Yrityksenä Cloud2 mahdollistaa asiakkailleen nykyisten pilvipalveluiden käytön mahdollisimman tehokkaasti - eli konsultointi, ylläpito, kehitys ja valvonta tietyillä alustoilla, joista Laakkonen mainitsee muun muassa Googlen ja Microsoftin.
“Kubla tuli kuvioihin oikeastaan sitä kautta, että olen pitkään pelannut sählyä yrityksen toimitusjohtajan Kallen kanssa. Kun meille tuli puheeksi, että olisi tarve saada tehostettua somea, Google-markkinointia ja siihen liittyvää näkyvyyttä, oli Kubla selkeä valinta.”
Ensisijaisesti Cloud2 määritteli tavoitteekseen saada liidejä ja brändinäkyvyyttä sekä sitä kautta toki lisää asiakkaita ja menestystä yritykselle.
”Lisäksi hakukoneet ja sosiaalinen media ovat tärkeitä, kun puhutaan rekrymarkkinoinnista”, muistuttaa Laakkonen.
”Lähdettiin testaamaan ja siitä sitten hiljalleen eteenpäin.”
Tuloksia on tullut yhteistyön myötä, ja Cloud2 onkin jatkanut yhteistyötä aina sopivissa pätkissä tarpeen mukaan.
”Kublan yhteyshenkilöt ovat pitäneet meistä erityisen hyvää huolta. Kublan erottaa kommunikoinnissa esimerkiksi se että heti yhteistyön alettua iskettiin yhteinen Slack-kanava pystyyn ja sitä kautta hoidettu lähes kaikki päivittäinen yhteydenpito ja raportointi”, Laakkonen toteaa ja lisää heidän saaneen näin palaverit minimiin.
”Yhteistyö toimii tosi hyvin. Arki toimii Kublan kanssa hyvin pitkälti Slackin kautta. On meillä ollut aina silloin tällöin myös tapaamisia, joissa on käyty tarkemmin läpi joitain yksittäisiä asioita, mutta on ollut erityisen mukavaa, kun Slackissa pystytään tekemään suurin osa.”
Tekemisen vaikutus liiketoimintaan on ollut positiivinen. Cloud2 on saanut paljon uusia liidejä ja rekryjä, mutta myös näkyvyyttä relevanteissa kohderyhmissään.
”Jos joku miettii, olisiko Kubla hyvä vaihtoehto, niin kyllä sanoisin, että kannattaa ehdottomasti lähteä kokeilemaan”, rohkaisee teknologiajohtaja Mikko Laakkonen lopuksi.
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.