Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Yksi tär­keim­mis­tä kysy­myk­sis­tä, jota kuu­lem­me usein on: “Pal­jon­ko digi­mark­ki­noin­ti oikeas­ti mak­saa?”. Täl­tä sivul­ta löy­dät tie­don eri mainosalustoje…
Vibe-mark­ki­noin­ti hyö­dyn­tää teko­ä­lyä, jon­ka avul­la myös pie­net ja pk-yri­tyk­set voi­vat luo­da sisäl­tö­jä, tes­ta­ta tyy­le­jä ja raken­taa brän­diä. Kyse ei…
Yhä useam­pi meis­tä hakee tie­toa, tut­kii ja ver­tai­lee pal­ve­lui­ta sekä tuot­tei­ta teko­ä­lyl­lä perin­teis­ten haku­ko­nei­den lisäk­si. Aihees­ta onkin herännyt…
Jokai­nen yri­tys halu­aa, että sen vies­ti reso­noi koh­de­ryh­män kans­sa ja muun­taa satun­nai­set kävi­jät uskol­li­sik­si asiak­kaik­si. Haas­tee­na on kui­ten­kin l…
Mik­si lyhyt­vi­deot ovat nyt yri­tys­maa­il­man kuu­min sisäl­tö­muo­to? Olet var­mas­ti huo­man­nut, että ylei­sön huo­mion saa­mi­nen on tänä päi­vä­nä vaikeampaa…
Haluat­ko saa­da kai­ken irti hakusa­na­mai­non­nas­ta? Täs­sä blo­gis­sa jaam­me käy­tän­nön vink­ke­jä, joil­la viet Google Ads -kam­pan­ja­si seu­raa­val­le tasolle…
Kil­pai­li­ja-ana­lyy­si on tapa sel­vit­tää, mitä kil­pai­li­jat teke­vät ja mitä itse voi­si teh­dä saa­vut­taak­seen parem­pia tulok­sia mark­ki­noin­nis­sa. Sen avull…
Kun puhu­taan haku­ko­ne­mai­non­nas­ta, kes­kus­te­lu kään­tyy lähes poik­keuk­set­ta Google Adsiin. Ei ihme – onhan Google mark­kin­ajoh­ta­ja. Mut­ta mitä jos toine…
Jos uusi asia­kas etsi­si pal­ve­lui­ta­si juu­ri nyt – löy­täi­si­kö hän yri­tyk­sen­ne? Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti ei tuo vain näky­vyyt­tä – se on pk-yri­tyk­sen t…
Kon­ver­sio on digi­mark­ki­noin­nin ydin­te­ki­jä, nii­den avul­la mit­taat mark­ki­noin­nin tulok­sel­li­suut­ta. Mut­ta tie­sit­kö, että kaik­ki kon­ver­siot eivät ole sa…
Haluat­ko tehos­taa digi­mark­ki­noin­nin tulok­sia? Digi­mark­ki­noin­nin audi­toin­ti pal­jas­taa, vas­taa­vat­ko toi­min­ta­ta­pa­si ja tulok­se­si ase­tet­tu­ja tavoitteita…
Sosi­aa­li­nen media on lois­ta­va kas­vua­lus­ta yri­tyk­sil­le – lue vin­kit ja opi hyö­dyn­tä­mään somea stra­te­gi­ses­ti. Yri­tys­ten väli­nen kil­pai­lu asiakkaide…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi