Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Haku­ko­neop­ti­moin­tio­pas on tär­keä työ­ka­lu jokai­sel­le yri­tyk­sel­le pitä­mään huo­len sii­tä että koti­si­vut täyt­tä­vät vähin­tään Googlen mää­rit­te­le­mät vähim…
Face­book mai­non­nan hin­ta vaih­te­lee hyvin­kin pal­jon riip­puen koh­de­ryh­mäs­tä, toi­mia­las­ta ja esi­mer­kik­si mai­nok­sen muo­dos­ta. Ylei­se­nä sään­tö­nä voidaan…
SEM on yksi tehok­kaim­mis­ta tavois­ta tuo­da verk­ko­si­vuil­le­si ostoai­ko­muk­sel­lis­ta lii­ken­net­tä ja on yksi digi­mark­ki­noin­nin kul­ma­ki­vis­tä. Tiedäthän…
Mai­nos­kam­pan­ja on jokai­sel­le yri­tyk­sel­le eri­lai­nen digi­taa­li­sis­sa kana­vis­sa. On kui­ten­kin hyvä muis­taa että mai­nos­kam­pan­jan tulee olla yri­tyk­sel­le k…
No niin, on aika ryh­tyä tut­ki­jak­si ja läh­teä tut­ki­mus­mat­kal­le koh­de­ryh­män pään sisään! Koh­de­ryh­mä­tut­ki­mus tar­koit­taa kyse­ly­tut­ki­mus­ta, jon­ka avulla…
Mai­nok­sen hin­ta digi­mark­ki­noin­nis­sa mää­räy­tyy pal­jol­ti yri­tyk­sen toi­mia­lan ja käy­te­tyn kana­van perus­teel­la. Esi­mer­kik­si pank­kien toi­mia­lal­la mainoks…
Google Ana­ly­tics ohjel­mis­to­na on tut­tua kau­raa jokai­sel­le ammat­ti­mark­ki­noi­jal­le, mut­ta taval­li­sel­ta tal­laa­jal­ta perus­tie­tä­mys usein kui­ten­kin puuttu…
Some kana­vat yri­tyk­sel­le ovat tänä päi­vä­nä itses­tään sel­vyys suu­rim­mal­le osal­le asiak­kais­ta. Yri­tyk­sen kan­nat­taa löy­tyä sekä googles­ta että sen lisä…
Huhuu, kuu­lee­ko kukaan? Monia yri­tyk­siä yhdis­tää yksi ja sama ongel­ma, tai pikem­min­kin haas­te: kuin­ka kou­kut­taa poten­ti­aa­li­set asiak­kaat oman sisäll…
Kaik­ki­han siel­lä ovat, ver­kos­sa siis. Yhä useam­min ostok­set kli­ka­taan kotiin verk­ko­kau­pan kaut­ta sen sijaan, että otet­tai­siin bus­si tai pyö­rä alle j…
Saa­tat huo­ma­ta esi­mer­kik­si Ilta­leh­den verk­ko­si­vuil­la jutun, jos­sa otsik­ko sel­keäs­ti ker­too, että kir­joi­tus käsit­te­lee unen vai­ku­tus­ta ammattipelaaji…
Sisäl­tö­stra­te­gia on osa koko­nais­ta sisäl­tö­mark­ki­noin­nin suun­ni­tel­maa ja kyl­lä, yri­tyk­sel­lä täy­tyy olla sel­lai­nen. On pal­jon sanot­tu, että sisältöstr…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi