Digimarkkinoinnin kumppani on iso osa sinun mainontasi menestystä ja tämän takia digikumppanin kanssa täytyy yhteistyö sujua. Yhteistyössä digimarkkinoinnin kumppanin kanssa kannattaa kiinnittää huomiota erilaisiin asioihin ja että kaikki toimii sujuvasti. Mitä siis etsiä uudessa digimarkkinoinnin kumppanissa? Pidä huoli ettet heitä rahojasi hukkaan ilman näkyviä tuloksia. Digitaalisen markkinoinnin suuri etu on sen läpinäkyvyys ja mitattavuus, joten digimarkkinoinnin kumppanilta on hyvä vaatia tuloksia siitä, miten markkinointi toimii.
Digitaalisen markkinoinnin tekeminen vaatii aina osaamista ja aikaa. Jos omassa yrityksessäsi ei ole riittävästi resursseja, fiksuin ratkaisu on ollut ottaa kumppaniksi osaava digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Mutta jos tuntuu että kaikki ei toimi milloin kannattaa vaihtaa digimarkkinoinnin kumppania?
Digitaalinen markkinointi onnistuu aina parhaiten silloin, kun sitä toteuttaa yhteen puhaltava tiimi, jolla on oikeanlainen osaaminen ja me Kublassa painotamme juuri tähän. Digimarkkinoinnin kumppani vaihdetaan yleensä 2-3 vuoden välein, tällöin on tärkeää muistaa, että panostaa juuri sen oikean digikumppanin löytämiseen. On parempi nähdä hieman vaivaa valinnassa kuin harmitella jälkeenpäin, että tämä ei kyllä toimi ollenkaan. Oikean kumppanin kanssa yhteistyö lähtee heti oikeille urille ja yrityksesi pääsee nauttimaan digimarkkinoinnin tuloksista nopeammin. Tiimityöskentelyn on oltava sujuvaa koko ajan ja kommunikaation täytyy toimia mutkattomasti.
Digimarkkinoinnin kumppanin vaihtamiseen on erilaisia syitä ja tämä ei välttämättä tarkoita, että mikään ei suju digikumppanin kanssa vain nyt tarvitset jotain uutta mainontaasi. Vaihtamisen syitä on yleensä ovat nämä:
Jos näistä, jokin tuntuu osuvan sinun ja yhteistyökumppanisi kohdalle kannattaa tosiaan miettiä olisiko hyvä aika vaihtaa tai kuka olisi hyvä seuraava digimarkkinoinnin kumppani. Digikumppanin vaihdossa voi tulla uusia hyviä asioita yrityksesi arkeen ja saat varmasti uutta näkemystä digimarkkinointiin.
Haluatko aloittaa digitaalisen markkinoinnin tai tehostaa nykyistä tekemistä? Autamme mielellämme!
Etsiessäsi hyvää digimarkkinoinnin kumppania pidä mielessä mitä oikein tarvitset edistämään liiketoimintaasi ja mitä haluat saavuttaa digikumppanisi kanssa. Näitä puolia on hyvä vaatia digikumppaniltasi:
Kun osaat näitä piirteitä etsiä kumppanistasi saat varmasti menestykkään yhteistyön aikaiseksi digikumppanisi kanssa. Aina kuitenkin hyvä yhteistyön perusta on hyvä kommunikaatio ja yhteinen suunta yrityksesi tulevaisuudesta.
Vaihtaessasi yhteistyökumppania pääset näkemään eri toimistojen palvelutason. Pystyt tekemään valistuneen päätöksen seuraavasta kumppanista, tiedät enemmän mikä toimii sinun yrityksellesi ja mitä oikeasti haluat digimarkkinoinnin kumppanilta. Sinä asiakkaana myös viisastut kumppanuudesta, opit eri asioita aina uudelta yritykseltä ja saat uusia kokemuksia eli toisin sanottuna sinusta tulee oppinut ostaja digimarkkinoinnissa.
Mikäli sinun aikasi ei tunnu riittävän digimarkkinoinnin tekemiseen ja haluat saada silti nopeasti tuloksia, on hyvä valita kumppani digitaaliseen markkinointiin. Suosittelemme, että valitset kumppanin, joka pitää aktiivisesti yhteyttä yrityksesi kanssa, eikä sido vuosisopimuksella. Pystyt näin testaamaan yhteistyötä muutaman kuukauden ja katsomaan miten yhteistyö sujuu ja näet kuukausittain raportista yrityksesi saamat tulokset.
Miettiessäsi uuden kumppanin vaihtamista yrityksesi tueksi, niin me Kublassa asiantuntijatiimimme kanssa olemme yksi hyvä vaihtoehto. Pyrimme olemaan parhaita siinä mitä teemme ja haluamme auttaa yritystäsi menestymään. Voit myös katsoa mitä mitä asiakkaillamme on sanottavaa meidän toiminasta referenssivideoistamme. Ota yhteyttä ja lupaamme, että tulet kokemaan kanssamme alamme hyvät puolet ja saat asiantuntevaa apua digimarkkinointiin. Opit myös, miten me voimme auttaa juuri sinun yritystäsi. Me olemme täällä sinua varten, ota siis yhteyttä!
Ota yhteyttä!Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.