IT-yritys saatiin näkyväksi kohderyhmälle taitavalla some-tekemisellä
Kun IT-yritys HS-Works päätti antaa markkinointinsa Kublan käsiin, syntyi huipputuloksia ja toimitusjohtajakin pääsi keskittymään ydintehtäviinsä.
Yrityksellä ei ollut omaa markkinointitiimiä, vaan toimitusjohtaja oli hoidellut markkinointitoimia parhaansa mukaan.
Helsinkiläinen IT-yritys HS-Worksin markkinointi oli alkutaipaleella, kun Kubla astui mukaan auttamaan. Yrityksellä ei ollut omaa markkinointitiimiä, vaan toimitusjohtaja oli hoidellut markkinointitoimia parhaansa mukaan. HS-Worksin tasainen ja reipas kasvu kuitenkin vaati, että markkinointiin otetaan ihan omat asiantuntijansa. Ja toimitusjohtaja vapautui keskittymään tehtävänsä kannalta olennaisimpiin asioihin.
Heti ensimmäisenä Kublan asiantuntijat rakensivat markkinoinnin mittauksen kuntoon. Ilman sitä ei pystyttäisi todentamaan tuloksia. Kublan avulla nähtiin nyt ensi kertaa, kuinka moni sosiaalisen median mainontaan reagoinut otti yhteyttä HS-Worksiin.
Voiko 1950 prosentin kasvu edes olla mahdollista?
Yhteistyö todella kannatti. Kublan ja HS-Worksin taival alkoi kesällä 2020. Asiakkaan kanssa käydyn keskustelun ja suunnittelun tuloksena aloitimme some-mainonnalla. Asiakkaalle tärkeintä oli nähdä, että Kublan työ tuottaa tulosta. Ja näin tapahtuikin. Vuonna 2019 HS-Worksin nettisivuille tuli somesta parisataa käyntiä. Kublan kanssa tehty mainonta siivitti kävijämäärän 2400 käyntiin vuonna 2020. Kasvua siis syntyi jopa 1950 prosenttia!
Uudet ideat siivittävät yhteistyötä jatkossa
”Olemme olleet tyytyväisiä yhteistyöhön Kublan kanssa. Heillä riittää hyvin uusia ideoita ja Facebook-mainonnan osaaminen on todella korkealla tasolla”, sanoo HS-Worksin toimitusjohtaja Mika Lausamo.
Yhteistyö jatkuu HS-Worksin tarpeen mukaisesti. Juuri nyt keskitytään LinkedIn- ja Facebook-mainonnan optimointiin.