Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Kil­pai­li­ja-ana­lyy­si on tapa sel­vit­tää, mitä kil­pai­li­jat teke­vät ja mitä itse voi­si teh­dä saa­vut­taak­seen parem­pia tulok­sia mark­ki­noin­nis­sa. Sen avull…
Kun puhu­taan haku­ko­ne­mai­non­nas­ta, kes­kus­te­lu kään­tyy lähes poik­keuk­set­ta Google Adsiin. Ei ihme – onhan Google mark­kin­ajoh­ta­ja. Mut­ta mitä jos toine…
Jos uusi asia­kas etsi­si pal­ve­lui­ta­si juu­ri nyt – löy­täi­si­kö hän yri­tyk­sen­ne? Digi­taa­li­nen mark­ki­noin­ti ei tuo vain näky­vyyt­tä – se on pk-yri­tyk­sen t…
Kon­ver­sio on digi­mark­ki­noin­nin ydin­te­ki­jä, nii­den avul­la mit­taat mark­ki­noin­nin tulok­sel­li­suut­ta. Mut­ta tie­sit­kö, että kaik­ki kon­ver­siot eivät ole sa…
Haluat­ko tehos­taa digi­mark­ki­noin­nin tulok­sia? Digi­mark­ki­noin­nin audi­toin­ti pal­jas­taa, vas­taa­vat­ko toi­min­ta­ta­pa­si ja tulok­se­si ase­tet­tu­ja tavoitteita…
Sosi­aa­li­nen media on lois­ta­va kas­vua­lus­ta yri­tyk­sil­le – lue vin­kit ja opi hyö­dyn­tä­mään somea stra­te­gi­ses­ti. Yri­tys­ten väli­nen kil­pai­lu asiakkaide…
Vuon­na 2025 Google-mai­non­ta perus­tuu yhä enem­män dynaa­mis­ten kam­pan­joi­den ja teko­ä­ly­poh­jais­ten työ­ka­lu­jen ympä­ril­le. Lue Kublan vin­kit ja hyö­dyn­nä u…
Google Ana­ly­tics (GA4) on Googlen oma ana­ly­tiik­ka­työ­ka­lu ja olen­nai­nen apu­ri data­ve­toi­seen mark­ki­noin­tiin. Näil­lä kon­kreet­ti­sil­la vin­keil­lä opit mit…
SEO (Search Engi­ne Opti­mi­sa­tion) eli haku­ko­ne­op­ti­moin­ti: On kus­tan­nus­te­ho­kas kei­no lisä­tä verk­ko­si­vus­to­si näky­vyyt­tä, kävi­jä­mää­riä ja konversioit…
Yri­tys­ten ylei­sin mark­ki­noin­nin haas­te ei ole teke­mi­sen puu­te, vaan tulos­ten puu­te – miten var­mis­taa, että mark­ki­noin­ti­toi­men­pi­teet tuot­ta­vat todell…
Sosi­aa­li­nen media tar­jo­aa non­pro­fit-orga­ni­saa­tioil­le ainut­laa­tui­sen mah­dol­li­suu­den tavoit­taa uusia lah­joit­ta­jia, vapaa­eh­toi­sia ja tuki­joi­ta. Oletko…
Olet­ko non­pro­fit-orga­ni­saa­tion mark­ki­noin­ti­pääl­lik­kö, joka etsii uusia tapo­ja tehos­taa varain­han­kin­taa? Digi­mark­ki­noin­ti tar­jo­aa moni­puo­li­sia mahdol…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi