Mitä digimarkkinoinnin kuukausi raporteista saa irti?
Kublassa yhteistyön aikana teemme sinulle kuukausittaisia raportteja, joissa käymme läpi digimarkkinoinnin tuloksia. Pystymme ymmärtämään näin mainonnan toimivuutta paremmin, kun panostamme kunnolla markkinoinnin seurantaan ja tulosten analysointiin. Raportit puretaan joka kuukausi ja näin tuomme lisäarvoa asiakaskokemukseesi ja saat näin parhaimman hyödyn palveluistamme.
Pyrimme siihen, että meidän raportointi on avointa, läpinäkyvää ja informatiivista. Kuukausi raporteissa pidämme huolta, että näet selkeästi, mitä olemme tehneet sekä tekemisen tulokset. Välillä käy kuitenkin niin, että raporttia itsekseen lukiessaan keskitytään epäolennaiseen informaatiota ja tätä voi olla vaikea tulkita. Tämän takia pidämme kuukausittaisia tapaamisia, ettei mikään jäisi epäselväksi. Meidän tarkoituksena on pitää yllä jatkuvaa kehittämistä ja yritämme löytää aina uusia ratkaisuja, kuinka voimme toteuttaa digimarkkinointia.
Raporteista paljon dataa yrityksellesi!
Keräämme raporttiin paljon dataa jota pystyt hyödyntämään digimarkkinointisi kehittämiseen. Asiakas saa esimerkiksi näistä asioista tietoa raportistamme:
Tiedon siitä mitä edellisessä kuukaudessa on tehty
Miten se on vaikuttanut mainontaan, myyntiin yms.
Paljonko on media budjettia mennyt?
Paljonko eri käyttäjiä on tavoitettu?
Paljonko mainokset on tuonut liikennettä verkkosivuille?
Lisää raportin datapuolesta voit käydä lukemassa myös blogistaMinkälainen on toimiva digimarkkinoinnin raportointi? Asiakas hyötyy kuitenkin paljon muutenkin raportoinneista ja saa paljon lisäarvoa tapaamisista meidän kanssa.
Mitä lisäarvoa tuomme raportointiin?
Asiakkaamme Kublalla kokevat yleisesti ottaen että raportin purku on hyödyllistä, sillä se on monesti ainoa hetki kuukauden aikana kun he kerkeävät käymään läpi mainonnan toimivuutta. Tapaamiset lisäävät heidän ymmärrystä mitä olisi hyvä tehdä mainonnassa. Monesti sen seurauksena keksitään uusia ideoita mainonnan kehittämiseen,
Säännöllinen raporttien läpikäyminen lisää asiakkaan ymmärrystä. Tapaamiset ovat puolesta-puoleentoista tuntiin, jossa käymme kunnolla läpi kuukauden aikana tapahtuneita asioita. Asiakkaat oppivat aina enemmän ja enemmän digimaailmasta, saavat ideoita ja vinkkejä miten voivat kehittää omaa tekemistä digiympäristössä.
Lataa itsellesi Kublan markkinoinnin vuosisuunnitelman pohja ja nopeuta työtäsi!
Kysymyksillä päästään pitkälle
Tapaamiseen tullessa kannattaa olla raportti luettuna kerran, jos tähän on aikaa. Näin pystyy tekemään kysymyksiä valmiiksi ja on jo hieman perillä mitä tullaan raportin purussa käymään läpi. Kaikki tärkeä tieto käydään kyllä läpi vaikka et olisikaan kerennyt tekemään mitään kysymyksiä, joten ei tarvitse stressata näihin tapaamisen tulemista. Tapaamisen aikana voi tehdä muistiinpanoja ja kerätä ylös tärkeitä tietoja. Raportin purun aikana voi tulla myös hyviä uusia ideoita mieleen, voimme käydä niitä sitten yhdessä läpi ja lähteä siitä suunnittelemaan uutta mainontaa yrityksellesi. Tapaamisessa vastaamme enemmän kuin mielellämme kysymyksiin, joten toivomme niitä paljon!
Tavoitellaan aina parasta digimarkkinoinnin ymmärrystä
Räätälöimme raporttimme aina asiakaskohtaisesti, jos on joitain tiettyjä asioita mitä halutaan selvittää keskitymme niihin erityisesti. Haluamme, että asiakkaamme saavat paljon irti tapaamisista ja tulevat mielellään niihin. Tavoitteemme on aina että asiakas ymmärtää joka kerran jälkeen enemmän ja enemmän raportista ja pystyy tekemään hyviä päätöksiä oman liiketoimintansa edistämiseksi. Vastaamme aina mielellämme kysymyksiin mutta jos jotain ei tiedetä se selvitetään - mitään ei koskaan jätetä roikkumaan.
Kehitämme mainontaa koko ajan sinulle!
Digimarkkinoinnin raportointi ja tulosten analysointi on loistava ratkaisu, halutessasi kasvattaa liiketoimintaasi ja tavoittaa laajemman yleisön. Tämän takia me Kublassa haluamme varmistaa, että teet mainontaasi oikealla tavalla ja saat digimarkkinoinnista parhaimmat tulokset. Raportoinnin lopussa on aina tärkeä, että tiedetään mitä opittiin ja mitä pitäisi seuraavaksi tehdä. Luodessaan rutiinin tästä raportoinnista ja sen purusta ja, että jokaisen johtopäätöksen jälkeen määritetään aina jatkotoimenpide, pystytään kehittämään mainontaa koko ajan. Digitaalisen markkinoinnin ei tarvitse olla vaikeasti lähestyttävää. Pyrimme tekemään digimarkkinoinnin analysoinnista helppoa ja niin, että tämä auttaa asiakkaitamme pääsemään heidän tavoitteisiin. Jos haluat tehostaa digimarkkinoinnin suunnittelua, toteuttamista, mittaamista ja tulosten analysointia, ota yhteyttä!
Facebook on hyvä alusta mainonnalle, joten tässä kohtaa voisi melkein jopa onnitella hyvästä päätöksestä aloittaa Facebook mainonta. Facebookin teho perustuu suureen käyttäjämassaan sekä heidän aktiivisuuteen. Kun paljon ihmisiä käyttää aktiivisesti alustaa tarkoittaa se luonnollisesti sitä, että suurimmalle osalle tästä massasta löytyy potentiaalisia asiakkaita. Facebook on myös itse kehittänyt aktiivisesti mainonnan mahdollisuuksia palvelussa, joten puitteet on […]
Facebook mainonnan hinta vaihtelee hyvinkin paljon riippuen kohderyhmästä, toimialasta ja esimerkiksi mainoksen muodosta. Yleisenä sääntönä voidaan sanoa että 100€ tavoittaa 10 000 ihmistä joten tavoitat 1000 eurolla vastaavasti 100 000 eri ihmistä. Tämä on hyvä nyrkkisääntö Facebook mainonnan budjettia miettiessä ja mainontaa suunnitellessa. Facebook mainonnan hinta kuitenkin riippuu hyvin monesta tekijästä ja esimerkiksi korona-pandemian aikana […]
Facebook mainonnan tahti määräytyy aina tilanteen mukaan. Siihen vaikuttaa hyvin moni asia, joten mahdoton antaa yhtä oikeaa vastausta siihen mihin tahtiin Facebook mainontaa tehdään ja mikä mainonnan optimaalinen tahti on. Oikeastaan kaikki päätökset aina mainoksen suunnittelusta sen julkaisuajankohtaan voivat vaikuttaa mainonnan optimointiin ja lopulta myös mainonnan uusimiseen. Alla käydään pääpiirteittäin läpi mitkä asiat vaikuttavat Facebook mainonnan […]
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.