ly­tiik­ka aut­taa ymmär­tä­mään asiak­kai­ta ver­kos­sa. Mitä he teke­vät verk­ko­si­vuil­la­si ja mitä jät­tä­vät teke­mät­tä? Toi­mi­vat­ko verk­ko­si­vusi halut…
Kubla digimarkkinointi Helsinki

Hakukoneoptimointi

Haku­ko­ne­op­ti­moin­ti aut­taa ohit­ta­maan kil­pai­li­ja­si Googles­sa Haku­ko­ne­op­ti­moin­ti (SEO, search engi­ne opti­miza­tion) tar­koit­taa yri­tyk­se­si kotisivu…
Facebook-mainos ja verkkosivut yritykselle

Kotisivut yritykselle

Koti­si­vut yri­tyk­sel­le ovat kuin käyn­ti­kort­ti tai esi­te ver­kos­sa. Koti­si­vu­jen yllä­pi­to vaa­tii jat­ku­vaa työ­tä niin haku­ko­neop­ti­moin­nin, graa­fi­sen il…

Katso mitä Kublan asiakkailla on sanottavaa

"Jos joku kysyy multa Kublasta niin mä voin kyllä ihan lämpimästi suositella."

- Camilla Aho, Camilla Aho Oy

"Kyllä voin suositella Kublaa. Ne puhuu maanläheisesti ja on oikeasti asiakkaan apuna."

- Marko Lindqvist, Perkko Oy

"Me ollaan saatu paljon uusia liidejä ja rekryjä ja näkyvyyttä relevanteissa kohderyhmissä. Kannattaa ehdottomasti lähteä kokeilemaan Kublaa."

- Mikko Laakkonen, Cloud2

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

Digimarkkinointitoimisto Kubla Helsinki

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi

040 657 5516
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy