Google Analytics ohje: Perusteet ja vinkit yrityksille 

Mark­ki­noin­tia pk yri­tyk­sel­le \ Web-ana­ly­tii­kan ABC yrit­tä­jäl­le \ Google Ana­ly­tics ohje: Perus­teet ja vin­kit yrityksille

Google Ana­ly­tics (GA4) on Googlen oma ana­ly­tiik­ka­työ­ka­lu ja olen­nai­nen apu­ri data­ve­toi­seen mark­ki­noin­tiin. Näil­lä kon­kreet­ti­sil­la vin­keil­lä opit miten kerä­tä arvo­kas­ta dataa ja teh­dä sen poh­jal­ta fik­sum­pia markkinointipäätöksiä.

1. Google Analyticsin (GA4) käyttöönotto 

Google Ana­ly­tic­sin käyt­töön­ot­to onnis­tuu muu­ta­mas­sa vai­hees­sa: luo Google Ana­ly­tics -tili, lisää verk­ko­si­vus­to­si ja han­ki seu­ran­ta-ID, jon­ka voit lisä­tä sivus­to­si koo­diin suo­raan tai Google Tag Mana­ge­rin avul­la. Var­mis­ta seu­ran­nan toi­mi­vuus reaa­liai­kai­sis­ta rapor­teis­ta ja mää­ri­tä tär­keim­mät mit­ta­rit, kuten tapah­tu­mat ja kon­ver­siot. Tar­kem­mat ohjeet löy­dät Googlen omas­ta käyt­töön­ot­to-oppaas­ta.

2. Miten hyödyntää Google Analyticsia tehokkaasti?

Pelk­kä datan kerää­mi­nen ei rii­tä – olen­nais­ta on osa­ta tul­ki­ta ja hyö­dyn­tää tie­toa, jot­ta voit teh­dä perus­tel­tu­ja pää­tök­siä verk­ko­si­vus­to­si kehit­tä­mi­sen ja mark­ki­noin­nin kan­nal­ta. Google Ana­ly­tics tar­jo­aa val­ta­van mää­rän dataa, mut­ta sen teho­kas käyt­tö edel­lyt­tää kes­kit­ty­mis­tä olen­nai­sim­piin raport­tei­hin ja niis­tä saa­ta­van tie­don hyödyntämiseen. 

2.1 Ymmärrä verkkosivustosi käyttäjiä

Google Ana­ly­tics tar­jo­aa kat­ta­vaa tie­toa verk­ko­si­vus­to­si kävi­jöis­tä ja hei­dän käyt­täy­ty­mi­ses­tään, mikä aut­taa sinua opti­moi­maan sisäl­töä ja mark­ki­noin­tia entis­tä tehok­kaam­min. Ymmär­tä­mäl­lä, kuka sivus­tol­la­si vie­rai­lee, miten he sin­ne pää­ty­vät ja mitä sisäl­töä he kulut­ta­vat, voit teh­dä tie­toon perus­tu­via pää­tök­siä, jot­ka paran­ta­vat käyt­tä­jä­ko­ke­mus­ta ja lisää­vät konversioita.

Tärkeimmät raportit (Reports) ja niiden hyödyntäminen:

Rapor­tit sivul­ta voit seu­ra­ta mm. mis­tä verk­ko­si­vus­ton kävi­jät tule­vat sivus­tol­le, mihin sivul­le käyt­tä­jät tule­vat ensim­mäi­se­nä (aloi­tus­si­vu, eli lan­ding page), seu­ra­ta asiak­kai­den osto­pol­ku­ja (Purc­ha­se jour­ney), tai demo­gra­fia­tie­to­ja, kuten sijain­tia tai ikää (Demo­grap­hic details). Rapor­tit / Reports -näky­män löy­dät koti­va­li­kon ala­puo­lel­ta sivun vasem­mas­ta yläkulmasta.

Google analyticsin sivu- ja ylävalikko, reports nappi.

Käyttäjien demografiset tiedot / demographic details (Ikä, sukupuoli, sijainti yms.)

→ Löy­dät nämä tie­dot koh­das­ta “Rapor­tit / Reports” → “Käyt­tä­jä­omi­nai­suu­det / User attributes” 

Kuvakaappaus Google Analyticsin Reports näkymästä.

→ “Demo­gra­fi­set tie­dot / Demo­grap­hic details”. Tämä raport­ti aut­taa sinua ymmär­tä­mään, mil­lai­nen ylei­sö­si on ja mihin mark­ki­noin­ti­toi­men­pi­tei­siin kan­nat­taa kes­kit­tyä. Esi­mer­kik­si, jos huo­maat, että suu­rin osa kävi­jöis­tä­si on 25–34-vuotiaita hel­sin­ki­läi­siä, voit koh­den­taa mai­non­taa täl­le koh­de­ryh­mäl­le ja luo­da sisäl­töä, joka reso­noi hei­dän tar­pei­den­sa kanssa.

Kuvakaappaus Google Analyticsin Demographic details näkymästä.

Liikenteen lähteet (Mistä kävijät tulevat?) 

→ Kat­so koh­das­ta “Han­kin­ta / Acqui­si­tion” → “Lii­ken­teen han­kin­ta / Traf­fic Acqui­si­tion”. Tämä raport­ti ker­too, tule­vat­ko kävi­jät esi­mer­kik­si orgaa­ni­ses­ti haku­ko­neis­ta, mak­se­tun mai­non­nan kaut­ta, sosi­aa­li­ses­ta medias­ta tai suo­raan kir­joit­ta­mal­la verk­ko­si­vus­to­si tar­kan osoit­teen selai­meen. Näi­den tie­to­jen avul­la voit arvioi­da eri mark­ki­noin­ti­ka­na­vien tehok­kuut­ta ja panos­taa nii­hin kana­viin, jot­ka tuo­vat eni­ten laa­du­kas­ta liikennettä.

Kuvakaappaus Google Analyticsin Traffic Acquisition välilehdeltä.

Kublan vink­ki: Jos teet mai­nos­tus­ta Googlen ulko­puo­lel­la esi­mer­kik­si Metas­sa, muis­ta ver­ra­ta GA:n “Lii­ken­teen han­kin­ta” väli­leh­den tie­to­ja Metan omiin raport­tei­hin. Metan sisäi­set lii­ken­teen seu­raa­mi­sen att­ri­buu­tio­mal­lit poi­mi­vat tie­toa, joka jää usein Google Ana­ly­tic­sil­tä huo­maa­mat­ta, sik­si esi­mer­kik­si Face­boo­kin tuo­man lii­ken­teen laa­tu voi vai­kut­taa GA:n rapor­teis­sa sak­kaa­van, vaik­ka todel­li­suu­des­sa tulok­set ovat mallillaan.

Suosituimmat sivut (Mitkä sivut keräävät eniten liikennettä?)

Löy­dät suo­si­tuim­mat sivusi koh­das­ta “Rapor­tit / Reports” → “Sitou­mus / Enga­ge­ment” “Sivut ja näky­mät / Pages and screens”. Tämä raport­ti aut­taa tun­nis­ta­maan, mihin verk­ko­si­vus­to­si sivuil­le tulee eni­ten kävi­jöi­tä ja mil­tä lait­teil­ta kävi­jät tule­vat. Yleen­sä etusi­vu saa­vut­taa suu­rim­man mää­rän lii­ken­net­tä, mut­ta voi myös olla, että suo­si­tun tuot­teen -tuo­te­si­vu tai tehos­te­tus­sa mai­non­nas­sa ollut sivu voi men­nä, jopa etusi­vun yli. 

Kublan Vink­ki: Verk­ko­si­vun etusi­vu on yleen­sä mer­kit­ty GA:ssa kauttaviivalla /

Näin hyö­dyn­nät tie­toa käytännössä:

  • Muok­kaa sisäl­töä vas­taa­maan koh­de­ryh­mä­si tar­pei­ta ja kiin­nos­tuk­sen kohteita.
  • Koh­den­na mark­ki­noin­ti­kam­pan­jat ja mai­nok­set par­hai­ten kon­ver­toi­val­le segmentille.
  • Paran­na suo­si­tuim­pia sivu­ja lisää­mäl­lä nii­hin enem­män toi­min­ta­ke­ho­tuk­sia (CTA), kuten lomak­kei­ta, yhtey­den­ot­to­pyyn­tö­jä tai tarjouksia.
  • Tun­nis­ta hei­kos­ti menes­ty­vät sivut ja opti­moi ne joko päi­vit­tä­mäl­lä sisäl­töä, paran­ta­mal­la haku­ko­neop­ti­moin­tia (SEO).

Mitä parem­min ymmär­rät verk­ko­si­vus­to­si kävi­jöi­tä ja hei­dän käyt­täy­ty­mis­tään, sitä tehok­kaam­min voit opti­moi­da sivus­to­si tuot­ta­maan lii­ke­toi­min­nal­lis­ta arvoa.

2.2 Seuraa konversioita ja tavoitteita

Google Ana­ly­tics on erin­omai­nen työ­ka­lu verk­ko­si­vus­to­si tehok­kuu­den seu­raa­mi­seen, mut­ta sen todel­li­nen arvo tulee esiin vas­ta, kun pys­tyt mit­taa­maan kon­kreet­ti­sia tulok­sia eli kon­ver­sioi­ta. Kon­ver­siot voi­vat tar­koit­taa monia eri asioi­ta riip­puen yri­tyk­se­si tavoitteista:

  • Verk­ko­kau­pas­sa kon­ver­sio voi olla onnis­tu­nut osto­ta­pah­tu­ma, tai tuot­teen ostos­ko­riin lisääminen.
  • B2B-yri­tyk­sil­le se voi tar­koit­taa yhtey­den­ot­to­lo­mak­keen lähet­tä­mis­tä tai verk­ko­si­vuil­ta ladat­tua opasta.
  • Sisäl­tö­si­vus­toil­le tär­keä kon­ver­sio voi olla esi­mer­kik­si uutis­kir­jeen tilaus tai tie­tyn ajan viet­tä­mi­nen sivustolla.

Ase­ta tär­keät tapah­tu­mat (key events) seurantaan:

Kon­ver­sio­seu­ran­ta toi­mii mää­rit­te­le­mäl­lä tär­keät tapah­tu­mat, jot­ka ker­to­vat, mil­loin käyt­tä­jät suo­rit­ta­vat yri­tyk­se­si kan­nal­ta mer­ki­tyk­sel­li­siä toi­min­to­ja. Seu­ran­nan avul­la voit ana­ly­soi­da, miten käyt­tä­jät vuo­ro­vai­kut­ta­vat verk­ko­si­vus­to­si kans­sa ja opti­moi­da mark­ki­noin­tia tehokkaammin.

Mää­ri­tä tär­keät tapah­tu­mat seuraavasti:

  1. Siir­ry ana­ly­tiik­ka­työ­ka­luusi ja avaa asetukset.
  2. Valit­se tapah­tu­mat ja tar­kis­ta, mit­kä tapah­tu­mat ovat jo seurannassa.
  3. Mer­kit­se tär­keim­mät tapah­tu­mat kon­ver­sioik­si, kuten yhtey­den­ot­to­lo­mak­keen lähe­tys tai ostotapahtuma.
  4. Luo uusia tapah­tu­mia tar­vit­taes­sa, esi­mer­kik­si pai­nik­keen klik­kaus­ten tai lomak­keen täyt­tä­mi­sen seuraamiseksi.

Esi­merk­ke­jä seu­rat­ta­vis­ta tapahtumista:

  • Sivul­le siir­ty­mi­nen: Esi­mer­kik­si kii­tos-sivu, jon­ne käyt­tä­jä ohjau­tuu lomak­keen lähet­tä­mi­sen jälkeen.
  • Pai­nik­keen klik­kaus: Ajan­va­raus­nap­pi, oppaan lataus­link­ki tai “Ota yhteyt­tä” -painike.
  • Vie­rai­lun kes­to: Kuin­ka moni käyt­tä­jä viet­tää vähin­tään kol­me minuut­tia blogissasi.
  • Usei­den sivu­jen kat­se­lu: Seu­raa, kuin­ka moni käyt­tä­jä selaa vähin­tään kol­me eri sivua vie­rai­lun­sa aikana.

Tar­kem­mat ohjeet tär­kei­den tapah­tu­mien mää­rit­tä­mi­seen löy­dät Google Ana­ly­tics -tuki­si­vus­tol­ta.

Hyödynnä tietoa konversioiden parantamiseen

Kun olet aset­ta­nut ja alka­nut seu­raa­maan kon­ver­sioi­ta, voit hyö­dyn­tää tie­toa verk­ko­si­vus­to­si ja mark­ki­noin­ti­si kehittämiseen:

  • Sel­vi­tä, mit­kä lii­ken­teen läh­teet tuo­vat eni­ten kon­ver­sioi­ta. Esi­mer­kik­si jos mak­set­tu mai­non­ta tuo run­saas­ti kävi­jöi­tä, mut­ta ei kon­ver­sioi­ta, onko mai­nok­sen vies­ti lin­jas­sa sivus­ton sisäl­lön kanssa? 
  • Tes­taa eri­lai­sia toi­min­ta­ke­ho­tuk­sia (CTA). Jos sivus­to­si ei tuo­ta tar­peek­si halua­mia­si kon­ver­sio­ta, tes­taa sel­keäm­piä toi­min­ta­ke­ho­tuk­sia tai erot­tu­vam­pia painikkeita.
  • Opti­moi lomak­kei­den sijoit­te­lu ja sisäl­tö. Jos loma­ke on lii­an pit­kä tai pii­los­sa, käyt­tä­jät eivät vält­tä­mät­tä täy­tä sitä. Kokei­le lyhyem­piä lomak­kei­ta tai muu­ta nii­den sijoit­te­lua näkyvämmäksi.
  • Ana­ly­soi kes­key­te­tyt kon­ver­sio­po­lut. Tar­kis­ta, mis­sä vai­hees­sa käyt­tä­jät jät­tä­vät pro­ses­sin kes­ken – tämä voi pal­jas­taa ongel­ma­koh­tia osto­po­lus­sa tai käyttöliittymässä.

Kun ymmär­rät, mit­kä teki­jät vai­kut­ta­vat kon­ver­sioi­hin ja mihin käyt­tä­jät rea­goi­vat par­hai­ten, voit jat­ku­vas­ti paran­taa verk­ko­si­vus­to­si suo­ri­tus­ky­kyä ja saa­vut­taa parem­pia tuloksia.

2.3 Analysoi poistumisprosentti ja paranna sivuston käytettävyyttä

Pois­tu­mis­pro­sent­ti (bounce rate) ker­too, kuin­ka moni käyt­tä­jä pois­tuu sivul­ta ilman tois­ta klik­kaus­ta tai siir­ty­mis­tä toi­sel­le ala­si­vul­le. Kor­kea pois­tu­mis­pro­sent­ti voi olla merk­ki sii­tä, että sivus­to ei vas­taa käyt­tä­jän odo­tuk­sia tai käyt­tö­liit­ty­mäs­sä on ongel­mia. Jos pois­tu­mis­pro­sent­ti on huo­mat­ta­van kor­kea, syi­tä voi­vat olla:

  • Hidas sivun lataus­no­peus – Käyt­tä­jät odot­ta­vat nope­aa käyt­tö­ko­ke­mus­ta. Jos sivu latau­tuu yli 3 sekun­tia, osa käyt­tä­jis­tä saat­taa pois­tua ennen kuin sivu ehtii avautua. 
  • Sisäl­tö ei vas­taa käyt­tä­jän odo­tuk­sia – Käyt­tä­jä saat­taa saa­pua sivul­le tie­tyl­lä odo­tuk­sel­la, mut­ta jos sisäl­tö ei tar­joa luvat­tua rat­kai­sua, hän pois­tuu sivulta.
  • Huo­no navi­goin­ti ja epä­sel­keä raken­ne – Jos käyt­tä­jä ei löy­dä etsi­mään­sä tie­toa hel­pos­ti tai navi­goin­ti on seka­va, hän voi siir­tyä toi­sel­le sivustolle.

Paranna käyttäjäkokemusta ja vähennä poistumisprosenttia

Nopeu­ta sivus­ton latausai­ko­ja tut­ki­mal­la sivus­toa­si Google PageS­peed Insights -työ­ka­lul­la.
Sivun nopeus vai­kut­taa mer­kit­tä­väs­ti käyt­tä­jä­ko­ke­muk­seen ja haku­ko­ne­nä­ky­vyy­teen. Voit paran­taa lataus­no­peut­ta mm. näil­lä keinoilla.

  • Kuvien opti­moin­ti ja moder­nien for­maat­tien käyt­tö: Pie­nen­nä kuvien tie­dos­to­ko­ko­ja säi­lyt­täen laa­dun ja hyö­dyn­nä nyky­ai­kai­sia kuva­for­maat­te­ja, kuten WebP:tä, nopeut­taak­se­si sivus­ton latausaikoja. 
  • Väli­muis­tin hyö­dyn­tä­mi­nen (Cac­hing): Ota käyt­töön väli­muis­ti­rat­kai­sut, jot­ka tal­len­ta­vat staat­ti­sia resurs­se­ja, kuten kuvia, CSS- ja JavaSc­ript-tie­dos­to­ja, käyt­tä­jän lait­teel­le. Tämä vähen­tää pal­ve­li­men kuor­mi­tus­ta ja nopeut­taa sivus­ton latau­tu­mis­ta tois­tu­vil­la vie­rai­luil­la. Kat­so täs­tä lis­ta par­hais­ta WordPress Cac­hing-lisä­osis­ta.
  • Koo­din opti­moin­ti: Tii­vis­tä ja yhdis­tä CSS-, JavaSc­ript- ja HTML-tie­dos­tot pois­ta­mal­la tar­peet­to­mat mer­kit ja rivin­vaih­dot. Tämä vähen­tää tie­dos­to­ko­ko­ja ja HTTP-pyyn­tö­jen mää­rää, mikä paran­taa sivus­ton suorituskykyä. 

Lue lisää miten hyö­dyn­tää Google PageS­peed Insights työ­ka­lua täs­tä.

Kuvakaappaus Google Pagespeed Insightsin tyypillisestä näkymästä.
Tyy­pil­li­nen Google PageS­peed Insight­sin raporttinäkymä.

Muut vin­kit parem­paan verk­ko­si­vus­ton käyttökokemukseen:

Lisää sel­kei­tä toi­min­ta­ke­ho­tuk­sia (Call to Action, CTA).
Hyvä CTA aut­taa käyt­tä­jää ymmär­tä­mään, mitä seu­raa­vak­si kan­nat­taa teh­dä. Hyö­dyn­nä toi­min­ta­ke­ho­tuk­sia kuten:

  • Tilaa uutis­kir­je” - jos tavoit­tee­na on säh­kö­pos­ti­lis­tal­le liittyminen.
  • Pyy­dä tar­jous” - jos pal­ve­lun myyn­ti on ensi­si­jai­nen tavoite.
  • Lue lisää” - jos haluat ohja­ta käyt­tä­jän toi­seen osioon verkkosivustollasi.

Tee sisäl­lös­tä hel­pos­ti luet­ta­vaa ja visu­aa­li­ses­ti hou­kut­te­le­vaa.
Käyt­tä­jät skan­naa­vat sivun sisäl­lön ennen kuin päät­tä­vät jää­dä. Tee sisäl­lös­tä hou­kut­te­le­vam­paa seu­raa­vil­la keinoilla:

  • Käy­tä lyhyi­tä kap­pa­lei­ta, väliot­si­koi­ta ja bul­let point lis­to­ja, jot­ka jäsen­tä­vät teks­tin sel­keik­si koko­nai­suuk­sik­si ja hel­pot­ta­vat luettavuutta.
  • Hyö­dyn­nä lis­to­ja, jot­ka teke­vät sisäl­lös­tä hel­pom­min omaksuttavaa.
  • Käy­tä kuvia, info­graa­fe­ja ja videoi­ta, jot­ka tuke­vat teks­ti­si­säl­töä ja teke­vät sivus­ta visu­aa­li­ses­ti miellyttävämmän.
  • Var­mis­ta, että fon­tit ovat hel­pos­ti luet­ta­via, ja kont­ras­ti teks­tin ja taus­tan välil­lä on riittävä.
  • Kehi­tä jat­ku­vas­ti uut­ta sisäl­töä, ota tavoi­te jul­kais­ta joka viik­ko yksi blo­giar­tik­ke­li. Mie­ti mil­lä tavoin voi­sit vie­lä vah­vis­taa brän­di­si ään­tä ja brän­di­ku­vaa verkkosivuilla.

Kun paran­nat käyt­tä­jä­ko­ke­mus­ta, käyt­tä­jät viih­ty­vät pidem­pään, sitou­tu­vat parem­min ja toden­nä­köi­ses­ti suo­rit­ta­vat halut­tu­ja toimintoja.

