Hyvä yhteistyö on pitkäkestoista ja kannattavaa molemmille osapuolille ja siihen päästään avoimuudella, reiluudella. Kublassa pidämme kiinni, että asiakasyhteistyö on mielekästä ja asiakas saa meiltä hyvin tukea digimarkkinoinnin saralle. Kublalle on tärkeää, että asiakassuhteet ovat pitkiä ja asiakkaasta pidetään huolta. Meillä on ollut etuoikeus työskennellä yhdessä monien erilaisten yritysten kanssa ja näiden yhteistöiden pohjalta kehittää asiakasyhteistyötämme. Pyrimme aina tekemään digimarkkinointia, siten että asiakkaamme saavat suurimman avun yhteistyöstä kanssamme.
Yhteistyö ja asiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen ovat tärkeitä asioita toiminnassamme. Yhteistyön aikana pidämme huolta, että asiakas saa tasaisin väliajoin tietoa, miten mainonta on mennyt ja pidämme huolen, että sinä asiakkaana olet tyytyväinen. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä asia. Kublassa painotamme tiettyjä asioita asiakasyhteistyössä, että saamme pidettyä yhteistyön tehokkaana ja antoisana.
Asiakasyhteistyössä pidetään huolta kommunikaatiosta
Painotamme yhteistyössä, että Kubla on helposti lähestyttävä ja asiakas tietää aina kehen olla yhteydessä. Tämän takia Kublalla on täysipäiväinen henkilö joka varmistaa, että kaikki on mennyt toivotusti ja asiakas on tyytyväinen. Kun tietää kehen olla yhteydessä pienentää se kynnystä ottaa yhteyttä ja näin ollen saadaan hyvä yhteydenpito heti alusta käyntiin. Pidämme tätä hyvin tärkeänä tehtävänä, ja näin varmistamme asiakastyytyväisyyden. Yhteyshenkilö pitää tasaisesti yhteyttä asiakkaaseen ja näin pystymme minimoimaan väärinymmärrykset ja teemme tehokkaammin töitä yrityksesi menestyksen eteen. Pidämme myös huolta, että saat aina puhuttua meille ja siksi on tärkeää, että kommunikaatio toimii.
Tiimityöskentely kaiken A ja O
Kublassa ymmärrämme tiimin voiman hyvin. Tämän takia luottohenkilön takana seisoo aina Kublan huippu asiantuntijatiimi, joka vastaa mainonnan tekemisestä ja pyörinnästä. Luottohenkilö pitää huolta yhteydenkulusta asiakkaan ja tiimin kanssa. Asiantuntijatiimimme sitten taas pitää huolen analyytiikan puolesta ja huolehtii, että kaikki tärkeä tieto tulee asiakkaalle. Näiden tietojen perusteella pystymme aina parantamaan mainontaa ja tuomaan parhaat tulokset yrityksellesi. Tiimimme luo myös mainontaa yrityksellesi ja pitää huolen, että se on parhaiten optimoitu asiakaskunnallesi ja kohderyhmäsi on tarkasti määritelty. Kublan kanssa yhteistyöhön voi aina luottaa, sillä tiimi pitää aina yhtä ja näin teemme parhaita tuloksia.
Haluatko aloittaa digitaalisen markkinoinnin tai tehostaa nykyistä tekemistä? Autamme mielellämme!
Lue tarkemmin digitaalisen mainonnan palveluistamme ja ota rohkeasti yhteyttä.
Lisäarvoa palveluihimme
Kublan tärkeisiin rutiineihin asiakasyhteistyössä kuuluu raportointi ja kuukausittaiset raportin purkamis tapaamiset. Saat kuukautisen raporttisi sähköpostiisi. Nämä analyyttiset tiedot saat aina omaan käyttöösi ja pystyt niiden perusteella katsomaan digimarkkinoinnin onnistumista. Asiakkaan aikataulujen mukaan sovitaan tämän jälkeen raportin purku. Yhdeksän asiakasta kymmenestä kokee raportointia ja tämän purkamistapaamisia hyödylliseksi. Tapaamisissa pääset myös tapaamaan yhteyshenkilösi ja juttelemaan kunnolla digimarkkinointisi toiminnasta. Asiakkaat ovat olleet yleisesti ottaen tyytyväisiä raportin purkutapaamisen, sillä saavat siitä meidän palveluihin lisäarvoa .
Kehitetään yhdessä
Kublan oma asiantuntija tiimi miettii säännöllisesti kehitysehdotuksia asiakkaalle. Raportoinnin purussa käydään nämä asiakkaan kanssa läpi. Pystyt näissä tapaamisissa antamaan meille myös kehitysideoita, missä voimme parantaa ja missä olemme onnistuneet. Loistava asiakasyhteistyö eivät tapahdu itsestään, vaan tämä vaatii työstämistä ja tähän paneutumista. Samaten laadukas digimarkkinointi ei tapahdu yhdessä yössä vaan vaatii paljon työtä ja rautaista asiantuntijuutta. Suunnittelemme, toteutamme, testaamme ja ylläpidämme kumpaakin, asiakasyhteistyötä ja digimarkkinointia, tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Haluamme, että sinulla on luottavainen ja hyvä olo meidän kanssa yhteistyöstä.
Kublassa aina innolla kohti uusia haasteita
Kublassa pidämme huolta, että yhteistyö on systemaattista ja pidämme kiinni tavoitteista. Otamme uudet haasteet vastaan innostuneesti ja voitontahdolla. Kublassa keskittymme yrityksesi kasvuun. Teemme sen varmistamalla, että jokainen digimarkkinoinnin osa-alue tukee toistaan tehokkaasti. Tavoitteletko parempaa bisnestä digitaalisissa kanavissa? Ota yhteyttä niin kerromme miten voimme auttaa sinua digimarkkinoinnin kehittämisessä!
Ota yhteyttä!