Kublalla on kokemusta useiden Ad Grants -tilien avaamisesta ja ylläpidosta. Et joudu opettelemaan kaikkea itse!
Kaikki hyöty irti Ad Grantsista
Kubla on myös paras kumppani mainonnan suunnittelussa! Voit olla varma, että Ad Grants -mainosrahasi eivät valu hukkaan!
Tiedät missä mennään
Aktiivinen yhteydenpitoasiakkaaseen ja selkeä informointi projektin käynnistämisestä sekä etenemisestä. Yhteistyömme on läpinäkyvää.
Google Ad Grants -ohjelma tarjoaa ei-kaupallisille yhdistyksille, järjestöille ja hyväntekeväisyysorganisaatioille mahdollisuuden näyttää mainoksia Googlen hakukoneessa tehdyissä hauissa jopa 10 000 dollarin edestä joka kuukausi. Pääset siis tekemään hakusanamainontaa tarvitsematta panostaa siihen itse mediaan kuluvaa rahaa.
Ohjelmaan voivat hakea mukaan järjestöt ja yhdistykset, mm. hyväntekeväisyysjärjestöt ja ammattiyhdistykset. Julkishallinnon virastot ja organisaatiot, sairaalat ja lääketieteelliset ryhmät, akateemiset laitokset tai yliopistot eivät voi osallistua ohjelmaan.
Jotta järjestö voidaan hyväksyä Google Ad Grants -ohjelmaan, sen on täytettävä tietyt Googlen vaatimukset kuten:
Organisaation on oltava kelvollinen hyväntekeväisyysjärjestö
Järjestön on hyväksyttävä ja täytettävä Googlen vaatimukset syrjinnän vastustamisesta sekä lahjoitusten vastaanotosta ja käytöstä
Järjestöllä on oltava laadukas verkkosivusto, joka noudattaa ohjelman verkkosivustokäytäntöä
Organisaation on läpäistävä Google Ad Grantsin esivalinta
Google Ad Grants -mainonta on lähtökohdiltaan hyvin samanlaista kuin tavallinen hakusanamainonta. Sitä jopa tehdään saman työkalun Google Adsin kautta. On kuitenkin useampi seikka mikä erottaa normaalin hakusanamainonnan Google Ad Grants -mainonnasta.
Kubla auttaa rahojen hakemisessa ja viisaassa käytössä
Mietit varmaan, että tähän on oltava koira haudattuna. Näin ei kuitenkaan ole. Google kuitenkin määrittelee tarkkaan, ketkä Ad Grants -ohjelmaan pääsevät mukaan. Mainonnalle on määritelty myös tarkat laatuvaatimukset, joten mainostaminen Ad Grants -ohjelman kautta vaatii suunnittelua ja kampanjoinnin tarkkaa monitorointia, jotta ohjelmassa pysyy mukana eikä mainonta mene pois päältä.
Tässä Kubla on erinomainen kumppani. Varmistamme, että hyödyt ohjelmasta mahdollisimman paljon.
Jotta hakemusprosessi voidaan aloittaa, tulee organisaation rekisteröityä Googlen paikallisen yhteistyökumppanin palveluun. Hakemus tehdään verkossa ja jos se hyväksytään, pääset käsiksi rakentamaan mainostiliäsi.
Koska hakemisprosessi Ad Grantsiin vaatii muutaman työvaiheen ja itse mainostilin perustaminen ja ylläpito ei ole aivan yksinkertaista, suosittelemme ottamaan yhteyden asiantuntevaan kumppaniin eli Kublaan. Tällä tavoin kaikki menee kerralla varmasti kuten pitää ja sinulta säästyy aikaa ja resursseja.
Meillä Kublalla on kokemusta useiden Ad Grants -tilien avaamisesta ja ylläpidosta. Nopeimmin ja tehokkaimmin pääsetkin liikkeelle, kun otat yhteyttä meihin!
Hei järjestön tai yhdistyksen edustaja! Oletko jo kuullut Googlen järjestöille suunnatusta palvelusta, Google Ad Grants -ohjelmasta? Googlen hakusanamainonta on maksettua näkyvyyttä Googlen hakukoneessa. Jos olet kuitenkin ei-kaupallisen organisaation edustaja, voit saada Googlelta mainosbudjetin hakusanamainonnan tekemiseen ilmaiseksi. Mistä tässä oikein on kyse? Google Ad Grants - Mistä on kyse? Onko tavallinen Googlessa tehtävä hakusanamainonta jo sinulle tuttua? Google […]
Hei järjestön tai yhdistyksen edustaja! Oletko jo kuullut Googlen Ad Grants -ohjelmasta? Google Ad Grants - Mistä on kyse? Googlen Ad Grants -ohjelma tarjoaa yhdistyksille ja järjestöille mahdollisuuden näyttää mainoksia Googlen hakukoneessa tehdyissä hauissa jopa 10 000 dollarin edestä joka kuukausi. Luit oikein - 10 000 dollarin edestä joka kuukausi. Miksi saan ilmaista mainosrahaa? Googlen code […]
Google mainonta voi olla pelottavaa. Miten se toimii, mikä on paras tapa tehdä siellä mainontaa ja kuinka edes aloittaa? Vaikka Google mainonnan maailma olisi sinulle täysin vieras, älä sulje sen tuomia mahdollisuuksia pois. Me Kublalla viemme bisneksesi Googlen paraatipaikoille, jotta tavoitat asiakkaasi juuri sillä hetkellä, kun he haluavat ostaa. Tässä artikkelissa kerromme perusteet siitä mitä […]
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.