Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Sisältöstrategia on markkinoinnin perusta

Sisäl­tö­stra­te­gia on osa koko­nais­ta sisäl­tö­mark­ki­noin­nin suun­ni­tel­maa ja kyl­lä, yri­tyk­sel­lä täy­tyy olla sel­lai­nen. On pal­jon sanot­tu, että sisältös…

Attribuutio selventää mihin markkinointiin budjetoidut rahat kannattaa sijoittaa

Jokai­nen lant­ti on tär­keä, eikö tot­ta? Kaik­ki jot­ka rahaan­sa lait­ta­vat mark­ki­noin­tiin, halua­vat sen taa­tus­ti tuo­van mah­dol­li­sim­man hyvää tulosta. …

Digimarkkinointi koulutus

Digi­mark­ki­noin­ti tun­ne­taan myös pidem­mäs­tä koko nimes­tään digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti. Kysees­sä on yksi mark­ki­noin­nin osa-alue, joka kat­taa kai­ken y…

Moderni markkinointi - nappaa vinkit yrityksellesi!

Moder­ni mark­ki­noin­ti on jota­kin val­lan muu­ta kuin print­ti­mai­nos­ten osta­mis­ta pai­kal­lis­leh­des­tä. Digi­taa­li­set kana­vat ovat ryn­nis­tä­neet perinteiste…

Kohdennettu mainonta

Koh­den­net­tu mai­non­ta on tämän päi­vän mark­ki­noin­tia. Koh­den­net­tu mai­non­ta var­mis­taa, että vies­ti­si koh­den­ne­taan juu­ri oikeal­le ylei­söl­le, eikä hukk…

Google My Business

Tie­sit­kö, että Googlen kart­ta­ha­ku on yksi sen suo­si­tuim­mis­ta omi­nai­suuk­sis­ta? Kart­ta ilmes­tyy esiin niin sano­tuis­sa lokaa­leis­sa hauis­sa, joi­hin yh…

Retargeting tai remarketing - helppo tapa saada tehoja irti markkinoinnista

Retar­ge­ting on tapa saa­vut­taa uudes­taan yri­tyk­ses­tä­si kiin­nos­tu­neet asiak­kaat tai lii­dit. Käy­tän­nös­sä retar­ge­ting tai remar­ke­ting tar­koit­taa maino…

Ostajapersoona - miksi sinunkin kannattaa tutustua muutamiin yrityksesi ostajapersooniin

Mikä ihmeen osta­ja­per­soo­na? Onko nyt kysees­sä jokin mark­ki­noin­ti­toi­mis­to­jen kek­si­mä uusi tur­ha ter­mi? Ei oikeas­taan. Yri­tyk­sel­lä­si on var­mas­ti mie…

Tuotekeskeinen markkinointi

Muis­tat­ko, kun mark­ki­noin­ti oli vie­lä sitä, että leh­teen pai­net­tiin tuot­teen kuva ja vie­reen hin­ta ja kivi­jal­ka­kau­pan aukio­loa­jat? Sitä­hän se tuot…

Markkinointikanavat - miten valitset ne oikeat?

Onko taas aika päät­tää, mihin mark­ki­noin­ti­ka­na­viin mark­ki­noin­ti­bud­jet­ti jae­taan? Tai olet­ko alka­nut epäi­le­mään, että edel­li­set markkinointikanavat…

Inbound markkinointi

Inbound mark­ki­noin­ti on yksi vii­me vuo­sien tren­daa­vim­pia käsit­tei­tä mark­ki­noin­nis­sa. Lyhyes­ti inbound mark­ki­noin­nin voi yhdis­tää mark­ki­noin­nin muu…

GDPR ja B2B markkinointi

EU:n tie­to­suo­ja-ase­tus GDPR tuli voi­maan vuo­den 2018 tou­ko­kuus­sa. Ase­tus toi muka­naan usko­mat­to­man mää­rän häm­min­kiä, spe­ku­laa­tio­ta ja arvai­lua. Yk…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi