Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

LinkedIn mainonnan suunnittelu

Mik­si, miten ja mil­loin? Lin­ke­dIn mai­non­nan suun­nit­te­lu on ensim­mäi­nen askel tehok­kaa­seen mai­non­taan Lin­ke­dIn-pal­ve­lus­sa. Suun­nit­te­lu­vai­he on tärk…

LinkedIn mainostili ja sen luominen

Sato­ja mil­joo­nia aktii­vi­sia käyt­tä­jiä, joi­den jou­kos­ta löy­tyy yri­tys­päät­tä­jien lisäk­si tänä päi­vä­nä myös taval­li­sia kulut­ta­jia. Lin­ke­dIn eli suoma…

Näin Facebook Ads Manager toimii

Eten­kin pien­ten ja kes­ki­suur­ten yri­tys­ten on osat­ta­va sijoit­taa usein hyvin vähäi­set mark­ki­noin­ti­va­rat oikei­siin paik­koi­hin. Main­osa­lus­ta­na Facebo…

Facebook mainoksen rakenne

Mai­non­ta Face­boo­kis­sa on taa­tus­ti jokai­sel­le jos­sain mää­rin tut­tua. Saa­tat olla kokeil­lut sitä tai vähin­tään­kin kuul­lut lukui­sis­ta mahdollisuuksis…

Facebook Audiences

Pan­de­mian aika­na Face­boo­kin aktii­vis­ten käyt­tä­jien mää­rä on nous­sut, sil­lä ihmi­set viet­tä­vät enem­män aikaa koto­naan. Suo­ma­lai­sis­ta yli 2 miljoonaa…

Edulliset kotisivut

Koti­si­vu­jen koh­dal­la hal­val­la ei saa hyvää. Serk­ku­po­jan teke­mät edul­li­set koti­si­vut saat­ta­vat tun­tua osto­het­kel­lä mitä par­haim­mal­ta dii­lil­tä, mutt…

iOS 14.5 vastaan Facebook seuranta

iOS 14 on siis iPho­nen tuo­rein käyt­tö­jär­jes­tel­mä ja sii­hen on tulos­sa uusi päi­vi­tys­ver­sio 14.5. Täs­sä uudes­sa ver­sios­sa on luon­nol­li­ses­ti monia uu…

Prospektoiva GDN

Pros­pek­toi­va GDN, todel­la­kin on aika­moi­nen sana­hir­viö vaik­ka itse sanon­kin. Sen ver­ran oleel­li­nen käsi­te se kui­ten­kin on digi­mai­non­nas­sa, joten av…

Somen malliraportti

Sosi­aa­li­sen median pos­taus­ten teke­mi­nen ja sosi­aa­li­ses­ta medias­ta saa­ta­va MITAT­TA­VA tulos ovat kak­si täy­sin eri asi­aa. Sik­si pää­tin teh­dä lyhyen k…

TikTok markkinointi

Tik­Tok on yksi vii­me vuo­sien suu­rim­mis­ta someil­miöis­tä ja sen suo­sio tun­tuu vain jat­ka­van kas­vua. Kuten lähes kaik­ki vii­me aiko­jen someil­miöt myös…

LinkedInin järkevä käyttö

Lin­ke­dI­nis­sa on jo yli mil­joo­na käyt­tä­jää Suo­mes­sa joten on hyvä ottaa tämä sosi­aa­li­nen media huo­mioon myös lii­ke­toi­min­nas­sa. Face­book­kiin ja vast…

Liidejä LinkedInista

Lin­ke­dIn jat­kaa vuo­sit­tain kas­vu­aan yri­tys­ten kana­va­na saa­da myy­jil­leen uusia kuu­mia lii­de­jä. Tämä on kui­ten­kin ylei­ses­ti suu­rim­mak­si osak­si aktii…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi