Digimarkkinoinnin auditointi - Kubla 

Mark­ki­noin­tia pk yri­tyk­sel­le \ Digi­mark­ki­noin­nin audi­toin­ti – Kubla

Haluat­ko tehos­taa digi­mark­ki­noin­nin tulok­sia? Digi­mark­ki­noin­nin audi­toin­ti pal­jas­taa, vas­taa­vat­ko toi­min­ta­ta­pa­si ja tulok­se­si ase­tet­tu­ja tavoitteita. 

Audi­toin­ti: on lii­ke­ta­lou­des­sa ja hal­lin­nos­sa jär­jes­tel­mäl­li­nen sel­vi­tys, joka tar­kas­te­lee, vas­taa­vat­ko orga­ni­saa­tion toi­min­not ja tulok­set ase­tet­tu­ja odo­tuk­sia ja suunnitelmia. 

Audi­toim­me yri­tyk­se­si digi­mark­ki­noin­nin nyky­ti­lan­teen mak­sut­ta. Käym­me läpi kes­kei­set toi­men­pi­teet ja tulok­set. Lopuk­si tar­joam­me rapor­tin toi­min­nan nyky­ti­las­ta, sekä sel­keät rat­kai­sut tulevaan.

Miksi auditointi kannattaa?

Audi­toin­ti aut­taa sinua:

  • Tun­nis­ta­maan onnis­tu­mi­set ja kehi­tys­koh­dat: Saat sel­keän rapor­tin sii­tä, mikä toi­mii ja mis­sä on kehit­tä­mi­sen varaa.
  • Sääs­tä­mään aikaa ja rahaa: Kes­ki­ty oikei­siin toi­men­pi­tei­siin ja väl­tä ylei­set mark­ki­noin­nin sudenkuopat.
  • Saa­maan kil­pai­lue­tua: Ulko­puo­li­nen asian­tun­ti­ja tuo uusia näkö­kul­mia ja eri­lais­ta strategiaa.

Audi­toin­ti on ris­ki­tön tapa saa­da arvo­kas­ta tie­toa digi­mark­ki­noin­nis­ta. Mark­ki­noin­nin tulok­set on välil­lä hyvä tar­kis­taa tuo­rei­den sil­mä­pa­rien kaut­ta, jot­ta ei men­nä vahin­gos­sa päin puuta.

Kublan auditointien tarjonta

Audi­toin­nin pal­ve­lui­him­me kuuluu: 

  • Google Ads 
  • Google Ana­ly­tics  
  • Some 
  • sekä SEO eli haku­ko­neop­ti­moin­nin -auditointi 

Teem­me tilan­tees­ta­si ja tar­pees­ta­si riip­puen 1-2 näis­tä audi­toin­neis­ta sinul­le veloituksetta.

Google Ads -auditointi

Ovat­ko Google Ads -kam­pan­ja­si tuot­ta­mas­sa toi­vot­tu­ja tulok­sia? Tar­kis­tam­me muun muassa:

  • Mai­nos­ten osu­vuus: Ovat­ko mai­nok­se­si koh­den­net­tu oikein ja hou­kut­te­le­vat­ko ne klikkauksia?
  • Kon­ver­sioi­den mää­rit­te­lyn: mm. ovat­ko kon­ver­siot mää­ri­tet­ty oikein? 
  • Hakusa­no­jen osu­vuus: Tar­kas­te­taan onko avain­sa­nat jär­ke­väs­ti ryh­mi­tel­ty ja tehok­kaas­ti hyö­dyn­net­ty – Var­mis­te­taan, että kam­pan­jat ovat kus­tan­nus­te­hok­kai­ta ja bud­jet­tia ei tuh­la­ta vää­riin hakuihin

Saat kon­kreet­ti­sia suo­si­tuk­sia, joil­la voit paran­taa kam­pan­joi­de­si suo­ri­tus­ky­kyä ja saa­da enem­män irti jokai­ses­ta eurosta.

Google Analytics -auditointi

Tie­dät­kö, mitä verk­ko­si­vus­tol­la­si todel­la tapah­tuu? Google Ana­ly­tics -audi­toin­tim­me aut­taa sinua ymmär­tä­mään dataa­si parem­min. Käym­me läpi:

  • Seu­ran­nan ase­tuk­set: Onko Ana­ly­tics asen­net­tu oikein ja kerää­kö se luo­tet­ta­vaa tietoa?
  • Kon­ver­sio­ta­voit­teet: Onko kon­ver­siot mää­ri­tel­ty oikein – Ei seu­ra­ta vää­riä kon­ver­sioi­ta, oleel­li­set kon­ver­siot joh­ta­vat kam­pan­jan kulkua.
  • Eväs­tea­se­tuk­set: Tar­kis­te­taan, että eväs­tea­se­tuk­set ovat GDPR-vaa­ti­mus­ten mukaiset.

Sel­keä data on menes­tyk­sen perus­ta, ja me var­mis­tam­me, että saat sii­tä kai­ken irti.

Some-auditointi

Audi­toim­me mm. Meta tai Lin­ke­dIn mai­nos­ti­lien suo­ri­tus­ky­vyn.

Audi­toin­nis­sa tarkastamme:

  • Kon­ver­sio­seu­ran­nan: Mitä tulee huo­mioi­da somen konversioseurannassa?
  • Koh­den­nus­a­se­tuk­set: Onko mai­non­ta koh­den­net­tu oikeal­le yleisölle?
  • Kam­pan­joi­den tulok­set: Mit­kä kam­pan­jat ja mai­nos­muo­dot tuot­ta­vat par­hai­ten tuloksia?

Somes­sa liik­kuu jat­ku­vas­ti hur­ja mää­rä poten­ti­aa­li­sia asiak­kai­ta – Autam­me sinua sel­vit­tä­mään miten saat somen poten­ti­aa­lin hyö­dyn­net­tyä tehokkaasti.

SEO-auditointi

SEO, eli Haku­ko­ne­nä­ky­vyys on elin­tär­ke­ää nyky­päi­vän digi­mark­ki­noin­nis­sa. SEO-audi­toin­tim­me keskittyy:

  • Sivus­ton tek­ni­seen tilaan: Onko sivus­to­si raken­ne ja lataus­no­peus kunnossa?
  • Hakusa­noi­hin ja poten­ti­aa­liin: Ana­ly­soim­me miten sivus­to­si sijoit­tuu haku­tu­lok­sis­sa, pal­jon lii­ken­net­tä on nyt ja kuin­ka pal­jon poten­ti­aa­lia sivuil­la on kasvaa.
  • Kil­pai­li­joi­den tilan­tee­seen: Miten pal­jon kil­pai­li­jat vie­vät täl­lä het­kel­lä mah­dol­li­ses­ta haku­lii­ken­tees­tä klikkejä? 

Annam­me sinul­le sel­keän toi­min­ta­suun­ni­tel­man, jol­la voit nous­ta haku­tu­lok­sis­sa ja hou­ku­tel­la enem­män orgaa­nis­ta liikennettä.

Ota seuraava askel Kublan kanssa

Kublan veloi­tuk­se­ton digi­mark­ki­noin­nin audi­toin­ti on erin­omai­nen tapa saa­da sel­keä kuva nyky­ti­lan­tees­ta­si ja löy­tää uusia kas­vu­mah­dol­li­suuk­sia. Audi­toin­ti ei sido sinua yhteis­työ­hön, vaan tar­koi­tuk­se­na on aut­taa sinua kehit­tä­mään digimarkkinointia. 

Haluat­ko aloit­taa? Valit­se 1-2 audi­toi­ta­vaa koh­det­ta ja varaa audi­toin­ti jo tänään, niin autam­me sinut koh­ti parem­pia tuloksia!

Ota yhteyt­tä!
Digimarkkinoinnin auditoinnit
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Lorem ipsum dolor sit amet.

Saman aihepiirin artikkeleita 

Tutustu myös palveluihimme! 

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi