Digitaalinen markkinointi on pitkäjänteistä työtä ja siksi on tärkeää, että sinulla luottavainen olo digimarkkinoinnin kumppanisi kanssa ja pystyt helposti keskustelemaan heidän kanssa. Tämän takia me Kublalla painotamme kommunikaation merkitystä. Avoin keskustelukulttuuri ja aito halu ymmärtää ja auttaa, helpottaa välttämään suurimmat kompastuskivet yhteydenpidossa yhteistyökumppanisi kanssa. Yhteydenpidon merkitys on meille suuri. Asiakastyytyväisyys on meille sydämmen asia. Me tiedämme, kuinka tärkeässä roolissa asiakkaiden tyytyväisyys on.
Hyvän kommunikaation uupuessa voi tulla väärinymmärryksiä mitkä ovat yrityksesi tavoitteet, miten haluat nämä saavuttaa ja mikä on budjettisi. Kublassa vältämme nämä ongelmat luomalla hyvät suhteet asiakkaidemme kanssa ja huolehtimalla että olemme varmasti samalla sivulla. Kommunikaation toimiessa pystyt olemaan ajan tasalla ja varmistamaan että et tuhlaa rahaa tai aikaasi. Digimarkkinoinnissa ei siis tarkoituksena ole käyttää budjettiasi miten sattuu, vaan tärkeää on kehittää ja parantaa mainontaa jatkuvasti saatujen tulosten perusteella.
Yhteistyön alkaessa pidämme huolta, että pystyt helposti ottamaana yhteyttä ja kertomaan tavoitteistasi. Tärkeintä on, että Kublalla ja sinulla, asiakkaana on sama suunta. Alussa selvitämme sinun toiveesi ja varmistamme että olemme täysin ymmärtäneet mitä se on mitä haluat tehdä digimarkkinoinnin saralta. Pidämme myös huolen, että sinä asiakkaana ymmärrät täysin meidän toimintatapamme.
Pidämme huolta yhteistyön aikana, että seuraamme tuloksia aktiivisesti ja teemme tarvittavia muutoksia tulosten perusteella. Pidämme huolta yrityksesi digimarkkinoinnin kehityksestä ja reagoimme saatuihin tuloksiin nopeasti.
Yhteistyön jatkuessa, me Kublassa otamme aikaa asiakkaiden kanssa digimarkkinoinnin tulosten läpi käyntiin. Pidämme siis palavereita ja tapaamisia aktiivisesti. Kampanjoinnin alkuvaiheessa pidämme tiiviimmin yhteydenpidosta kiinni. Kampanjan lähtiessä kunnolla käyntiin siirrymme kerran kuukaudessa tapaamisiin. Tässä kuitenkin mennään asiakkaan tarpeiden mukaan eli tarvittaessa pidetään myös useammin tapaamisia.
Kuukausittaiset raportin purkamistapaamiset lähtevät liikkeelle, kun kuun alussa asiakas saa yksityiskohtaisen raportin sähköpostiin. Asiakkaan aikataulun mukaan sovitaan tämän jälkeen raportin purku. Mainonnasta kerääntyvä data lähetetään sinulle ja pystyt itse tutkimaan tätä.
Toinen syy miksi on tärkeä käydä läpi kuukasiraportteja on, että asiakkaana ymmärrät mistä maksat. Asiakkaana on tärkeä tietää mihin olet rahasi pistänyt ja kuukausitapaamisissa pystyt näkemään rahoillesi vastinetta. Pyrimme täyteen läpinäkyvyyteen. Tiedät, mistä maksat ja mitä markkinointiin käyttämälläsi rahalla saat. Käymme sinun kanssasi raportin läpi niin, että varmasti ymmärrät raportista, mitä olemme tehneet ja sinulla on hyvin aikaa tällöin kysyä kysymyksiä, jotka ehkä askarruttavat.
Haluatko aloittaa digitaalisen markkinoinnin tai tehostaa nykyistä tekemistä? Autamme mielellämme!
Raportti tapaamisen aika myös käydään läpi miten pystyisimme lähteä kehittämään mainontaa. Emme anna mitään kehitysehdotuksia ilman perusteluita ja nämä ehdotukset tulevat siitä mitä kerätty data on meille kertonut. Käymme hyvin perusteellisesti läpi mikä toimii ja mikä ei. Kehitämme mainontaa aina yhteistyössä asiakkaan kanssa. Käymme siis kerran kuukaudessa läpi kokonaiskuvassa tehtyä mainontaa ja mietitään tavoitteiden päivittämistä. Sinulla on yhteyshenkilö, joka käy kanssasi läpi mainonnan tulokset ja auttaa tulkitsemaan niitä sinulle.
Digitaalinen markkinointi koostuu monesta eri osa-alueesta, eikä kukaan ei voi olla jokaisen osan asiantuntija. Tämän takia meillä on asiantuntijatiimi, jolta löytyy ammattitaitoa ja osaamista. Sinulla on myös yhteyshenkilö, joka toimii sinun ja asiantuntija tiimin välillä. Oma yhteyshenkilösi on säännöllisesti yhteydessä sinuun koko yhteistyön ajan, joten et joudu selittämään toiveitasi ja sinua askarruttavia kysymyksiäsi aina eri henkilölle.
Ehkä tiedät selvästi, mitä tahdot digimarkkinoinnilla saavuttaa, ja tarvitset enää hyvän kumppanin apua kampanjan toteuttamiseen tai olet vielä vähän hukassa mistä kannattaisi lähteä aloittamaan. Oli lähtötilanteesi mikä hyvänsä, me autamme sinua kehittämään yrityksesi kannalta parhaimmat ja tehokkaimmat toimintatavat. Meillä ei tarvitse pelätä ettet saa ääntäsi kuuluviin. Ota siis reilusti yhteyttä, Kublalla olemme valmiita auttamaan!
Ota yhteyttä!Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.