Habitare-messuilla käynti inspiroi pohtimaan onlinen ja offlinen välistä suhdetta. Asiakkaamme Skanno toteuttaa tätä hienosti omassa markkinoinnissaan. Esineitä on päästävä hypistelemään paikan päällä ja showroomin lisäksi designinnälkäiset pääsivät ihastelemaan uutuuksia tämän vuoden Habitare-messuilla.
Ensin on kuitenkin tavoitettava nämä designia arvostavat ihmiset, ja siinä me tulimme mukaan kuvioihin. Yksi luontevista keinoista tavoittaa oikea kohderyhmä messujen aikana oli kohdentaa mainokset messualueella liikkuville. Toinen keino oli kutsua verkkosivustokävijät käymään ihan paikan päällä.
Voit lukea lisää eri kohdennuskeinoista somemainonnassa aikaisemmin kirjoittamastamme artikkelista.
Digitaalisuus markkinoinnissa voi tuoda paljon, mitä perinteisessä markkinoinnissa on totuttu tekemään. Yhtä digi ei kuitenkaan voi korvata - henkilökohtaisen kosketuksen, kasvokkain tapahtuvan kohtaamisen.
Parhaaseen tulokseen päästäänkin, kun yritys miettii asiakkaitaan ja heidän puhuttelemista useista eri kanavista käsin. Yksi ei ole ylitse muiden, vaan yhteispeli on se, joka ratkaisee.
Jos teet paljon messumarkkinointia, voit siis hyötyä digimarkkinoinnista. Ja jos olet verkkokauppa, saat lisäsyvyyttä asiakassuhteisiisi vaikkapa pop-up myymälällä. Keinoja löytyy kyllä, ota siis yhteyttä ja jutellaan lisää - joko sähköisesti tai ihan paikan päällä!
Ota yhteyttä!