Maksettu mainonta somessa? 

Some mark­ki­noin­ti \ Some mak­sul­li­set kei­not \ Mak­set­tu mai­non­ta somessa?

Mak­si­moi­dak­se­si näky­vyy­den sosi­aa­li­sen median alus­toil­la, mak­set­tu mai­non­ta somes­sa on nyky­ään aika­lail­la pakol­lis­ta. Mak­set­tu mai­non­ta somes­sa on tapa näyt­tää mai­nok­sia tai spon­so­roi­tu­ja mark­ki­noin­ti­vies­te­jä suo­si­tuil­la sosi­aa­li­sen median alus­toil­la ja koh­dis­taa tiet­tyyn koh­dey­lei­söön. Tämä lisää näky­vyyt­tä lii­ke­toi­min­nal­le ja kuten myös lii­ken­net­tä. Mak­sul­li­nen sosi­aa­li­nen media aut­taa koh­den­ta­maan ylei­söt ja ohjaa­maan myyn­tiä aivan kuten orgaa­ni­nen sosi­aa­li­nen media. Etu sosi­aa­li­sen median mai­nos­ten mak­sa­mi­ses­ta on nopeus mark­ki­noil­le, kam­pan­jan kes­tä­vyys ja hyvä vies­tin taajuus.

Orgaa­ni­sen sosi­aa­li­sen median lii­ken­teen raken­ta­mi­nen voi kes­tää päi­viä, kos­ka algo­rit­mit toi­mi­vat suo­si­tuim­pien sosi­aa­li­sen median sivus­to­jen taka­na. Lyhyem­män kam­pan­jan aika­na, tämä voi mak­saa näky­vyyt­tä ja lii­de­jä. Mak­sul­li­sen sosi­aa­li­sen median avul­la kam­pan­ja­si voi alkaa nopeam­min. Sen lisäk­si, että voit yllä­pi­tää kat­se­lu­ker­to­ja, lii­ken­net­tä ja sitou­tu­mis­ta niin kau­an kuin haluat/olet val­mis mak­sa­maan voit myös koh­dis­taa kulut­ta­jat uudel­leen mai­nok­sil­la­si, jot­ta voit saa­vut­taa halua­ma­si mai­non­ta tiheyden.

Mitä hyötyä on maksullisesta sosiaalisesta mediasta?

Mak­set­tu mai­non­ta sosi­aa­li­ses­sa medias­sa tavoit­taa uusia ylei­sö­jä sinul­le tai yri­tyk­sel­le­si. Pää­set sosi­aa­li­sen alus­tan orgaa­nis­ten algo­rit­mien läpi ja saat mah­dol­li­sim­man laa­jan näky­vyy­den. Mak­set­tu sosi­aa­li­nen media kes­kit­tyy tavoit­tei­siin eli kes­kit­tyy esi­mer­kik­si videoi­den kat­se­lu ker­toi­hin. Tämä aut­taa sinua myös löy­tä­mään asiak­kai­ta sen sijaan, että luot­tai­sit hei­hin sinun sosi­aa­li­sen median kana­vien löy­tä­mi­ses­sä. Mak­se­tus­sa sosi­aa­li­ses­sa medias­sa tar­jo­taan eri­lai­sia vies­te­jä koh­dey­lei­söl­le­si ja täs­sä pys­tyy otta­maan käyt­töön opti­moin­tia ja kehit­ty­nyt­tä ylei­sö kohdistusta.

Tärkeää maksullisen sosiaalisen median käytössä

Mak­sul­li­sen sosi­aa­li­sen median käyt­töö­no­tos­sa tär­ke­ää on, että on sel­keä tavoi­te ja bud­jet­ti mitä käy­te­tään saa­vut­taak­seen tämä tavoi­te. Koh­dey­lei­sö­si aloit­taa yri­tyk­se­si löy­tä­mi­sen uutis­syöt­tees­tään ja tavoi­te on joh­taa hei­dät verk­ko­si­vus­tol­le­si, sosi­aa­li­sen median pro­fii­li­si tai säh­kö­pos­ti­ti­laus­lo­mak­kei­siin. Sel­vit­tääk­se­si, mis­tä koh­dey­lei­sö­si aloit­taa mat­kan­sa sivus­tol­le­si, rajaat ylei­söä­si suo­dat­ti­mien, ase­tus­ten ja mui­den kri­tee­rien avul­la. Voit koh­dis­taa ihmi­siä iän, har­ras­tuk­sien ja amma­tin mukaan.

Kiin­nos­taa­ko Face­book-mai­non­nan aloit­ta­mi­nen tai haluat­ko saa­da tehot irti nykyi­ses­tä some-tekemisestä?

Lue tarkemmin Facebook-mainonnan palvelustamme ja ota rohkeasti yhteyttä!

Maksullisen sosiaalisen median alustoja

Jokai­sel­la mak­sul­li­sel­la sosi­aa­li­sen median alus­tal­la on ainut­laa­tui­sia omi­nai­suuk­sia, jot­ka erot­ta­vat sen kil­pai­li­jois­ta. Mak­se­tun sosi­aa­li­sen median kon­ver­toi­val­la, eli mitat­ta­van toi­men­pi­teen teke­väl­lä, mai­nok­sel­la on kui­ten­kin kol­me kes­keis­tä omi­nai­suut­ta, joi­ta haluat valit­se­ma­si käyt­töym­pä­ris­tön tuke­van. Visu­aa­li­nen sisäl­tö on tär­keä ja help­po pää­sy lii­dien kaap­paus lomak­kei­siin. Alus­tan valit­se­mi­nen voi aluk­si tun­tua haas­teel­li­sel­ta. Sik­si on vii­sas­ta tut­kia mihin nämä alus­tat ovat tar­koi­tet­tu­ja ja mit­kä ovat nii­den hyödyt.

Facebook

Face­book -mai­nos­ten käyt­tä­mi­nen aut­taa sinua raken­ta­maan uusia lii­de­jä ja isää­mään brän­di­tie­toi­suut­ta. Face­book tar­jo­aa raport­te­ja ja ana­ly­tiik­kaa, jot­ka sopi­vat täy­del­li­ses­ti muut­tu­jien, kuten jul­kai­sua­jan ja sisäl­tö­tyy­pin, kokei­luun, joten kokei­le eri mai­nos­muo­to­ja ja kat­so, mihin ylei­sö­si kiin­nos­taa eniten.

LinkedIn

Lin­ke­dI­nis­sä mil­joo­nat ammat­ti­lai­set ovat löy­tä­neet run­saas­ti amma­til­li­sia yhteyk­siä, unel­ma­teh­tä­vän­sä tai molem­mat. Alus­tan avul­la voit tavoit­taa tuhan­sia toi­mia­la­si ihmi­siä, mukaan lukien aja­tus­joh­ta­jat, palk­ka­joh­ta­jat ja pää­tök­sen­te­ki­jät. Lin­ke­dI­nin koh­dis­tet­tu­jen mai­nos­ten avul­la voit kir­joit­taa avain­sa­no­ja ja vali­ta ylei­sö­jä luo­kit­tain. Joten jos lähe­tät työ­pai­kan tie­tyl­le roo­lil­le, Lin­ke­dIn voi aut­taa sinua löy­tä­mään jou­kon eri­lai­sia ​​haki­joi­ta, joil­la on asi­aan­kuu­lu­va kokemus.

Instagram

Kos­ka Face­book omis­taa Ins­ta­gra­min, näy­tät mai­nok­sia saman­ai­kai­ses­ti molem­mil­la alus­toil­la ja nii­tä kaik­kia hal­lin­noi­daan Face­boo­kis­sa. Käyt­tä­mäl­lä Ins­ta­gram -mai­nok­sia voit vali­ta bud­je­til­le­si sopi­van mai­nos­ku­lu­tuk­sen. Käy­tet­tä­vä mää­rä on sidot­tu kam­pan­jan aika­ja­naan ja ylei­sö­si kokoon.

Twitter

Twit­ter tar­jo­aa main­os­a­se­tuk­set bud­jet­ti­si perus­teel­la - kuten kuin­ka usein mai­nok­se­si näh­dään, mis­sä se näkyy ja mil­lai­nen mai­nos­tyyp­pi näy­te­tään. Kun olet val­mis näyt­tä­mään sosi­aa­li­sia mai­nok­sia­si täl­lä alus­tal­la, Twit­ter tar­jo­aa eri­lai­sia ​​muo­to­ja, jois­ta voit vali­ta tavoit­tei­de­si perusteella.

Tavoitteiden saavuttaminen maksullisen sosiaalisen median markkinoinnilla

On help­po aja­tel­la, että mai­nos­ku­lut on tar­koi­tet­tu vain suu­ril­le yri­tyk­sil­le, mut­ta sosi­aa­li­seen medi­aan sijoit­ta­mi­nen hyö­dyt­tää kaik­kia yri­tyk­siä. Sosi­aa­li­sen median kana­vat aset­ta­vat mai­non­nan saa­ta­vil­le sekä suu­ril­le että pie­nil­le yrityksille.

Sosi­aa­li­sen median alus­tat ovat dynaa­mi­sia, täyn­nä brän­de­jä ja asiak­kai­ta. Mak­sul­li­set sosi­aa­li­set mai­nok­set aut­ta­vat sinua nouse­maan melun ylä­puo­lel­le ja vai­kut­ta­maan. Pie­nel­lä bud­je­til­la voit saa­da suu­ria tuot­to­ja uusil­la asiakkailla.

Voit myös paran­taa verk­ko­si­vu­jen lii­ken­net­tä, tuo­da laa­jem­paa tie­toi­suut­ta yri­tyk­ses­tä­si ja luo­da sosi­aa­li­sen läs­nä­olon, joka tuo yri­tyk­se­si esiin. Kun olet oppi­nut suun­nit­te­le­maan, luo­maan ja sijoit­ta­maan mai­nok­se­si koh­dey­lei­söl­le­si, sinul­la on pal­jon hel­pom­pi näh­dä mai­nos­kam­pan­jan tuottavuus.

Ota yhteyt­tä!
Ohjelmallinen ostaminen
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.

Saman aihepiirin artikkeleita 

Tutustu myös palveluihimme! 

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi