Kublan blogi 

Kat­so asian­tun­ti­joi­dem­me ajan­koh­tai­set näke­myk­set digimarkkinoinnista.

Somen malliraportti

Sosi­aa­li­sen median pos­taus­ten teke­mi­nen ja sosi­aa­li­ses­ta medias­ta saa­ta­va MITAT­TA­VA tulos ovat kak­si täy­sin eri asi­aa. Sik­si pää­tin teh­dä lyhyen k…

TikTok markkinointi

Tik­Tok on yksi vii­me vuo­sien suu­rim­mis­ta someil­miöis­tä ja sen suo­sio tun­tuu vain jat­ka­van kas­vua. Kuten lähes kaik­ki vii­me aiko­jen someil­miöt myös…

LinkedInin järkevä käyttö

Lin­ke­dI­nis­sa on jo yli mil­joo­na käyt­tä­jää Suo­mes­sa joten on hyvä ottaa tämä sosi­aa­li­nen media huo­mioon myös lii­ke­toi­min­nas­sa. Face­book­kiin ja vast…

Liidejä LinkedInista

Lin­ke­dIn jat­kaa vuo­sit­tain kas­vu­aan yri­tys­ten kana­va­na saa­da myy­jil­leen uusia kuu­mia lii­de­jä. Tämä on kui­ten­kin ylei­ses­ti suu­rim­mak­si osak­si aktii…

Henkilöbrändäys LinkedInissä

Hen­ki­löbrän­däys Lin­ke­dI­nis­sä on jat­ku­vas­ti ylei­sem­pää ja hyväs­tä syys­tä­kin. Se on ilmai­nen ja teho­kas tapa nos­taa hen­ki­löbrän­diä ja lisäk­si yrityk…

LinkedIn mainonnan hinta

Lin­ke­dIn-mai­non­nan suo­sio kas­vaa huo­mat­ta­vaa vauh­tia ja myös meil­tä mark­ki­noin­ti­toi­mis­tos­ta kysy­tään jat­ku­vas­ti lisää Lin­ke­dIn-mai­non­nas­ta, tyypil…

Verkkokauppa Facebookissa

Verk­ko­kaup­pa Face­boo­kis­sa? Aloi­te­taan tämä kir­joi­tus oma­koh­tai­sil­la koke­muk­sil­la ihan täs­tä vii­mei­sen vii­kon ajal­ta. Olen hake­nut pos­tis­ta kak­si e…

Facebook ad library

Olet­ko kuul­lut Face­book ad library:stä? Face­book on mones­sa suh­tees­sa hyvin edis­tyk­sel­li­nen mai­non­nan suun­nan­näyt­tä­jä ja mai­non­ta onkin aika aktii…

Facebook mainosmuodot

Face­book kas­vat­taa suo­sio­taan mai­nos­ta­jien kes­kuu­des­sa vuo­des­ta toi­seen. Yksi sel­keä syy on tie­ten­kin sen jat­ku­vas­ti kas­va­vat käyt­tä­jä­mää­rät, mutt…

Facebook Audience

Hyö­dyn­nä Face­book Audience, eli Ylei­söt-työ­ka­lun omi­nai­suu­det ja tehos­ta mai­non­ta­si koh­den­nuk­sia näil­lä neu­voil­la. Face­book Audience -työ­ka­lu B…

B2C mainonta Facebookissa

Face­book on tär­keä kana­va kai­kil­le lii­ke­toi­min­taa teke­vil­le. Vii­mei­sim­pien tie­to­jen mukaan Face­boo­kil­la on 2,7 mil­jar­dia aktii­vis­ta kuukausittaist…

Facebook mainonnan tavoitteiden asettaminen

Niin kuin kai­kes­sa, mis­tä haluam­me tulok­sia, myös Face­book mai­non­nas­sa kan­nat­taa aset­taa tavoit­teet. Face­book mai­non­nan tavoit­tei­den aset­ta­mi­nen e…

Kublan kanssa syntyy tulosta - takaamme sen!

Tuloksellista tekemistä

Tyypillinen asiakkaamme saa hyviä tuloksia ja viihtyy kanssamme pitkään. Tuloksellinen tekeminen onkin kaiken tekemisemme keskiössä ja teemme kaikkemme, jotta markkinointinne tulokset paranevat kerta toisensa jälkeen.

B2B-yrityksen digimarkkinointi

Ota yhteyttä

Ensimmäinen ja tärkein askel, ota yhteyttä!

  • Olemme yhteydessä sinuun seuraavan arkipäivän aikana
  • Kartoitetaan voisimmeko olla avuksi
  • Tarvittaessa voimme sopia etätapaamisen
  • Joka tapauksessa saat mukaasi pari ammattilaisen vinkkiä digimainontaasi