Some markkinointi \ Miten Business Managerin avulla voit tehostaa liiketoimintaasi Facebookissa?
Yrityksen omistajana tiedät, että sosiaalinen media on tehokas keino tavoittaa uusia asiakkaita ja kasvattaa brändiäsi. Mutta koska alustoja ja vaihtoehtoja on niin paljon, voi olla vaikea tietää, mistä aloittaa. Facebook on loistava vaihtoehto kaikenkokoisille yrityksille, ja sen Business Manager -työkalu voi auttaa sinua saamaan alustasta kaiken irti.
Business Manager on ilmainen työkalu, jonka avulla voit hallita Facebook-sivua, mainostilejä ja sovelluksia yhdessä paikassa. Sen avulla voit nähdä, miten eri sivusi ja mainostilisi toimivat, sekä saada tietoa yleisöstäsi. Se on myös hyvä tapa tehdä yhteistyötä muiden ihmisten kanssa, jotka auttavat Sivusi tai mainostilisi hallinnoinnissa.
Yksi Business Managerin parhaista puolista on se, että se antaa sinulle tietoa siitä, kuka yleisösi on ja miten he ovat vuorovaikutuksessa sivusi tai mainoksesi kanssa. Nämä tiedot voivat olla todella arvokkaita, kun suunnittelet tulevaa sisältöä tai kampanjoita. Jos haluat tarkastella tietoja, siirry Business Managerin Insights-välilehdelle.
2. Tee yhteistyötä muiden henkilöiden kanssa, jotka auttavat Sivusi tai mainostilisi hallinnoinnissa.
Jos sinulla on useita henkilöitä, jotka auttavat sinua hallinnoimaan Facebook-sivua tai mainostiliä, Business Managerin avulla heidät on helppo lisätä yhteistyökumppaneiksi. Näin kaikilla on pääsy samoihin tietoihin ja he voivat työskennellä yhdessä tehokkaammin. Voit lisätä jonkun yhteistyökumppaniksi siirtymällä Business Managerin “Ihmiset”-välilehdelle ja valitsemalla “Lisää ihmisiä”.
3. Katso, miten eri sivut ja mainostilit toimivat
Business Managerin avulla näet yhdessä paikassa, miten kaikki Sivut- ja mainostilit toimivat. Tämä on hyödyllistä, jos sinulla on useita Sivuja eri tuotteille tai palveluille tai jos käytät mainoksia useille yrityksille. Voit tarkastella suorituskykymittareita siirtymällä Business Managerin “Sivut”- tai “Mainostilit”-välilehdelle.
Etenkin pienten ja keskisuurten yritysten on osattava sijoittaa usein hyvin vähäiset markkinointivarat oikeisiin paikkoihin. Mainosalustana Facebook on varsin suosittu, sillä siellä mainostaminen voi tuoda tuloksia oikein tehtynä parilla kympilläkin. Seuraavaksi kerromme sinulle yrityskäyttöön suunnitellusta Facebook Ads Manager työkalusta, joka tuo tehoa mainostamiseen ja tekee käyttöoikeuksien hallinnasta helpompaa. Mikä on Facebook Ads Manager? Kun haluat mainostaa […]
Tiesitkö, että Googlen karttahaku on yksi sen suosituimmista ominaisuuksista? Kartta ilmestyy esiin niin sanotuissa lokaaleissa hauissa, joihin yhdistyy paikkakunnan nimi. Esimerkiksi “lounas Turku” tai “kampaaja Tampere” ovat tällaisia hakuja. Jos ja kun haluat, että oma yrityksesi on mukana näissä tuloksissa, perusta oitis Google My Business -tili! Google My Business, miltä se näyttää? Yllä esimerkki, miltä Helsingin […]
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.