Kun haluat laittaa mainontasi analytiikan kuntoon ja saada siitä irti näin parhaiten tietoa kannattaa olla tietoinen tarvittavista pixeleistä ja tageista. Työkaluja on hyvin tarjolla ja osaan saa myös käyttöönkin hyvin helposti. Tässä blogissamme keskitymme siihen miten saat LinkedIn-mainonnasta kaiken tarpeellisen irti. LinkedIn on asiapitoisempi verkkoyhteisöpalvelu ja verkostoitumisväline. Jos olet jo ottanut LinkedIn-mainonnan käyttöön juuri näiden hyvien puolien vuoksi oletko miettinyt, miten lähteä kehittämään mainontaasi täällä? Siihen saat vastauksen tässä blogiartikkelissa.
LinkedInissä analytiikan työkaluna toimii LinkedIn Insight Tag. Kerromme tässä tarkemmin mitä tällä LinkedIn Insight Tagillä saa irti ja mihin tätä käytetään. Lyhyesti näin alkuun sanottuna Linkedin Insights Tag on hyvin paljon Facebookin pixeliä vastaava tagi, joka kerää tietoa verkkosivusi vierailijoista. Lue lisää LinkedIn Insight -tunnisteen eduista, koodin asentamisesta ja siitä, kuinka voit käyttää sitä luomaan uudelleenmainontaa kohdeyleisöllesi.
Pohjimmiltaan LinkedIn-pikseli on pala Javascript-koodia, jonka asennat verkkosivustosi jokaiselle sivulle. Tämä mahdollistaa perusteellisen kampanjaraportoinnin ja avaa arvokkaita tietoja vierailijoistasi. Tämä jättää evästeen kaikkien vierailijoiden selaimeen. Tällä tavalla aina kun joku, jolla on LinkedIn-tili, tulee verkkosivustollesi, voit kohdistaa hänelle mainontaa uudelleen LinkedInissä myöhemmin. LinkedIn Insight -tunnisteen avulla voit seurata seuraavia asioita:
Haluatko aloittaa digitaalisen markkinoinnin tai tehostaa nykyistä tekemistä? Autamme mielellämme!
Data on pääasia millä kehität mainontaasi, mutta et voi kerätä tietoja, jos et ole määrittänyt seurantaa. LinkedIn Insight -tunnisteen lisääminen verkkosivustosi sivuille antaa sinun seurata tarkasti, ketkä ovat vierailleet sivullasi. LinkedIn Insight Tag seuraa tuloksia ja tapahtumia ja tarjoaa mahdollisuuden oppia, mikä toimii tai mikä ei. Tällä saat arvokasta tietoa mainoskampanjoistasi.
Voit seurata verkkosivustojen vuorovaikutusta niiden napsautuksen jälkeen, jotta voit kohdistaa kadonneita liidejä ja ostoksia uudelleen. Luot myös laadukkaampaa optimointia ja parempaa analytiikkaa. Myöhemmin voit käyttää näitä tietoja kohdistaaksesi samoja ihmisiä uudelleen LinkedIn-mainoksilla.
Linkedin Insight -tagi löytyy kampanjanhallinnasta tilin sisällöstä. LinkedIn Pixelin käyttämiseksi sinun on lisättävä Javascript-koodi verkkosivustosi koodiin.
Tähän löytyy lisää apuja myös LinkedInin omalta sivulta.
LinkedIn Insight Tag on tehokas oivallusten työkalu, joka auttaa sinua ymmärtämään LinkedIn-yleisösi paremmin. Olitpa tällä hetkellä ottamassa käyttöön LinkedIn-mainoskampanjoita, suunnittelet niitä tulevaisuudessa tai haluat vain ymmärtää paremmin, mikä LinkedIn-yleisösi kiinnostaa, tämä tagi on tärkeä lisättävä mainontasi analytiikkaan. LinkedIn Insight Tagin avulla voit kehittää yrityksesi mainoksia, jotka tuottavat liidejä ja näin kasvattavat myyntiä. LinkedInissä kannattaa oikeasti hyödyntää saatavilla olevaa dataa, sillä täällä on hyvin tarkkoja yleisöjä ja pystyt kehittämään näitä entistä enemmän Tagin avulla. Jos sinusta tuntuu, että tämä ei oikein aukea ota yhteyttä meihin – meiltä löytyy tietoa ja taitoa sekä LinkedIn-mainontaan, että mainonnan analytiikkaan!
Ota yhteyttä!“Jos joku kysyy multa Kublasta niin mä voin kyllä ihan lämpimästi suositella.”
- Camilla Aho, Camilla Aho Oy
“Kyllä voin suositella Kublaa. Ne puhuu maanläheisesti ja on oikeasti asiakkaan apuna.”
- Marko Lindqvist, Perkko Oy
“Me ollaan saatu paljon uusia liidejä ja rekryjä ja näkyvyyttä relevanteissa kohderyhmissä. Kannattaa ehdottomasti lähteä kokeilemaan Kublaa.”
- Mikko Laakkonen, Cloud2
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.
040 657 5516
asiakaspalvelu@kubla.fi
Kubla Oy
Valimotie 13 A
00380 Helsinki
Kubla Marketing Inc.
31 NE 17th St
Miami Florida 33132
Tilaamalla uutiskirjeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit perua luvan koska tahansa. Emme ikinä jaa tietojasi kolmansille osapuolille.
© Markkinointitoimisto Kubla Oy