Tee 5 minuu­tin har­joi­tus: mene Googleen ja etsi toi­mia­la­si pal­ve­lua kuin asia­kas ilman ennak­ko­tie­toa tar­jol­la ole­vis­ta vaih­toeh­dois­ta. Mil­lai­sia mai­nok­sia näet? Mitä verk­ko­si­vus­toil­la ker­ro­taan? Eroa­vat­ko pal­ve­lut nii­den perus­teel­la toi­sis­taan vai ker­to­vat­ko ne tuot­teis­ta ja pal­ve­luis­ta, jot­ka näyt­tä­vät, kuu­los­ta­vat ja mais­tu­vat samanlaisilta?

Tee nyt toi­nen 5 minuu­tin har­joi­tus: Mitä kukaan ei ker­to­nut mai­nok­sis­sa ja verk­ko­si­vus­tol­laan mut­ta joka on asiak­kail­le­si tois­tu­va kipu­pis­te? Toden­nä­köi­ses­ti kysees­sä on jokin hyvin tyl­sä asia, tai sit­ten jotain hitusen noloa, mis­tä asiak­kaa­si eivät vält­tä­mät­tä edes keh­taa ker­toa. Tai ker­to­vat sii­tä punas­tel­len kuin lää­kä­rin vastaanotolla.

Asiak­kaan kipu­pis­te on vies­tin­nän ja hin­noit­te­lun vipu­pis­te, jol­la voit pon­nis­taa kes­kin­ker­tai­suu­des­ta ala­si kirk­kaa­seen kärkeen.

Tun­nis­ta ensin osta­mi­sen oikeat syyt. Ei siis syi­tä, joi­ta asiak­kaa­si sinul­le auliis­ti ker­to­vat, vaan mitä löy­dät kai­ve­le­mal­la mui­ta reit­te­jä pit­kin. Mut­ta kuin­ka sit­ten löy­tää tie­toa asiak­kai­den miet­teis­tä, jos he eivät itse halua tai edes osaa niis­tä ker­toa? Voit lukea tääl­lä lisää hakusa­na- ja kil­pai­li­ja­kar­toi­tuk­ses­tam­me, joka toi­mii erin­omai­se­na työ­ka­lu­na porau­tua asiak­kai­de­si miel­ten syövereihin.

Tämän jäl­keen kir­kas­ta vies­ti­si muo­toon, joka puhut­te­lee asia­kas­ta. Täs­sä mak­set­tu mai­non­ta on teho­kas kei­no nope­aan vies­ti­kul­mien tes­taa­mi­seen. Pys­tyt kont­rol­loi­dus­sa ympä­ris­tös­sä volyy­mia sää­del­len mää­rit­tä­mään tes­tat­ta­vat vies­ti­va­ri­aa­tiot ja saa­maan kovaa dataa sii­tä, mit­kä niis­tä toi­mi­vat par­hai­ten. Nämä vies­tit on sit­ten mah­dol­lis­ta vie­dä sivus­tol­le­si kir­kas­ta­maan tuot­tee­si kovin­ta kil­pai­lu­kär­keä. Mis­sä tätä voi mm. hyö­dyn­tää? Tari­na ker­too mai­nos­tes­taus­ta käy­te­tyn jopa New York Time­sin best sel­ler -kir­jan otsi­kon testaukseen.

Tes­taus­bud­jet­ti oli 100 dol­la­rin luokkaa.Tärkein kysy­mys onkin se, mitä tes­ta­taan. Ole siis yhteyk­sis­sä avain­sa­na­tut­ki­muk­seen liit­tyen ja mää­ri­te­tään yhdes­sä ensin kysy­mys. Vas­tauk­sia löy­tyy varmasti.

Ota yhteyt­tä!
Kublan tiimi
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.

Saman aihepiirin artikkeleita 

Tutustu myös palveluihimme! 

Ota yhteyttä

Kuinka haluat, että netti olisi mukana yrityksesi myynnissä ja markkinoinnissa?

Ota yhteyttä niin olemme sinuun yhteydessä seuraavan arkipäivän sisällä ja lähdemme:

  • Kartoittamaan digimarkkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia yrityksellesi
  • Rakentamaan konkreettisen ehdotuksen ja teemme tarjouksen sinulle parhaaksi todetusta palvelusta
  • Sovimme aloituspalaverin ja käynnistämme mainonnan

Voit myös sopia lyhyen puhelinpalaverin jossa pohdimme yhdessä markkinointia!

029 3700 290
asiakaspalvelu@kubla.fi

Kubla Oy
Ilmalankatu 2 A
(MTV:n päärakennus)
00240 Helsinki

Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132

Kaikki yhteystiedot >

Digimarkkinointivinkit sähköpostiisi!

Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

© Markkinointitoimisto Kubla Oy