Facebookin kenties merkittävin uudistus vähään aikaan on nyt nähnyt päivänvalon. Facebook Messenger-plugin on nyt mahdollista asentaa yrityksesi verkkosivuille tehostamaan asiakaspalvelua ja mahdollisesti korvaamaan vanhat, kenties kalliimmat järjestelmät.
Nopeampi ja persoonallisempi kommunikaatio
Facebook Messenger tarjoaa yrityksille loistavat mahdollisuudet monipuoliseen kommunikaatioon asiakkaidesi kanssa. Chattia voi personoida yrityksesi näköiseksi, sen kautta voi välittää mediaa – esimerkiksi yrityksesi Instagram-feediä – ja se jopa mahdollistaa ostosten teon suoraan chatin kautta. Messengerin avulla asiakaspalvelija voi siis suoraan ehdottaa asiakkaalle tuotetta, jota hän kaipaa. Näin ollen asiakas voi suorittaa ostoksensa chatin kautta etsimättä tuotetta verkkosivuiltasi.
Mikä parasta, se on täysin ilmainen. Tietojemme mukaan ainakin alkuvaiheessa Messenger on maksuton Pro-versiota lukuun ottamatta. Pro-version avulla chatin käyttäjistä voidaan luoda markkinointiin kohderyhmiä, sekä tehdä muita pieniä muutoksia, jotka eivät kuitenkaan toistaiseksi juuri vaikuta Messengerin toimintaan.
Tekoäly mukaan asiakaspalveluun
Kenties mielenkiintoisin messengerin ominaisuus on mahdollisuus integroida tekoäly asiakkaan ensi-kontaktiksi yrityksessäsi. Tekoälyasiakaspalvelija voi hyödyntää kaikkia edellämainittuja chatin käyttötapoja, ja näin korvata ihmiskontaktin tarve pienemmissä asioissa.
Tekoälyasiakaspalvelijasta voidaan personoida yrityksesi näköinen ja näin antaa haluttu ensivaikutelma yrityksestäsi jo chatissa.
Facebook Messenger nettisivuillesi?
Tarjoamme asiakkaillemme, sekä uusille että vanhoille, Messengerin asennuspalvelua, jotta tekin saatte sivuillenne toimivan ja persoonallisen asiakaspalveluchatin kotisivuillenne.
Facebook-mainontaa tehdessäsi botti tuo hyvää lisää ja täysin uuden konversiopisteen, jonka avulla voitte optimoida mainontaa jatkuvasti.
Sen käyttöönotto sivuillasi vaatii muutaman toimenpiteen toimiakseen oikein. Aluksi määrittelemme yhdessä, mitä chatin ominaisuuksista haluat käyttöösi sivustollesi ja mitkä niistä ovat liiketoimintasi kannalta olennaisimmat.
Seuraavaksi asennamme sivustopohjaasi pluginit, jotka mahdollistavat chatin lisäämisen sivuillesi ja konfiguroimme ne toimimaan määrittelyvaiheen mukaisesti. Asennuksen kesto riippuu sivusi rakenteesta.
Asennukseen sisältyy käyttöönottokoulutus, jossa perehdytämme teidät asiakaspalveluchatin toimintaan sekä halutessanne tekoälyn toimintaperiaatteisiin ja sen mahdollisuuksiin. Halutessasi voimme rakentaa chattiisi yrityksellesi personoidun botin. Yhdessä kanssanne luomme botille identiteetin ja määrittelemme sisällölle peruslinjat, joiden pohjalta sisällöntuottajamme voivat luoda sille keskustelulinjat. Halutessasi linkitämme muut somekanavasi bottiin, nostamme esille haluamasi tuotteet tai palvelut sekä luomme botille tiettyihin sanoihin reagoivan käytösmallin.
Messenger-asennuspaketin tarjoamme vuoden loppuun asti hintaan 498€ (norm. 798€), joka sisältää messengerin asennuksen sekä käyttöönottokoulutuksen. Halutessasi oman botin sivuillesi, tekoälybotin luomisesta 1398€ (norm. 2198€). Hinta sisältää tutustumisen organisaatioosi, yritykseesi sopivien tekoälylinjojen sekä keskustelijan persoonan luomisen yrityksellesi. Kun tekninen työ on valmis, koulutamme teidät hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla tekoälyasiakaspalvelijaanne.
Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin autamme mieluusti 🙂
Asiakaspalvelun tärkeyttä ei varmaan voi liiaksi korostaa. Hyvin usein se mielletään yhdeksi tärkeimmistä alueista yrityksen menestystekijöissä ja minä ainakin uskon asian olevan näin. Millaista sitten on hyvä asiakaspalvelu ja miten asiakaspalvelu Facebookin kautta toimii? Hyvä asiakaspalvelu on mielestäni nopeaa, mutkatonta ja ystävällistä. Asiakkaiden pitää kokea prosessi helpoksi ja miellyttäväksi, tässä kohtaa Facebook astuu kuvaan. Se […]
Tähän kysymykseen törmää nykyään vielä yllättävän usein. Siihen voisi vastata vastakysymyksellä: onko teillä asiakkaita? Yrityksen Facebook sivu nimittäin toimii monesti hyvin lähellä asiakasta. Se on helposti löydettävissä ja on usein vähemmän virallinen kuin yrityksen verkkosivut. Yrityksen Facebook sivujen hallinta on hyvin helppoa, joten sekään ei ole syy jättää niitä perustamatta. Seuraavaksi käymmekin hieman läpi perusteita […]
Facebook kasvattaa suosiotaan mainostajien keskuudessa vuodesta toiseen. Yksi selkeä syy on tietenkin sen jatkuvasti kasvavat käyttäjämäärät, mutta sen lisäksi löytyy monta muutakin oleellista seikkaa, jotka ovat monesti tavalliselle käyttäjälle näkymättömissä. Tästä blogitekstistä opit mitkä ovat Facebook mainosmuodot. Facebookin oma mainostyökalu on helppo käyttää ja sillä saa luotua tyylikkäitä mainoksia, mainostilin hallinta onnistuu mukavasti Business Managerin kautta. […]
Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.