2.4 Seuraa mainoskampanjoiden tehokkuutta

Jos teet Google-mai­non­taa, Google Ana­ly­tics aut­taa seu­raa­maan, mit­kä kam­pan­jat tuo­vat par­hai­ta tulok­sia. Yksi tehok­kaim­mis­ta kei­nois­ta seu­ra­ta mark­ki­noin­ti­kam­pan­joi­den toi­mi­vuut­ta on UTM-seuranta.

Mik­si UTM-seu­ran­ta kannattaa?

UTM-tägit ovat verk­ko­si­vus­ton URL-osoit­tee­seen lisät­tä­viä tun­nis­tei­ta, joi­den avul­la voit seu­ra­ta, mis­tä lii­ken­ne verk­ko­si­vus­tol­le­si tulee. Ilman UTM-tage­ja Google Ana­ly­tics ei vält­tä­mät­tä tun­nis­ta tar­kas­ti, min­kä mai­nok­sen, säh­kö­pos­ti­kam­pan­jan tai some-jul­kai­sun kaut­ta käyt­tä­jät saa­pu­vat sivus­tol­le­si. Tämä voi joh­taa epä­tark­koi­hin raport­tei­hin ja vai­keut­taa mark­ki­noin­nin tulos­ten mittaamista.

Tark­ka lii­ken­teen läh­tei­den seu­ran­ta – Näet sel­keäs­ti, mit­kä kam­pan­jat tuo­vat eni­ten kävi­jöi­tä ja mit­kä vaa­ti­vat opti­moin­tia.
Mai­nos­bud­je­tin parem­pi koh­den­ta­mi­nen – Kun tie­dät, mis­tä eni­ten kon­ver­sioi­ta syn­tyy, voit koh­den­taa bud­jet­tia tehok­kaam­min toi­mi­vim­piin kam­pan­joi­hin ja vähen­tää tehot­to­miin kana­viin käy­tet­ty­jä resursseja.

Voit luo­da UTM-tage­ja hel­pos­ti Googlen ilmai­sel­la Cam­paign URL Buil­der -työ­ka­lul­la. Täy­tä työ­ka­luun nämä kentät:

  • Web­si­te URL: Sivun osoi­te, jon­ne lii­ken­ne ohja­taan: https://yrityksesi.fi/
  • Cam­paign Source: Mis­tä kana­vas­ta lii­ken­ne tulee: face­book
  • Cam­paign Medium: Lii­ken­ne­tyyp­pi: social
  • Cam­paign Name: Kam­pan­jan nimi: fb-post 

Muis­ta aina kir­joit­taa kaik­ki sanat yhteen, pie­nil­lä kir­jai­mil­la ja yhdis­tää sanat väliviivoilla.

Kuvakaappaus Campaign URL Builder -työkalun näkymästä.

Kun URL on luo­tu, voit käyt­tää sitä mai­nok­sis­sa­si ja seu­ra­ta kam­pan­joi­te­si suo­ri­tus­ky­kyä tarkemmin.

3. Yhteenveto

Google Ana­ly­tics on teho­kas työ­ka­lu, joka aut­taa yri­tyk­siä ymmär­tä­mään kävi­jöi­tä, opti­moi­maan sivus­toa ja tehos­ta­maan markkinointia.

Mitä kan­nat­taa teh­dä heti?

  • Ota Google Ana­ly­tics käyt­töön ja var­mis­ta, että seu­ran­ta­koo­di toi­mii, muis­ta huo­mioi­da ajan­koh­tai­nen seu­ran­tae­väs­tei­tä kos­ke­va lain­sää­dän­tö käyt­töön­ot­toa tehdessäsi. 
  • Ase­ta kon­ver­sio­seu­ran­ta ja mää­ri­tä tavoitteet.
  • Seu­raa lii­ken­teen läh­tei­tä ja opti­moi mark­ki­noin­tia nii­den perusteella.
  • Käy­tä tie­toa sivus­ton kehit­tä­mi­seen ja käyt­tä­jä­ko­ke­muk­sen parantamiseen.

Haluatko oppia lisää aiheesta? Lue nämä artikkelit:

Näin toi­mii Google Ana­ly­tics 4

Google Ana­ly­tics yri­tyk­sen mark­ki­noin­nin tukena

  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.

Saman aihepiirin artikkeleita 

Tutustu myös palveluihimme! 

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi